czwartek, 27 czerwca 2013

9.



Uwielbiam piec ciasta.

Sernik to jedna z najczęściej pieczonych przeze mnie słodkości.
 




Ale sernik na śniadanie?
No nie do końca sernik, a śniadaniowe serniczki :D


Inspirację zaczerpnęłam z tąd i tąd.

Ja trochę pomieszałam, poplątałam i wyszło to:



Serniczki kokosowe z brzoskwinią, rodzynkami, migdałami, cynamonem i miodem


Wspaniałe i mam już 1000 pomysłów na kolejne serniczki ;]

Przepis:

150g twarogu półtłustego
50g mąki ( pół na pół gryczana i pszenna pełnoziarnista)
Białko jaja
Duża łyżka wiórków kokosowych
Szczypta soli

Twaróg rozrabiamy z białkiem, kokosem i solą na gładką masę. Przesiewamy mąkę i mieszamy. Nabieramy ciasto i zwilżonymi dłońmi formujemy kulki. Smażymy na delikatnie natłuszczonej (u mnie olej kokosowy) patelni z obu stron.
Podajemy z czym chcemy : )

                                                                                                                           ***

Co musi się wydarzyć, żebym się obudziła?

Naprawdę musi się coś stać, abym się ocknęła?

Pam.

10 komentarzy:

  1. Te dodatki, coś genialnego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nominowałam Cię do Liebster B. , mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę :)

    Na marginesie - uwielbiam Twoje ciasta! A ten sernik wygląda tak puszyście, aż żałuje, że nie mam dla kogo piec takich pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sernik i serniczki :D Spróbuj nadziane czekolada lub maslem orzechowym ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śniadaniowe są doskonałe, w dodatku tak ładnie je wszystkie umiecie zrobić:) A co do samego sernika, cóż. Ciasto ładne, zgrabne i dobrze prezentujące się, o!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, bardzo miło ze o mnie pomyslałaś :)

    Pysznie wyglądają te Twoje serniczki. A na oleju kokosowym wszystko jest jeszcze smaczniejsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm cudowne serniczki - świetnie je podałaś, uwielbiam takie pyszności !! i sernik też ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. -stąd:P

    a ja właśnie najrzadziej piekę sernik, bo boję się, że mi nie wyjdzie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MAtura była ponad miesiąc temu. Gramatyka poszła w odstawkę :P

      Usuń
  8. patrzac na Twoje fotki poslinilam monitor :/
    Odpisze u Ciebie :) Napisałam do nich na facebooku z adresem mojego maila i ze promuje zdrowe odzywianie, oni odpisali mi na maila i skierowali dalej, potem dostalam maila ze wysla mi produkty i juz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się ostatnio zakochałam w serniczkach :D

    OdpowiedzUsuń