środa, 19 czerwca 2013

1.


Od 3 tygodni biegam rano co drugi dzień.
Dziś udało mi się przebiec trasę dłuższą niż zazwyczaj.

Uwielbiam uczucie, kiedy mogę więcej niż przypuszczałam.
Jestem idealistką? Perfekcjonistką? Czasem chorobliwie.

Ale z bieganiem jest inaczej.
Tutaj to zadowolenie, energia są pozytywne :D


 Moje dzisiejsze śniadanko,
po bieganiu - węglowodany i białko na ładne mięśnie :P


 (Ciemny chleb, pasta twarogowo-jajeczna ze szczypiorkiem i przyprawami, plasterki wędliny z indyka i resztka pomidora)

No i śniadanie wczorajsze:


(Owsianka na mleku z miksowanymi, mrożonymi truskawkami, borówkami i brzoskwinią, z migdałami w miodzie, suszoną żurawiną, plasterkami banana i czekoladą Lindt i kosteczką gorzkiej)

Pam.

13 komentarzy:

  1. Nie wiem, które śniadanie lepsze, ale teraz wybrałabym chyba to pierwsze :-)

    Już nie mogę się doczekać jak zacznę wakacje, wrócę do domu i pójdę biegać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciesze się że i Ty dołączyłaś do grona bloggerów ;D Wiesz jeśli chcesz by Twój blog był odwiedzany przez większa ilosć osób polecam dodac go na www.durszlak.pl oraz www.zmiksowani.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No po biegu warto sobie dogodzoc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i dzisiejsze i wczorajsze śniadanie genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzisiejsze śniadania to w pełni moje smaki <3
    aa i masz włączoną opcje że przed dodaniem komentarza trzeba wpisać podane słowo by móc go dodać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wygląda :> Bardzo mi się tutaj podoba :) Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. witam kolejną vitalijkę na blogspocie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, ta kosteczka czekolady na zdjęciu... W ogóle cała miseczka wygląda świetnie, zarówno od środka, jak i od zewnątrz:D

    Pasta twarogowa z jajkiem?
    Uzależniająca. Niezależnie od ilości, zjadam wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa śniadania pyszne, ale do mnie bardziej trafia owsianka :D
    Z chęcią będę tu wpadać :>

    OdpowiedzUsuń
  10. A ile czasu mniej więcej biegniesz ? 30 min ? godzinę ?

    OdpowiedzUsuń
  11. o rany, ile smakowitości na jedno posiedzenie, szał ;D kupuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zmiksowane owoce wyglądają ( i na pewno smakują) cudownie :)

    OdpowiedzUsuń