poniedziałek, 8 lipca 2013

20.



Już dwudziesty wpis ;)

Postaram się jutro (na prośbę)
wstawić pełne fotomenu z dzisiaj :)

W sobotę piekłam mamie sernik na jej wieczór z koleżankami.
Zazwyczaj sernik piekę według tego przepisu lub z kwestii smaku.

Podobno był fantastyczny. 

A będąc w temacie serników, 
to dzisiaj na śniadanko serniczki:




Waniliowe serniczki z patelni z jagodami, poziomkami, malinami, suszoną żurawiną, gwiazdkami milki i migdałami.

Robiłam według tego przepisu, ale zamiast wiórków kokosowych do masy dodałam aromat waniliowy i odrobinę cukru z prawdziwą wanilią.

Pam.



12 komentarzy:

  1. Pyszne serniczki, uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sernik pierwsza klasa ale i serniczki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale wypasione te serniczki! no i urocze gwiazdeczki, aa zakochałam się w nich <3

    OdpowiedzUsuń
  4. www.anielskiepzysmaki.pl-tak zaglądam codziennie bo tu pysznie,dzisiaj to bym wpadła na takie śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite śniadanie. Aż ślinka cieknie patrząc na te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez chcę takiego wieczoru ;-) piękny ten sernik

    http://sierotkamarysiawkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. awwww, te gwiazdki to smak dzieciństwa :D pewnie świetnie komponowały się ze smakiem serniczków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. magic starsyyy <3 nigdy ich nie jadłam, ale na pewno by mi posmakowały :D szczególnie z serniczkami <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetnie wygląda ten serniczek! :-)
    Śniadanie Ci porywam, zwłaszcza te owoce <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty masz magiczne gwiazdki czy jak im tam:) Jak ja tęsknię za tym smakiem! Czemu je wycofali?. Serniki też przednie:)

    OdpowiedzUsuń