sobota, 17 sierpnia 2013

45.



Wczorajszy dzień- miała być wycieczka z tatą,
skończyło się na staniu w korkach z tatą,
ale w dobrym towarzystwie można przesiedzieć w aucie
2 godziny, a i tak jest super ;D

Dorwałam porzeczki w Lidlu : )
Niestety w ogródku na młodziutkim krzaczku czerwonych już nie ma,
A za białymi nie przepadam.
Muszę zamrozić chociaż garstkę, ale przez te moje zapasy
W zamrażalniku już nie ma miejsca…

Dziś na śniadanko:





Kakaowe tosty francuskie z żytniego chleba z serkiem wiejskim, porzeczkami i gorzką czekoladą

Przepraszam za jakość dzisiejszych zdjęć.

Przepis:

2 kromki żytniego, czerstwego chleba
Małe jajko
50ml mleka
Czubata łyżeczka kakao
Troszkę wody
Masło

Serek wiejski, garść porzeczek, duża kostka czekolady 85%

Bełtamy jajko, wlewamy mleko cały czas bełtając. Kakao rozpuszczamy w odrobinie ciepłej wody i bełtamy z jajkiem. Moczymy chleb w papce przez 5 min z każdej strony. Smażymy na odrobinie masła.

Od kilku dni codziennie po południu zaczyna mnie potwornie boleć głowa…
Nie chcę ciągle brać Ibupromu, ale czasami nie da się wytrzymać…
Od czego?



Masz pytanie? ASK

Pam.

16 komentarzy:

  1. u mnie też już porzeczek nie ma;(

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie tak zdrowo i smacznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. pysznie rozpoczęty poranek ;) mam nadzieję że i ja w Lidlu dorwę porzeczki, bo jeszcze w te lato ich nie jadłam.
    miłej soboty ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dokładnie ten sam problem z miejscem do mrożenia:P wszystko zawalone:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smakowicie wyglada, choć nie przepadam za porzeczkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. zgrałyśmy się z tostami :)
    brak miejsca w zamrażalniku - skąd ja to znam?:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham czerwone porzeczki!! Tylko ciężko je gdziekolwiek znaleźć... :/ a nie mam działki ani ogródka... urok mieszkania w bloku :/
    pyszności...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysze śniadanko! <3

    Porzeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się te tosty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w zamrażarce też już brakuje miejsca :D :(
    Uwielbiam czeko tosty francuskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A skąd możemy wiedzieć od czego?:) Przecież to Twoja głowa:D To może być wszystko: od stresu, poprzez zmęczenie, napięcie, ciśnienie, a kończąc na cyklu menstruacyjnym i zbyt dużej ilości muzyki, tv lub czytania;)

    A lekarstwa są po to, aby je brać. W imię czego masz się męczyć?:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;) To pytanie 'dlaczego' raczej zadawałam sama sobie ;P I stawiam na ciśnienie ;]

      Usuń
  12. Moja zamrażalka w zeszłym roku pękała w szwach, a teraz jest prawie pusta :(
    Nie pojadłam w tym roku owoców, oj nie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Może to przez zmiany ciśnienia, upał lub po prostu odwodnienie? Dużo pijesz wody w ciągu dnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj odwodnienie to na pewno nie ;P Chyba ciśnienie :]

      Usuń