wtorek, 6 sierpnia 2013

34.



Moje pierwsze śliwki w tym roku.

Tęskniłam za tym smakiem, choć kojarzy mi się

Z końcem wakacji…

Na szczęście przede mną jeszcze prawie 2 miesiące :D


Na śniadanko pancakes o wyjątkowo wielu epitetach w nazwie:





 Pełnoziarniste, kakaowo- kawowo- cynamonowe placki borówkowe na maślance podane z twarożkiem, węgierkami i gorzką czekoladą

Przepis:

50g mąki pełnoziarnistej
Szczypta otrąb
Jajko
Ok. 50ml maślanki
Płaska łyżeczka proszku do pieczenia
Czubata łyżeczka kakao
Łyżeczka kawy rozpuszczalnej
Szczypta cynamonu
stevia
Garść borówek
woda

Miksujemy maślankę z jajkiem, przesiewamy resztę i miksujemy. Rozcieńczamy wodą w razie potrzeby, dorzucamy borówki i mieszamy. Smażymy na odrobinie tłuszczu (u mnie kokosowy) z obydwu stron.
Podałam z twarożkiem domowym Piątnicy, śliwkami i pokruszoną gorzką czekoladą.

Muszę przestać ciągle patrzeć wstecz.

Patrzeć do przodu, nie wciąż odwracać głowę w tył.

I więcej się uśmiechać ;)



Pam.

19 komentarzy:

  1. I mniej wszystko analizować:)

    Śliwki... Nie przepadam.
    Muszą być mega twarde, żeby mi posmakowały:p

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze śliwki w tym roku? Ja już zjadłam z kwadrylion kilogramów :P
    A tymi wakacjami to mnie nawet nie denerwuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A otręby mieliłaś??? Pyszne zestawienie ;D

    Mam do Ciebie pytanie.. Jadłas moze masło orzechowe Reese's i Skippy??? Możesz powiedzieć które bardziej Ci smakowało, które tak bardziej przypomina te z Sante? :) Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieliłam otrębów ;) Reszta odpowiedzi u Ciebie :P

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, ale tego Skippy jest dużo odmian http://www.peanutbutter.com/products.html. Tak w gdzieś w październiku będę miała możliwość dostania słoiczka, ale zastanawiam się który wybrać.... Nie chciałabym by było ono słodkie jak te z Lidla... Zastanawiam się nad?:
      http://www.peanutbutter.com/Products/skippy_nat_sc.html# tym http://www.peanutbutter.com/Products/skippy_nat_c.html#
      a tym
      http://www.peanutbutter.com/Products/skippy_nat_ls.html#
      (tam po wejsci w Nutrition Info wyświetla się skład).

      Bo Ty7 chyba to niebieskie jadłaś? :)

      Usuń
  4. śliwki są najlepsze:)
    świetna wieżyczka i cudne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super to wszystko wygląda :D
    Gdzie Ci się takie duże śniadanko zmieściło ? <3

    OdpowiedzUsuń
  6. masz tak samo jak ja, i zgadzam się też z Agatą - mniej analizować, to dalej trochę i też mój problem..
    placuszki wyglądają obłędnie *-* u mnie też śliwkowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uu wysmienite. zapraszam do mojego bloga i do obserwowania. jestem szczera, szukam czytelnikow bo slabo idzie
    :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie musisz.Ale możesz chcieć to zrobić. Gdy się chce jest łatwiej niż gdy się musi (:

    OdpowiedzUsuń