wtorek, 9 lipca 2013

21.



A dzisiaj plaża czeka :D
O ile pogoda nie zawiedzie.

Szkoda, że nadbałtycka plaża i sam Bałtyk są,

że się tak wyrażę ,,kiepskiej jakości”

Dzisiejsze śniadanko z serii miseczkowych ;)

Gryczanka zwana również kaszanką :P




 Kakaowa* kasza gryczana (nieprażona) z serkiem wiejskim, jagodami, orzechami brazylijskimi, czekolada gorzką i białą.

*Gotowałam na wodzie. Po ugotowaniu wsypałam otręby i siemię lniane i wlałam łyżeczkę kakao rozpuszczoną w odrobinie wody.

Nie wygląda najpiękniej, ale jak do tej pory to była moja najlepsza gryczana w wersji na słodko.

Obiecałam wczoraj fotomenu, więc dodaję wczorajsze:

Śniadanie:

 Serniczki

II śniadanie:


Wiejski z groszkiem, szczypiorkiem, otrębami pieprzem i orzeszkiem,
Wafel ryżowy z serkiem nat. i pomidorem

jabłko, rzodkiewka, czereśnie

Obiad:

Filet z piersi indyka i marchewka z patelni grillowej (wcześniej zamarynowane w marynacie z mleka, oleju sezamowego, czosnku, ziół i przypraw), bób, groszek, rzodkiewka

Bób, groszek… Trrr, kto puścił bąka?

Nie no, żartuję :P

Podwieczorek:

Kawałek loda Algida orzechowego z zblendowanymi owocami (truskawki, jagody, maliny i otręby)

Kolacja:

Kromka wielozbożowego z sopocką
Pół kromki żytniego z twarogiem kawałkiem krakowskiej suchej,

Pół kromki z twarogiem, dżemem, kremem karmelowym,

Warzywa i owoce.

Jogurt naturalny z otrębami i siemieniem (brak zdjęcia, ale każdy wie jak wygląda jogurt :P)

Nie używam masła do kanapek.

Zazwyczaj smaruję chleb serkiem naturalnym pod wędlinę,

a pod ‘mazidła’ nie daję nic.

Nie lubię smaku masła na chlebie w połączeniu z innymi dodatkami.

Chleb z samym masłem i np. szczypiorem zjem, ale pod coś- FUJ.

I mam tak od dziecka, nie od ED :P

Nie podjadam między posiłkami i to akurat mam przez ED.

Może to i dobrze…

Kiedyś jeszcze będzie normalnie, naturalnie, spontanicznie…

Dziś pozrywam porzeczki z krzaczków w ogrodzie, więc spodziewajcie się jutro czerwonych kuleczek w śniadaniu :P


 
Pam.

11 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo! :) tego bobu to zazdroszczę, nie jadłam nigdy. A kaszanka - do spróbowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz się nam tłumaczyć co do masła.. każdy ma swoje smaki i upodobania :)

    A na plażę bym poszła... Mam nadzieję, ze pogoda Ci na to pozwoli :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też idę na plaże :D
    zdrowo i smacznie sobie jesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm, same smakołyki! Ja dziś idę nad morze na spacer, bo ostatnio się trochę sparzyłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawde świetny jadłospis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak można narzekac na nasze morze?! :) Mamy może i chłodną wodę i nie do końca urokliwą i dającą się przewidzieć pogodę, ale trzeba z tego czerpać z uśmiechem! Dużo osób wiele by dało, żeby poplażować nawet w 'kiepskiej jakości' otoczeniu polskiego Bałtyku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Karwi, na Dębkach, we Władysławowie, w Łebie - jest super morze, czysty piasek o fakturze mąki - polecam gorąco :D w końcu jestem z Pomorza to wiem <3

      Usuń
    2. Ale mi z Gdyni pieszo za daleko :P ale czasem jeżdżę na półwysep ;)

      Usuń
  7. smaczne śniadanie, jak i również wczorajsze menu.
    szczerze to jakoś nie przepadam za naszym morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie ostał się już żaden ślimaczek :<

    ale moc kolorów! Super jadłospis :D

    OdpowiedzUsuń
  9. taki ladny jadlospis,wszystko bym zjadla nawet jakbym wczesniej zjadla caala zawartosc mojej lodowki:D

    OdpowiedzUsuń