poniedziałek, 23 września 2013

82.



Doszłam do wniosku, że

do szczęścia brakuje mi jedynie bezwarunkowej samoakceptacji.


Więc czy to tak wiele? ;D

Co na rozgrzanie po porannej przebieżce na zimnym dworze?

Jedno z najpyszniejszych śniadań w życiu ;D

Kiedy zobaczyłam to śniadanko na blogu My sweet path of life

wiedziałam, ze musi być obłędne.


Zrobiłam po swojemu i się nie zawiodłam.





Zupa mleczno- dyniowa z cynamonowymi kluskami lanymi podana z prażonymi płatkami migdałowymi i sezamem, daktylami, rodzynkami, cynamonem oblane obficie miodem + kilka śliwek

Przepis:

Zupa:

Czubata szklanka puree z pieczonej dyni
200ml mleka
Łyżeczka masła
Szczypta soli
Trochę wody

Kluski
(lałam kluski dopiero drugi raz w życiu i bałam się, że nie wyjdą i zmarnuję dynię, więc lałam osobno na wodę)

50g mąki pszennej pełnoziarnistej
Jajko
3 łyżki wody
Łyżeczka cynamonu

Korzeń cynamonu, płatki migdałowe, sezam, rodzynki, daktyle, śliwki, miód

Mleko zagotowujemy w garnuszku, dodajemy dynię i mieszamy.
Doprawiamy solą.
Gotujemy dodając łyżeczkę masła pod koniec.

Składniki na kluski mieszamy.
Ciasto wolno wylewamy cienkim strumieniem na osolony wrzątek cały czas mieszając.
Gotujemy kilka minut od momentu wypłynięcia.
Wyławiamy i łączymy z zupą.

Podajemy gorącą z dodatkami.

Masz pytanie? ASK


Pam.

14 komentarzy:

  1. zupa dyniowa na słodko? wow, no zaskoczyłaś mnie :) pozytywnie oczywiście! ciekawa jestem smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko tyle... raczej AŻ tyle!
    Ale jeśli to wszystko, czego Ci brakuje, to jesteś wielką szczęściarą, powinnaś to docenić, a samoakceptacja powinna przyjść sama, tylko pomóż jej trochę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaakceptować samą siebie jest czasem ciężko jednak nie jest to niemożliwe... Trzeba chcieć :) Jak to mówi przysłowie "Polak wszystko potrafi" :)

    A zupa dyniowa to iście jesienny smak i klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem coś o tym.
    Ale powolutku dochodze do siebie...
    Choć teraz przez rozpoczęcia leków hormonalnych mam wrazenie że czego bym nie zjadła to utyje w oczach...

    MAM POMYSŁ.

    Ja kupie taką ogromną DYNIĘ :D wyśle Ci ją i poproszę o zrobienie mi takich przetworów dyniowych... zapłace !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. gęsta, rozgrzewająca zupa i do tego z kluseczkami, no i oczywiście na słodko *-* jak dla mnie nic dodać nic ująć :D
    dobrze, że już tyle udało się zmienić, teraz pozostaje ci tylko polubić siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że smakowało! Wyszła przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lecę po dynię i czas robić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo ze dynia jest dla mnie prawie obca, to taka zupkę bym zjadla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dyniowej zupy na słodko nie jadłam, ale wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamo, to musiało być geniaaaaaaaaaaaalne <3 Rozgrzewająca zupka z cynamonem i dynią, dla mnie perfekcyjny początek dnia !

    OdpowiedzUsuń
  11. ciesz się życiem i nie martw pierdołami! naprawdę wiem co mówię. ja to zrozumiałam teraz, kiedy mam poważniejsze problemy. tak więc uwierz mi, że figura to nie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/09/rozdanie-kosmetyczne.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  13. zupka na pełnym wypasie <3 jejku, zrób mi taką :)

    mi do szczzęścia brakuje...wiary w siebie - i siły - zdecydowanie siły.
    życzę Tobie nabrania tej samoakceptacji - jesteś wspaniałą dziewczyną, wystarczy tylko uwierzyć! :)

    OdpowiedzUsuń