środa, 16 października 2013

105.



Spędzanie całego wtorku poza domem ma swoje ogromne plusy.

Brak czasu na myślenie o czymkolwiek sprawia,

że kładę się spać w poniedziałek, a później już jest środa,

a po środzie to już z górki.

Właściwie jutro o 12 zaczynam weekend ;D

+ sterta materiałów do nauki i czytania, a no i prezentacja.

Dzisiejsze śniadanie wyjątkowo dobre,

bo dawno tego nie jadłam,

bo zaspokaja głód po bieganiu,

bo wyjątkowo jedzone w towarzystwie taty,

no i przede wszystkim jedzone bez pośpiechu ;D





Owsiane scrumble bananowe podane z jogurtem naturalnym, bananem, gruszką, gorzką czekoladą, prażonymi wiórkami kokosowymi, cynamonem i miodem

Przepis:

50g płatków owsianych
Łyżka mieszanki otrąb
2/3 szklanki wody
Szczypta soli
Białko jajka
Banan
Olej kokosowy

Jogurt, pół gruszki, gorzka czekolada, prażone wiórki kokosowe, kora cynamonu, miód

Płatki i otręby zalewamy wodą na noc.
Pół banana rozgniatamy widelcem i mieszamy z płatkami.
Białko jaja ubijamy ze szczyptą soli na sztywną pianę.
Łączymy płatki z białkiem.
Smażymy na nagrzanej patelni przetartej olejem kokosowym do zarumienienia.
Podajemy z dodatkami.

Wygląda jak wygląda, ale jakie pyszne było ;D 
Dobre połączenie :)

Kiedy ja ostatnio jadłam banana
W lipcu, sierpniu?

Masz pytanie? ASK



Pam.

8 komentarzy:

  1. Jak mogłaś jeść banana dwa miesiące temu?!
    Banan to podstawa dla każdego! Szczególnie, dla osoby joggingującej:D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zapach bananowego scramble.

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaciee! ależ to apetycznie wygląda! *___*

    banany - moja miłość <3

    OdpowiedzUsuń
  4. na prawdę nie jadłaś tyle banana ? :D Chyba bym nie wytrzymała ^^
    Śniadanie genialne !

    OdpowiedzUsuń
  5. To aż dziwne, ale tyle radości mi sprawia fakt, że masz takie super stosunki z tatą... nie znam ani Ciebie, ani Twojego taty, ale już wielokrotnie tu pisałam, że bije od was tyle rodzinnego ciepła... super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię scramble, przpeyszne jego wydanie u ciebie ;)
    to się masz dobrze z tym weekendem, ja jutro znowu długo w szkole, a poza tym jeszcze piątek, ale nie narzekam, jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WYGLĄDA PYSZNIE i wierzę, że tak smakowało :*

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądaa super, jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń