wtorek, 8 października 2013

97.



Cieszę się.

Dlaczego?


Bo na uczelni jestem ‘nową osobą’ tak jak każdy inny.

Nikt nie zna mojej przeszłości, nikt nie wie o chorobie.

Dzięki temu nikt nie podchodzi do mnie jak do jaja.

Pamiętam sytuacje z liceum, gdy ktoś miał paczkę ciastek,

do każdego podchodził i częstował,

a mnie unikał, pomijał,

bądź z rozpędu proponował, a po chwili przepraszał za to.

A może właśnie gdybym była traktowana normalnie wzięłabym to ciastko i zjadła…

Nie mam pretensji do innych o to, że

nie wiedzieli jak się zachować, że

pomimo starań tyle gaf popełniali,

co czasem bardzo bolało.

Ale cieszę się, że teraz nie mam ‘łatki anorektyczki’.

Nie zaprzepaszczę tego.


A dziś od 9.45 do 20 z niecałymi 2 godzinami okienka.

Wrócę to padnę na twarz ;P


Odrobina tropików na talerzyku:


Lodówkowy pudding z kaszy manny nadziewany masłem orzechowym podany z mleczkiem kokosowym, prażonymi wiórkami kokosa, gorzką czekoladą, pomelo, brzoskwinią, malinami, borówkami, cynamonem

A pomelo to moja ogromna miłość i właśnie zaczyna się na nie sezon ;D

Przepis:

50g kaszy manny
Łyżeczka siemienia lnianego
Szczypta soli
Szklanka wody
Szklanka mleka
Masło orzechowe

Mleczko kokosowe, wiórki kokosowe, gorzka czekolada, pomelo, brzoskwinia, maliny, borówki, korzeń cynamonu

Zagotowujemy pół szklanki wody i mleko.
W pozostałej wodzie rozprowadzamy mannę i dodajemy do gotującego mleka.
Solimy, dodajemy siemię i gotujemy do uzyskania gęstej konsystencji.
Przelewamy połowę do miseczki, odstawiamy ją na chwilę, a garnuszek na palnik.
Kładziemy masło orzechowe i zalewamy pozostałą manną.
Wkładamy na noc do lodówki.
Rano podajemy z dodatkami.

Masz pytanie? ASK 
Pam.

9 komentarzy:

  1. Troszkę masz tych zajęć, ale dasz radę :) Takie śniadanie na pewno dodało energii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że za rok i ja będę mogła powiedzieć to samo w nowym liceum..
    Pychota to Twoje śniadanko!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepysznie podałaś ten pudding :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie dobrane dodatki do puddingu :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale długo, życzę powodzenia <3
    Biorę przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. teraz masz czystą kartkę i musisz ją dobrze wykorzystać.

    bardzo lubię puddingi z manny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje śniadania zawsze są tak ślicznie podane <3
    Uwielbiam puddingi, a zwłaszcza w zabiegane poranki :)

    OdpowiedzUsuń