wtorek, 29 października 2013

118.



Poniedziałek przeżyty i to całkiem nieźle.
Jeszcze tylko przeżyć dziś…

Jutro już będzie lżej, 
a od czwartku wolne :D


Ta…

Mój tatuś.

Pomylił kształt awokado, które uwielbiam z mango.

Pomylił nazwę ‘melon’, któy lubię z nazwą mango.

No i kupił mi mango, który jest jednym z nielicznych owoców, 
których zwyczajnie nie lubię.

Najdziwniejsze jest to, że cukierki, czy gumy o smaku mango bardzo mi smakują :P


Cóż.

Zmarnować się nie może.

A w towarzystwie owsianki i innych dodatków smakowało całkiem dobrze.






Dyniowa owsianka na mleku sojowym z tahini podana z mango, rodzynkami, orzechami brazylijskimi, gorzką studentską, cynamonem i miodem

Przepis:

50g płatków owsianych
Łyżka mieszanki otrąb
Łyżeczka siemienia lnianego
Szklanka mleka sojowego
2/3 szklanki wody
Łyżka tahini
Szczypta cynamonu
Szczypta soli
4 czubate łyżki puree z pieczonej dyni

Kawałek mango, rodzynki, orzechy brazylijskie, czekolada, kora cynamonu, miód

Płatki i otręby zalewamy na noc mlekiem sojowym.
Rano zagotowujemy w garnuszku wodę i wrzucamy płatki.
Dodajemy siemię, tahini, dynię, sól, cynamon i gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
Podajemy z dodatkami.

Masz pytanie? ASK

 
Pam.

14 komentarzy:

  1. Równierz nie przepadam za mango, ale Twoja owsianka wygląda tak apetycznie, że chyba bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja koocham mango! Takie bardzo dojrzałe, pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z kolei wolę mango od melona:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie przepadam za mango :) Fajnie jednak, że znalazłaś dla niego zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja kocham mango:) Za to nie lubię za bardzo melonów. Ale ja jestem wszystkożerna w sumie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mango uwielbiam! i Twoje miseczkowe śniadanka też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszyscy piszą uwielbiam, a ja wręcz przeciwnie nie przepadam za mango. ja kocham jabłka hehe ;D no i dynię oczywiście też lubię !

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie bardzo podobnie - mango tylko przetworzone, świeże mi nie smakuje. Mamy podobne smaki, też jestem dyniożercą. Nawet ostatnio przemyciłam ją w drożdżówkach i nawet Ci co nie lubię to się zajadali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jestem mango-pochłaniaczem :D mogłaś mi oddać, z chęcią bym przygarnęła
    co do tych smaków.. ja nie przepadam za bananami, a wszelkie rzeczy ,,o smaku banana"- kocham miłością wielką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam mango, więc na pewno smakowałaby mi taka owsianka pełna dobroci :) Dodaję do akcji i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń