niedziela, 30 czerwca 2013

12.



Wczorajszy dzień zaliczam do udanych w 100%

A dziś wraca mój tata, to już w ogóle pełnia radości.

Co do moich studiów – nabrałam trochę pewności siebie :D

Dziś na śniadanie:



Bułka żytnia ze słonecznikiem z serkiem naturalnym, łososiem i awokado obsypane delikatnie Grana Padano, z sopocką i pomidorem, twarożek z kurkami i szczypiorkiem.

Dopiero co założyłam bloga, a tu już dwunaste śniadanie. 
Cieszę się, że dołączyłam do blogosfery, 
a nie tylko czytałam i żałowałam, że nie mogę pochwalić się swoimi zdjęciami, 
bo fotografia to moja pasja, nie tylko robienie zdjęć jedzenia.

Pam.

9 komentarzy:

  1. zdrowo i kolorowo, a do tego pysznie :)
    skoro fotografia to Twoja pasja, to może pokażesz nam kilka swoich zdjęć? tych nie-jedzeniowych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ się cieszę, że u Ciebie tak pozytywnie :D
    Ostatnio pokochałam kurki. :>
    W takim razie pokaż zdjęcia inne niż jedzeniowe! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również cieszę się nie tylko ze dołączyłaś do blogsfery ale i ze masz dobry humor :) Ze studiami na pewno sobie poradzisz a na blogu możesz umieszczać każde zdjęcia. Z chęcia je obejrze;D

      Usuń
  4. wszystko ślicznie wygląda, ja tez sie ciesze ze tu jestes! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śniadanie świetne, takie bułeczki często robie ,a ten twarozek z kurkami to już w ogóle pycha !!
    miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Matura to jest jednak loteria, jak każdy egzamin. A z tego co zobaczyłam w poprzedniej notce, masz pełne prawo być z siebie dumna i niech przyszłość w czarnych barwach Ci się nie maluje, mówię Ci to ja! Świeża pani MGR:D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że dołączyłaś! :) pyszne śniadanie, twarożek z kurkami - to bym Ci najchętniej porwała, chociaż awokado i łosoś na kanapce to połączenie idealne... więc może i to bym porwała ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zanim się obejrzysz będzie 120 śniadanie! ;))

    OdpowiedzUsuń