wtorek, 3 września 2013

62.



Muszę Wam pokazać:


Znowu dostałam cukinię z działki koleżanki mamy.

Ciasta, placki, kasze, owsianki, zupy, grillowane, zapiekanki, nadziewane,

macie jeszcze jakieś propozycje?

A dziś śniadanie z tych debiutowych.

Aż dziwne, ale tego nie jadłam nigdy, nawet jako dziecko.

Co prawda moja babcia lała kiedyś kluski do rosołu,

ale na mleku to mój pierwszy raz ;P

I z pewnością nie ostatni!





Cynamonowo-dyniowe kluski kładzione na mleku podane z gruszką i rodzynkami (też w środku) pestkami dyni i świeżo startym cynamonem

Przepis:

50g mąki pszennej pełnoziarnistej
Jajko
2 czubate łyżki pure z dyni
Szczypta cynamonu
Ok.2 łyżki wody

300ml mleka + tochę wody

Korzeń cynamonu, gruszka, rodzynki, pestki dyni

Mąkę, jajko, dynię, cynamon mieszamy dodając ok. 3 łyżki wody.
Zagotowujemy mleko z wodą na dnie (by się nie przypaliło).
Kładziemy porcje ciasta na gotujące się mleko.
Gotujemy chwilę od wypłynięcia na wierzch (ok. 3min.).
Podajemy z dodatkami.




 Pieskie życie…

Czasami dobrze się wypłakać.

Pozwolić negatywnym emocjom spłynąć zamkniętym we łzach,

by później ze spokojem móc się uśmiechnąć.

Masz pytanie? ASK



Pam.

18 komentarzy:

  1. z cukinią, to koniecznie cukiniowy chlebek! :))

    poczciwą masz tę psinę <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam pasztet z cukinii, ktory wbrew pozorom nie zawiera ani grama miesa!:) pyszny i zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak mamy ocenić wielkość cukini skoro nie ma pilota dokładnie zmierzonego?-.-


    Czy to Podhalan?!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobny do moich podhalanow tylko taki...delikatniejszy w rysach ...Ale i tak boski

      Usuń
  4. Zakochałam się w psinie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. hahaha, ja wczoraj na obiad robiłam kluski kładzione, ale na wodzie XD Oczywiście w wersji na wytrawnie. Twoja również kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzisiaj myślałam o kluskach kładzionych ale na razie próbuje jeszcze własnych dzieł xD musze się znudzić ...
    Piękne to Twoje jedzonko. Cukinie rewelka. Tez sobie wczoraj zakupiłam bo mój gigant już się kończy xD
    Piesek cudowny !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kluski na mleku <3 Czasy przedszkola i wakacji u babci :)

    Jejuuu, jak zazdroszczę pieska ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę Ci powiedzieć, że jesteś genialna! Fascynuje mnie, z jaką łatwością kombinujesz ze składnikami, podmieniasz je, dbając o odpowiednią konsystencję ciast/mas itd. To wyjątkowy talent, mało ludzi go posiada. Żałuję, że nie jesteś moją przyjaciółką i nie gotujemy sobie razem co jakiś czas:) Ja już stara, dwudziestoczteroletnie doopa jestem, a nawet wśród oich rówieśnic rzadko zdarzają się tak zdolne kuchary. Ty jesteś młodsza, więc już totalnie wyjątkowa!:) Tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sama bym o sobie tego nigdy nie powiedziała ;) Dodałaś mi skrzydeł ;)

      Usuń
  9. kochany jest ten twój piesek, mam słabość do takich ślicznych zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dyniowe pyszne, pięknie u Ciebie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze chciałam mieć psa, ale niestety rodzice nie pozwalają ;/
    Kluski wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mniam, kluseczki !! <3
    Śliczny piesek :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepyszne kluchy i cudny psiak :))

    OdpowiedzUsuń