poniedziałek, 19 sierpnia 2013

47.



Wiecie co?
Kocham Anonimów.
Bez nich życie byłoby takie smutne ;)

A ja muszę przyznać, że obudziłam się dzisiaj
w wyjątkowo dobrym humorze.
Pełna nadziei, zapału i energii ;D

Miseczka zalanych płatków owsianych
czekała na mnie w kuchni,
miała być owsianka na śniadanko, ale
przypomniałam sobie o mojej wciąż wydłużającej się liście:
,,Śniadaniowe MUST DO”
i powstało pyszne owsiane scrumble po raz pierwszy ;)

Śniadanie z tych, które nie wyglądają, a smakują ;P





Owsiane, kokosowe scrumble podane z jogurtem greckim, malinami, białą czekoladą i wiórkami kokosa

Przepis:

Pół szklanki płatków owsianych (ok.50g)
Czubata łyżka mieszanki otrąb
Niepełna szklanka wody
Białko jajka
Płaska łyżka tłuszczu do smażenia (u mnie olej kokosowy)
Łyżeczka wiórków kokosowych
Szczypta soli
Stevia

Jogurt grecki, maliny, biała czekolada, wiórki kokosowe

Płatki i otręby zalewamy na noc niepełną szklanką wody, rano odlać nadmiar (o ile jest).
Ubijamy białko na sztywną pianę z odrobiną soli.
Wiórki kokosowe prażymy.
Delikatnie łyżką łączymy płatki z białkiem, wiórkami (troszkę zostawiamy), stevią.
Na patelni podgrzewamy tłuszcz i wykładamy przygotowaną masę, rozprowadzamy jak omlet. Po chwili dzielimy na kawałki, mieszamy, smażymy aż się przyrumieni.
Podajemy z jogurtem greckim, malinami, resztą kokosa i białą czekoladą.


Silniejszym jest nie ten kto bije cudze rekordy,
a ten kto pokonuje własne ograniczenia.


Masz pytanie? ASK


Pam.

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że masz dobry humor.. Oby się utrzymał na dłużej..Zresztą po takim śniadaniu to pewne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie wygląda, wygląda i to bardzo! muszę zrobić w końcu te scramble :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śniadanie wygląda bardzo smacznie! ale najważniejsze, że masz dobry humor;))

    OdpowiedzUsuń
  4. twoje scrumble prezentuje się akurat bardzo efektownie ;) do tego kokosowe na pewno jest pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, nie wątpie ,że skorzystam z tego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Scramble jest cudowne! Muszę koniecznie do niego wrócić w najbliższym czasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam, tez musze to przygotowac , bo wcale nie wyglada zle ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta owsiana jajecznica jest pyszna :) Maliny! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry humor to podstawa :) Smakowitości <3

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, mogłabym dostać do Ciebie jakiś kontakt? mailowy na przykład? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie wygląda? Wygląda i to bardzo :D Pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie robiłam scrumble,smacznie wygląda, więc pora nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń