czwartek, 5 września 2013

64.




Jedna dynia zjedzona, druga poczeka sobie nie rozkrojona na swoją kolej.

Teraz swoje 5 minut mają moje cukinie.


Więc dziś na śniadanie:





Budyniowa cukiniowa owsianka a’la brownie podana z ricottą, cynamonem, malinami, gorzką i białą czekoladą i migdałami

Przepis:

Pół szklanki płatków owsianych
Czubata łyżka mieszanki otrąb
Szklanka wody
Łyżeczka siemienia lnianego
¾ szklanki mleka
Łyżka kakao
Łyżeczka budyniu czekoladowego
Opcjonalnie stevia
Kawałek cukinii

Ricotta, maliny, czekolady, migdały, korzeń cynamonu

Cukinię ścieramy na tarce o grubych oczkach razem ze skórką.
Płatki i otręby zalewamy na noc wodą.
Rano zagotowujemy pół szklanki mleka i wlewamy płatki, dodajemy siemię i gotujemy chwilę.
Dodajemy cukinię.
W pozostałym mleku rozprowadzamy budyń, kakao i stevię.
Wlewamy do owsianki i gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji (jeżeli jest za gęsta dolewamy wodę/mleko)
Podajemy z dodatkami.

Łoo rany. 
Niedługo mam autobus!

A jeszcze muszę tyle zrobić, 
z dziewczyną moją wyjść…



Masz pytanie? ASK



Pam.

9 komentarzy:

  1. jak zwykle pyszności ! Ja dzisiaj robiłam zapiekaną kasze jaglaną z kakao, cukinią i dynią. Podałam ze śliwką. Pycha :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada smacznie, jednak cukinia to jest warzywo za którym nie przepadam... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zwierz:)
    Stęskniłam się za jadłospisami:) Planujesz jakiś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś i jutro mam takie nijakie pod względem jedzenia (poza domem bez aparatu) ale może w weekend?

      Usuń
  5. nie przepadam na dynią, ale to cudo wygląda mega apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. napisłam do ciebie mejla zerknij;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za cudowna dziewczyna! :D
    Uwielbiam budyniową owsiankę i zazdroszczę Ci malinek ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam owsianki a'la brownie :)
    Może być zdrowo a słodko i przyjemnie.
    Z taką dziewczyną to bym z chęcią wychodziła na spacery :)

    OdpowiedzUsuń