wtorek, 10 września 2013

69.



Przyszła pora na moja drugą dynię ;D

Ma teraz swoje pięć minut sławy.

Karierę, z moją pomocą rozpoczyna dzisiejszym śniadaniem:






Pszenno-żytnie pancakes dyniowo- cynamonowe przełożone masłem orzechowym podane z jogurtem naturalnym, gruszką i świeżo tartym cynamonem

Przepis:

20g mąki pszennej pełnoziarnistej
30g mąki żytniej
50ml mleka
Jajko
3 spore łyżki dyniowego pure
Płaska łyżeczka proszku do pieczenia
Soda oczyszczona z końcówki noża
Łyżeczka cynamonu
Stevia

Masło orzechowe, gęsty jogurt, gruszka, korzeń cynamonu

Miksujemy jajko z mlekiem.
Przesiewamy do tego mąki, proszek, sodę, cynamon i stevię.
Dodajemy dynię i ponowie miksujemy.
Smażymy na rozgrzanej patelni przetartej tłuszczem (u mnie kokosowy) z obu stron.
Podajemy z dodatkami.

Pochwalę się, że całe ciasto na placki po raz pierwszy przygotowałam bez użycia miksera ;P

Śniadanie jesienne, 
W nocy lało, poranek słoneczny,
piękna polska złota jesień, a właściwie to jeszcze lato mamy...

Poranek leniwy.

Humor jesienny- na szczęście u mnie oznacza to DOBRY ;D


Masz pytanie? ASK


Pam.


12 komentarzy:

  1. przepyszne rozpoczęcie kariery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyślij mi.:D Zapraszam w odwiedziny do mojej studenckiej kuchni. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają mega apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy robi placuszki z dyni... moze i ja je zrobię ?

    OdpowiedzUsuń
  5. przepyszności! i jeszcze podane z tymi owocami i cynaaaamon *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. sama planuję już jakieś dyniowe przepisy śniadaniowe ;) pyszne te twoje placuszki, smacznie też podałaś ;) dobrze wiedzieć ze masło orzechowe się z nią komponuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa podziel się takimi placuszkami! Wyglądają ślicznie, aż ślinka cieknie .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszne placuszki:) ja jeszcze nigdy ich nie robiłam z pomocą miksera, zawsze ręcznie:) ciekawa jestem jak wychodzą takie z użyciem maszyny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo. super przepis na rozpoczęcie kariery dyni ;))) a ja ostatnio robiłam risotto z dynią. polecam! palce lizac, robiłas kiedys?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ale chętnie wypróbuję. Możesz podać przybliżony przepis? ;)

      Usuń