wtorek, 15 października 2013

104.



A dzisiaj wykłady do 20.
Wspaniała podróż SKM.

W domu będę koło 21.

I mam cały wieczór dla siebie :D


Lepiej pokochać wtorki takie jakie są niż na nie narzekać.

Pierwszy raz od kilku miesięcy byłam biegać na dworze wieczorem.

Wtedy było jasno i gorąco, 
wczoraj było zupełnie inaczej.

Ciemno, zapadał zmrok, a ja biegłam w stronę księżyca rozkopując kolorowe liście.

Mówiłam już, ze kocham jesień?

A tak, chyba ze 100 razy.

To powtórzę 101 : kocham jesień ;D


Śniadanie na długi dzień:






Kasza jaglana na mleku kokosowym ze smażoną dynią podana z brzoskwinią, gorzką czekoladą, masłem orzechowym, rodzynkami, wiórkami kokosowymi, cynamonem i miodem

Przepis:

50g kaszy jaglanej
Łyżeczka siemienia lnianego
Woda do gotowania kaszy
Kawałek dyni i masło do smażenia

Brzoskwinia, gorzka czekolada, masło orzechowe, rodzynki, wiórki kokosowe, miód, kora cynamonu

Kaszę prażymy na suchej patelni, płuczemy zimną wodą, wrzucamy na osolony wrzątek
i gotujemy ok. 15 min. nie mieszając.
Wyłączamy gaz i zalewamy mlekiem kokosowym. Odstawiamy na całą noc.
Rano zagotowujemy zalaną kaszę, dodajemy siemię lniane i gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
Dynię kroimy w kostkę i wrzucamy na rozgrzaną patelnie z masłem, smażymy chwilę.
Wrzucamy dynię do kaszy.
Przelewamy do miseczki i podajemy z dodatkami.

Masz pytanie? ASK




Pam.

9 komentarzy:

  1. mam słabość do miseczkowych śniadań ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym że lubisz jesień nie musisz pisać.. Widać to W Twoich śniadaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taka bogata miseczka na śniadanie:)
    Nauka do godziny 20? Cóż, takie życie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowy misz-masz, gdybym miała takie śniadanko to od samego patrzenia humor by mi się poprawił. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same pyszności dziś w miseczce , szczególnie te mleczko i pieczona dynia <3
    długa nauka, ale potem odpoczniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nauka do 20? W takim razie życzę wytrwałości :)
    Takie wypasione śniadanie to idealny początek ciężkiego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ciemność będzie do nas przychodzić coraz wcześniej, nie lubię tego :)
    Kolejne mistrzowskie śniadanko <333

    OdpowiedzUsuń