niedziela, 27 października 2013

116.



Chyba każdy musi przyznać, że polska jesień jest cudowna.

Pogoda jesienią jest o wiele ładniejsza niż wiosną ;]

Wczoraj było tak ciepło, jasno i te dynie przed drzwiami domów :D

Na drzewach nie ma już prawie w ogóle liści…

Nadchodzącą zimę zapowiadają już nie tylko czekoladowe mikołajki w sklepach ;P


Niedzielne, pobiegowe kanapki:





Grahamka z pastą z awokado z pomidorem i ziołami, twarożek z podsmażonym dyniowym puree z cebulką i pestkami słonecznika

Pasta z awokado:

1/3 awokado rozgniatamy z łyżką serka homogenizowanego, doprawiamy solą i pieprzem

Dynia:

1/3 cebulki podsmażamy na maśle, dodajemy 2-3 łyżki puree z pieczonej dyni, doprawiamy pieprzem, papryką, curry

W ubiegłym tygodniu chwaliłam się, że robiłam sernik, 
ale zapomniałam Wam go pokazać :P

Robiłam jak zwykle z przepisu Emmy 

Tyle, że ja robiłam na spodzie z:
ciastek owsianych, sezamu, tahini i masła, 
a na wierzchu rozsmarowałam: 
truflową masę kajmakową, posypałam kakao i cynamonem i jakimiś innymi duperelami.


Nie miałam przyjemności go jeść, 
ale podobno był przepyszny i zniknął w zastraszającym tempie ;P

Naprawdę polecam ten przepis : )

Masz pytanie? ASK


Pam.

17 komentarzy:

  1. Jaki wyrośnięty, piękny sernik! Będę musiała wypróbować ten przepis w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację jesień jest przepiękna... te kolory i zapach suszonych liści unoszący się w powietrzu... :) Cieszę się, że jeszcze nie pada i nie ma chlapy za oknem... Słoneczko świeci, jest ciepło... zyć nie umierać :)

    A serniki lubię, jednak mam własne sprawdzone przepisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, ja bym na pewno spróbowała jakbym upiekła takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie mogłam bo mama go zabrała na imieniny do koleżanki. Miałam dać napoczęty ? :P

      Usuń
  4. sernik? !!! ja poproszę :) wygląda znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten SERNIK <3 !!
    Polska jesień faktycznie jest piękna, dopóki świeci słońce i temperatura nie schodzi poniżej 15 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wypasiony sernik! W sam raz dla serożerców:))
    Ja zdecydowanie wolę kanapki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ciacho ! Poproszę kawałek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te mikołajki to są bezczelne...:) Wczoraj zrobiłam przecież z dyni i od razu babkę dyniową (taką po mojemu, bez cukru i tłuszczu). Nieskromnie powiem, że naprawdę rewelacyjna. Dawno żadne dietetyczne ciacho mi aż tak nie smakowało, mimo że lubię dietetyczne ciacha. Zapraszam po nią jutro na mój kanał:) Rozumiem Twoją miłość do jesieni i do dyń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne kanapeczki, z awokado <3
    Prześliczny sernik! Uwielbiam serniki!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sernik - to coś dla mnie! :D
    Polska jesień rzeczywiście bywa piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tort wyszedł naprawdę piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. A myślałam, że ta pasta z awokado to papka z ogórka :D

    OdpowiedzUsuń