piątek, 28 czerwca 2013

10.



Miseczkowe śniadanie nie zawsze oznacza owsianki.

Dziś w roli głównej kasza jęczmienna.

 




 Pęczak na mleku z brzoskwinią i truskawkami (również w środku) z suszoną figą i masłem orzechowym. 

Na gotowanie kaszy każdy ma swój sposób.
Ja ugotowałam wieczorem 50g kaszy na wodzie.
Rano zagotowałam niepełną szklankę mleka.
Wrzuciłam kaszę, mieszankę otrąb i siemię lniane.
Gotowałam do zgęstnienia.


O 12 rozdanie świadectw maturalnych w szkole.

Wcześniej są w Internecie,

ale jestem taki tchórz,

że nie zaloguję się sama.

 Za chwilę przychodzi do mnie przyjaciółka

i sprawdzi moje wyniki, a ja jej.

 Boję się…

Mój żołądek się buntuje…

Zostałam wczoraj nominowana do Liebster blog, za co bardzo dziękuję  :)      http://breakfasthappiness.blogspot.com/

1. Torebka mała czy duża?
 Ogromna. Choćby był w niej tylko portfel i telefon.
2. Owoce egzotyczne czy krajowe?
Owoce- wszystkie.
3. Bez czego nie wyjechałabyś na wakacje? ( telefon, portfel się nie liczą )
Bez dużego bagażu ;P
4. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Napawać się chwilą wolnego. Zajmować się moim domowym zoo.
5. Ile czasu średnio poświęcasz blogosferze?
Jestem tu od niedawna, a na początku wszystkiemu poświęcam dużo czasu i wkładam serce, ale z czasem pewnie będzie mniej. W minutach ciężko powiedzieć ;P
6. Masz swój ulubiony zespół muzyczny - jeśli tak to jaki?
Nie mam ulubionego zespołu.
7. Co sądzisz o programach typu : "Top Model" , " You can dance" , "X Factor"  ?
Nie oglądam, ponieważ żyję własnym życiem, nie cudzym.
8. Ulubione smoothie?
O maj God. Nie piłam nigdy, aż wstyd :P Mam jeszcze opory do przyjmowania kalorii z picia, wolę coś zjeść, ale pracuję nad tym.
9. Czy masz w sobie coś z dzieciństwa (np. jakieś przyzwyczajenie) ?
Dłubię w nosie. Żartuję :P Sądzę, że wiele przyzwyczajeń mi zostało.
10. Naturalny kolor włosów?
Brązowy, latem jaśniejszy, zimą ciemnieje. Nigdy nie farbowałam.
11. Obiad z warzywami czy na słodko z owocami?
Obiad tylko na wytrawnie.

Oto moje pytania:

1)      O której zazwyczaj wstajesz w wakacje?
2)      Podjadasz między posiłkami?
3)      Banany, czy arbuzy?
4)      Zakupy w delikatesach typu Alma, czy raczej Liddl, Biedra?
5)      Ulubiona pora roku?
6)      Twój najdziwniejszy zwyczaj w codziennym życiu?
7)      Lubisz poniedziałki?
8)      Rejs promem, czy lot samolotem?
9)      Jak wyglądają Twoje paznokcie u dłoni w tej chwili?
10)  Śpisz z pluszakiem?
11)  Co byś teraz zjadła?

I nominacje:



Pam.

10 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za nominację, jak tylko odpowiem, dam znać :DD
    i duże torby wygrywają! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. apetycznie wypełniona miseczka :D Szkoda że sezon truskawkowy powoli zmierza ku końcowi :<
    dzięki za nominację, jutro odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O wooow. Po takim śniadaniu, miałabyś osłodzony dzień chyba nawet, jeśli na świadectwie maturalnym miałyby się pojawić same zera! Powodzenia przy odbiorze, jestem pewna, że poszło Ci znakomicie!
    dariawkuchni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno zdałaś :) Ja sprawdzałam w necie i mi się udało :D

    Co do śniadania to nigdy nie jadłam pęczaku na słodko. Ciekawa propozycja... Dziękuję również za nominację. Odpowiem w nastepnym wpisie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za nominację, już odpowiedziałam :)
    I ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzooo dziękuję za nominację ;* odpowiem na pewno ;)
    ta kasza musiała być pycha, też chyba tak zrobię ;D na słodko czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie wypasione miseczki :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Są już moje odpowiedzi, zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, niestety nie ma się czym chwalić... załamana jestem.

    OdpowiedzUsuń