wtorek, 20 sierpnia 2013

48.



Poniedziałek udany,

wtorek czas zacząć ;D

Całą noc lało.

Delikatny deszczyk podczas porannego biegania.

A teraz znów leje.

Ale ja jestem listopadowe dziecko i wcale mi to nie przeszkadza ;D

Ponownie chciałam spróbować czegoś nowego,

czego jeszcze nie jadłam, ale

naszła mnie taka ochota na zwykłe pankejki, że

trudno się mówi i je się co się chce ;)






Owsiane, malinowe placki na jogurcie greckim podane z jogurtem greckim, jagodami, borówkami, nerkowcami i gorzką czekoladą

Przepis:

50g płatków owsianych (może być mąka owsiana)
50g jogurtu greckiego
Jajko
Łyżeczka proszku do pieczenia
Stevia
Woda
Garstka malin

Jogurt grecki, jagody, borówki, nerkowce, gorzka czekolada

Jogurt miksujemy z jajkiem.
Blendujemy/ mielimy płatki owsiane na mąkę.
Przesiewamy mąkę, proszek i stevię do masy i miksujemy.
Rozcieńczamy odrobiną wody do otrzymania odpowiedniej konsystencji.
Dodajemy maliny i mieszamy.
Smażymy placki na odrobinie tłuszczu (u mnie olej kokosowy) z obu stron.
Podajemy z dodatkami.

Najlepsze placki jakie jadłam ;)


A ten pan wczoraj od rana dobijał się do mojego okna.

No co za chamstwo…



Masz pytanie? ASK

 
Pam.

15 komentarzy:

  1. Ja taki owsiane placuszki z malinami jem prawie codziennie i też śmiało mogę stwierdzić, że są rewelacyjne:)

    Deszczu Ci zazdroszczę... U mnie straszne upały.. Przydałby się jakiś lekki deszczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm i tak wyglądają obłędnie:)Ciesz się z deszczu bo u mnie upały po 35 stopni o.O Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIEzwykłe te pankejki, prezentują się pysznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiej firmy jogurt grecki? bo wygląda jak zwykły naturalny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie takie zwykłe, wypasione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszności na talerzu!! zawsze tak pięknie podajesz twoje śniadania *-* do tego są i moje kochane nerkowce <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie, zdrowo, kolorowo;]

    OdpowiedzUsuń
  8. No placki na pewno pyszne ;) I wyglądają bardzo smacznie :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna wieżyczka placuchów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Malinowe placuszki, do tego borówki i nerkowce. No, śniadanie idealne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcie :) Śniadanie jeszcze lepsze!

    OdpowiedzUsuń
  12. powtarzam sie, ale Twoja sniadania wygladaja tak niesamowicie! Robisz sliczne fotki! Fajnieze zdecydowalas sie na tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń