czwartek, 3 października 2013

92.


Wczoraj udało mi się nie zgubić

I załatwić pomyślnie co chciałam.

Dziś zapowiada się długi dzień.


Kilka godzin bezsensownego siedzenia na uczelni między inauguracją a spotkaniami…

Skończyły się czasy kursowania między szkołą a domem kiedy mi się podoba.


Teraz są podróże skm’ką i gonienie na peron…

Mam nadzieję, że uda mi się zabrać z tatą wracając.

Życie. 
Wystarczy się do niego uśmiechnąć a rzeczywistość od razu jest bardziej kolorowa.

Póki co jesienne śniadanie z letnimi dodatkami

(dostałam borówki i truskawki od taty na dobry start ;P).




Dyniowa owsianka z truskawkami, borówkami (też w środku), serkiem homogenizowanym, migdałami, suszoną żurawiną, czekoladą gorzką i białą.

Przepis:

50g płatków owsianych
Łyżka otrąb
Łyżeczka siemienia lnianego
Szklanka wody
2/3 szklanki mleka
3 czubate łyżki dyniowego puree

Truskawki, borówki, serek homo., czekolady, żurawina, migdały

Płatki i otręby zalewamy na noc wodą.
Rano zagotowujemy mleko, wlewamy płatki i dodajemy siemię.
Gotujemy chwilę, dodajemy dynię i gotujemy do zgęstnienia.
Podajemy z dodatkami.

Robimy zdjęcie przy beznadziejnym oświetleniu :/

Do dzieła ;)

Masz pytanie? ASK
 

Pam.

12 komentarzy:

  1. Ooooo to żeś pojechała z dodatkami. Lato w październiku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, dokładnie :) truskawki i borówki toż to kwintesencja lata :D

      Usuń
  2. Widzę że lubisz dynię :) I te dodatki ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym takie borówki bardzo chciała dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odrobina lata na dzisiejszy mroźny (!) poranek - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienno-letnia owsianka ;) Podoba mi się bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. miseczka pełna dodatków;)

    teraz rano ciemno to i zdjęcia wychodza ciemne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, pamiętasz mnie z vitalii? Nawet nie wiesz, jak się zdziwiłam, jak przez przypadek tu trafiłam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam z vitalii nikogo z imienia i nazwiska ;P
      Jaki miałaś nick?

      Usuń
    2. czinks : ) faktycznie, zapomniałam, że tam nie podawałam imienia i nazwiska : )

      Usuń
    3. No to pewnie, że kojarzę ;D

      Usuń