wtorek, 16 lipca 2013

28.


Dziś dowiem się czy i gdzie dostałam się na studia… 
Stres jest.

Śniadanko kojące nerwy 
Ciepłe i delikatne. 
Proste a jakże smaczne.




Kasza jaglana z jogurtem naturalnym- bananowym, śliwką, rodzynkami, domowym masłem orzechowym i szczyptą gorzkiej czekolady
Przepis:

50g kaszy jaglanej
Łyżka mieszanki otrąb
Niepełna łyżeczka siemienia lnianego
Woda
Kubeczek jogurtu naturalnego (u mnie Zott)
Mały banan lub pół dużego

Kaszę jaglaną gotujemy na wodzie według przepisu dodając otręby i siemię pod koniec gotowania. Banana blendujemy z jogurtem naturalnym (można użyć smakowego jogurtu, ale ja wolę sama zrobić). Ugotowaną kaszę przekładamy do miski i kiedy lekko przestygnie (żeby się nie zwarzyło) wlewamy jogurt.
Ja podałam z małymi, słodkimi śliwkami, rodzynkami, domowym masłem orzechowym i odrobiną startej gorzkiej czekolady.




 Dziękuję bardzo za nominację Don'tforettosmile  



1. Na jaki kolor najczęściej malujesz paznokcie?

 Przeróżnie. Sądzę jednak, że dominują odcienie czerwieni.

2. Z którym z rodziców masz lepszy kontakt?

Z tatą.

3. W kuchni jesteś raczej bałaganiarą czy wszystko masz uporządkowane?

Rzeczy, których używam są uporządkowane, ale gdy coś przyrządzam robię taki misz-masz, że i podłoga się przydaje.

4. Jakiego przyrządu kuchennego używasz najczęściej?

Chyba miksera i Bendera.

5. Masz rodzeństwo? Braci, siostry?

Jednego przyrodniego brata i dwie przyrodnie siostry, ale o wiele starsze :P

6. Co byś wybrała: koktajl z pietruszką czy owsiankę ze szpinakiem? 

Owsiankę ze szpinakiem. Nie znoszę natki pietruszki.

7. Jaka temperatura powietrza najbardziej Ci odpowiada?

Optymalna :P Kiedy nie jest mi zimno i nie leje się ze mnie pot.

8. Jedna z ulubionych książek?

Obecnie czytam trylogię Millenium i to chyba mój nr 1.

9. Odwiedzasz blogi o innym temacie niż jedzenie?

Czasem się zdarzy, głównie szperając w Internecie w poszukiwaniu czegoś.

10. Ile godzin średnio sypiasz?

   7-8

11. Ulubione buty ? :D

To dziwne, ale najwygodniej mi na szpilkach :P

Ale zakochałam się ostatnio w moich bucikach do biegania ;]



Moje pytania:

  1. Jesteś „rannym ptaszkiem” czy raczej „nocnym Markiem”?
  2. Ulubione dodatki do owsianki?
  3. Obiad na słodko czy na wytrawnie?
  4. Co jadłaś wczoraj na obiad?
  5. Jak często chodzisz do fryzjera?
  6. Dłużej wytrzymasz bez komputera czy telefonu?
  7. Masz kwiaty w pokoju?
  8. Myjesz zęby po każdym posiłku?
  9. Co sprawia Ci największą przyjemność?
  10. Uprawiasz sport? Jaki?
  11. Komu ze znanych osób chciałabyś ugotować i zjeść z nim/nią obiad?
 Nominuję:


Pam.

19 komentarzy:

  1. ej, ej nie przejmuj się !
    a śniadanie pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo dziękiii <3 odpowiem najszybciej jak będę mogła <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie :) Na pewno dostaniesz się na dobrą uczelnię :) Bardzo dobrze napisałaś maturę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wypełniona miseczka, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację :)
    Co do stresu- też mam, trzymam kciuki :)
    Bosko wypełniona miseczka pysznościami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za wyniki! A śniadanie jak zwykle wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na paznokciach też dominuje czerwień :)

    Pyszna, kolorowa owsianka! Ten listek dodaje jej mega uroku :-)

    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam odpowiedzieć na Twoje pytanie jak zrobiłam tosty francuskie! Przepraszam za swoją sklerozę :(
      No więc: rozbełtałam jajko z mlekiem i cynamonem. Roztopiłam masło na patelni i umaczanego w jajku tosta kładłam do smażenia. I tak z obu stron :-)

      Usuń
  8. śliwka i czekolada...mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja nominowałam Cię do LB blog! http://polaroidbkfast.blogspot.com/2013/07/147-polska-wies-vs-prowansja-lb.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nominację, jutro odpowiem:)
    Daj znać jutro, na jakie studia się dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo dziękuję bardzo za nominację ;* miło mi !
    śpimy mniej więcej tą samą ilość, moim zdaniem to prawidłowa i najlepsza długość snu, zawsze wstaje pełna energii i gotowa na śniadanie ;D

    pyszna kasza , mmm z domowym masełkiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierzę że się dostaniesz ;* trzymam kciuki !

      Usuń
  12. Bardzo się cieszę, że weszłaś do blogosfery, bo od kilku miesięcy 'śledziłam Cię' na vitalii. Cały czas bardzo mocno Ci kibicuję, a kiedy nie mam dostępu do komputera to zastanawiam się czy u Ciebie lepiej. Zastanawiam się jak sobie radzisz, czy udaje Ci się zdrowieć. Chociaż Cię nie znam byłaś pierwszą osobą z ed, której pamiętnik zaczęłam czytać. Często stawiam sobie Ciebie jako przykład i chociaż masz gorsze dni to nie poddajesz się. Kiedy czuję, że choroba mnie chce 'złamać' to przypominam sobie jak pisałaś, np. że udało Ci się zjeść lody prosto z kubełka, tak jak kiedyś i motywuję się tym, że MOŻNA. W dodatku ten dzisiejszy wpis! Czytałam go z uśmiechem na twarzy i wierzę, że Twój zapał nie minie, bo właśnie MOŻESZ WSZYSTKO. Żałuję, że nie mogę poznać Cię osobiście, ale trzymam kciuki! Razem damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fantastyczne uczucie przeczytać coś takiego :) Tamten wpis pisałam 2 lata temu w wakacje i mimo, że się nie widziałyśmy, to Ty o tym wiesz i po części mnie znasz i kawałek mojego życia :D Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  13. Czekasz na wyniki? Mnie zawsze straaasznie stres zżera, nawet jak to nic istotnego, ale trzymam za ciebie mocno kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham jaglankę z bananem <3 Polecam dodać gorzką czekoladę oraz prażone orzechy włoskie. Boskie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki! Pyszne śniadanko :):)

    OdpowiedzUsuń