sobota, 14 września 2013

73.



Czy wy też zawsze macie zimne nosy?

Ja wystarczy, że wyjdę na dwór i nawet

nie czuję zimna, to nosek mam zawsze różowy i lodowaty.

Jeśli chodzi o mój jadłospis i to co jem (odnośnie komentarzy),

wiem, że ostatnio jem dużo mniej niż jadłam

np. rok temu kiedy czułam naprawdę dużo energii, siły i ochoty do wyjścia z ED.

Jadłam dużo więcej i wolno tyłam.

Teraz jem stosunkowo dużo mniej, ale staram się jak mogę pokonywać ograniczenia.

Dla niektórych anoreksja to jedzenie tylko liści sałaty i rzodkiewki,

ja się nigdy nie głodziłam.

Dziękuję wszystkim i anonimowym i nie za komentarze i obiektywne opinie.

Te mądre dają do myślenia : )

Według kalendarza mamy jeszcze lato, ale

temperatura sprzyja miseczkowym, ciepłym śniadaniom.





Płatki owsiane i jęczmienne gotowane z cukinią podane z nektarynką, suszoną żurawiną, migdałami, cynamonem, gorzką czekoladą i miodem


Przepis:

Pół szklanki płatków (owsianych i pełnoziarnistych jęczmiennych)
Łyżka mieszanki otrąb
Łyżeczka siemienia lnianego
Szklanka wody
¾ szklanki mleka
Kawałek cukinii dowolnej wielkości

Nektarynka, suszona żurawina, migdały, korzeń cynamonu, czekolada, miód

Płatki i otręby zalewamy na noc wodą.
Rano zagotowujemy płatki w mleku dodając siemię lniane.
Cukinię ze skórą ścieramy na tarce o grubych oczkach i dodajemy do płatków.
Gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
Podajemy z dodatkami.


Masz pytanie? ASK




Pam.

9 komentarzy:

  1. U każdego choroba wygląda inaczej, a nazywa sie tak samo. Dobrze Cię rozumiem...
    Śniadanie pyszne, kolorowe, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz aż szkoda rozwalić taką kompozycję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o zaburzenia to przepraszam ale dziś się nie wypowiem na ten temat, bo od pewnego czasu nie czuję się na siłach...

      Usuń
  3. Nos masz zimny bo masz za niską wagę i temperaturę ciała..... marzniesz i to dlatego... Gydby Twoja waga w normie to by tak nie było...

    Co do śniadania to kolorowe aż się prosi by zjesc ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mnóstwo smaków ;) podoba mi się tu!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam za sobą 3 odmrożenia rąk, więc też odczuwam ujemne temperatury :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama wiedza to nic. Trzeba czynów a nie myśli czy posiadania wiedzy,że je się nue tyle ile potrzeba;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiejsza owsianka jest śliczna. Zjadłabym ze smakiem !

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja równierz odczuwam skutki nadchodzącej zimy ;( Ale gorąca owsianka to lek na całe zło ;)

    OdpowiedzUsuń