czwartek, 18 lipca 2013

30.



Oglądałam wczoraj ,,Moje paranoje” na TLC.

Babka zjada papier toaletowy,

a my tu takie wymyślne dania wymyślamy… ;P

Jadę dziś zanieść dokumenty na studia.

Jutro pakowanie,

Sobota- WYJAZD ;D

Dzisiejsze śniadanie idealnie odzwierciedla nazwę bloga.

Powinnam je zrobić na jakąś specjalną okazję

np. 100 dni bloga, rok bloga, ale

trzydzieste śniadanie, a także nieodparta ochota i miłość do malin

są równie dobrym impulsem do zjedzenia

wypasionej, potrójnie malinowej, budyniowej owsianki.




Owsianka na budyniu MALINOWYM z MALINAMI (w środku również) z sokiem MALINOWYM, suszoną żurawina, gorzką czekoladą, migdałami

Przepis:

Pół szklanki płatków owsianych (ok. 50g)
2 płaskie łyżki mieszanki otrąb
Łyżeczka siemienia lnianego
Woda
Szklanka mleka
Łyżka proszku budyniowego malinowego
2 garstki malin

Płatki i otręby zalewamy na noc wodą. Rano podgrzewamy ¾ szklanki mleka, a w ¼ rozpuszczamy proszek budyniowy malinowy. Wrzucamy płatki do mleka i gotujemy aż trochę zgęstnieje. Wlewamy pozostałe mleko z proszkiem i siemię lniane. Gotujemy do uzyskania pożądanej konsystencji. Do miseczki wrzucamy garstkę malin i lekko rozdrabniamy widelcem, zalewamy płatkami. Podajemy z resztą malin, polewamy sokiem malinowym, dodajemy gorzką czekoladę, żurawinę i migdały.
MNIAM!

Żyć dla siebie, 
by czuć, że się żyje, 
nie po to by 
spełniać oczekiwania innych.


 Pam.

12 komentarzy:

  1. ojjej kocham maliny, a to musiało być pyszne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sezon malinowy trwa, aż szkoda nie skorzystać! Uwielbiam te twoje owsianki, moją są takie zwykłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jejku, malinkii! <3
    Zazdroszczę Ci ich, bo u mnie w pobliżu nigdzie nie mogę na nie trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jak kiedyś oglądałam, to ktoś zjadał cebulki własnych włosów oO. ludzie są dziwni ^^

    a owsianka na budyniu malinowym z malinkami brzmi przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrójnie malinowa owsianka :) Musiała smakować wybornie...

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha papier toaletowy??? ja widziałam taką co jadała kredę ._. fuj

    OdpowiedzUsuń
  7. Malinowo ! Lubię, lubię ! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  8. malinowo mi, i różowe - pyszności w miseczce <3
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo malinowo :) Musiało smakować cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śniadanie, aż cieknie malinami <3

    OdpowiedzUsuń