piątek, 12 lipca 2013

24.



Mam wizyty u stomatologów z głowy na najbliższy czas.

Dentysta mi powiedział, ze mam tak silne szkliwo jak mało kto :D

To zapewne dzięki

dużej ilości świeżych warzyw, nabiału i

małej ilości słodyczy.

Do tego dobre szczotkowanie i jest dobrze ;P

Za tydzień pewnie zacznę pakowanie :D

Dzisiaj zwykła- niezwykła owsianka <3
Nie wygląda pięknie, ale była pyszna.



 Kakaowo- kawowa owsianka z jagodami, czekoladą gorzką i białą, migdałami i cynamonem.

W wersji lodówkowej będzie chyba jeszcze lepsza :]

Przepis:

Ok. 50g płatków owsianych
2 łyżki mieszanki otrąb
Łyżeczka siemienia
Szklanka wody
Niepełna szklanka mleka
2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej
Łyżeczka kakao
Łyżka cappuccino (u mnie karmel- krokant)
Opcjonalnie łyżeczka syropu Irish Cafe

Owsiankę przygotowujemy jak zawsze- płatki i otręby zalewamy na noc szklanką wody.
Rano wrzucamy na gotujące się mleko, dodajemy siemię.
W osobnych malutkich naczynkach zalewamy wrzątkiem kakao i kawę rozpuszczalną.
Gdy owsianka trochę zgęstnieje dodajemy syrop, kawę i kakao. Przed podaniem wsypujemy do gotującej się owsianki łyżkę cappuccino, mieszamy i przelewamy do miseczki.
Ja podałam z jagodami, migdałami, czekoladami, obsypałam odrobiną cynamonu.


Mam dziś imieniny.

Nikt o nich nigdy nie pamięta,

bo praktycznie w żadnym kalendarzu mnie nie ma…

Ale jest to dobry pretekst na postanowienia.

Wyzwanie na najbliższy okres:

UWIERZYĆ W SIEBIE

ZAAKCEPTOWAĆ SIEBIE

PRZESTAĆ SIĘ KRYTYKOWAĆ I KARCIĆ ZA WSZYSTKO

WYLUZOWAĆ

POKOCHAĆ SIEBIE?

 
Pam.


11 komentarzy:

  1. To wszystkiego najlepszego w takim razie!
    A owsianka wygląda świetnie! Pełna różności, które idealnie współgrają ze sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. www.anielskieprzysmaki.pl-ja sie dołączam.Wszystkiego co w życiu najpiękniejsze.Garściami z niego proszę brać.Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego! <3
    A owsianka wygląda wspaniale, uwielbiam tyle różności w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz to ze szkliwem to chyba masz genetycznie... Ja równiez spożywam dużo nabiału, świezych owocow, warzyw jem mało słodyczy i myję zęby.. płucze je płynem, czyszczę nitką a dentystka powiedziała mi ze szkliwo mam słabe :( Mama mówiła ze niedługo potem jak wyrosły mi pierwsze zęby to siedziałam już na fotelu u dentysty a w I może II klasie szkoły podstawowej miałam już wszystkie stale zeby... Więc moim zdaniem to też sprawa genetyczna....

    Co do śniadania to zdjecie od razu wpadło mi w oko.. Jak zwykle smacznie :D

    A z okazji imienin dużo zdrowia i spełnienia najskrytszych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mój tata w wieku chyba 40 lat miał protezę, mama ma wszystkie zęby martwe. Dziadkowie też z obydwu stron. Mój brat jest szczerbaty ;P a siostry non- stop przesiadują u dentystów. Geny odpadają :P Używam irygatora do mycia 2 razy dziennie i podobno to ma ogromny wpływ ;]

      Usuń
    2. Moja mama też ma już protezę i tylko 6 zebów swoich :( Dentystka mi mówiła, że to też przyczyna kości.. Najwyraźniej masz mocne kości :) Tylko pozazdrościć :)

      Usuń
  5. ja chyba muszę postanowić sobie to samo, jeszcze tego nie osiągnęłam i chyba daleko mi... wszystkiego najlepszego ;*
    owsiankę na pewno zrobię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jak kawowa to porywam <3
    z okazji imienin z całego serca życzę by udało Ci się zrealizować te postanowienia;*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie bogate owsianki :)

    wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naaaaj! :)
    Owsianka mega wypasiona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego !:)
    Owsianka strasznie apetycznie wyglada !

    OdpowiedzUsuń