środa, 20 listopada 2013

140.

Już środa?
Tak, to oznacza zajęcia na 13.30 czyli 
czas rano na spokojne bieganie, jedzenie, pichcenie itp :]


Odzyskałam głos, 
za to katar nie pozwala mi się ani na chwilę rozstać z paczką chusteczek. 
Uciążliwe.

Śniadanko:





Placki jaglane z surowymi pistacjami i gorzką czekoladą podane z chałwą, gruszką, bananem, kiwi, pomelo, awokado, serkiem homogenizowanym z syropem waniliowym, cynamonem

Pochmurny poranek znów nie pozwolił zrobić dobrych zdjęć...

Przepis:

50g mąki jaglanej
jajko
50ml mleka sojowego
Płaska łyżeczka proszku do pieczenia
Soda oczyszczona z czubka noża
Szczypta soli
Garstka surowych pistacji, kawałek gorzkiej czekolady

Kawałek: banana, pomelo, kiwi, gruszki, awokado, chałwy, serek homo. syrop waniliowy, kora cynamonu,

Wszystkie składniki oprócz pistacji i czekolady mieszamy i wstawiamy na noc do lodówki.
Rano dodajemy pistacje i posiekaną czeko., mieszamy, smażymy na rozgrzanej patelni przetartej olejem kokoswym z dwu stron.
Podajemy z dodatkami.

Obiecałam pytania i nominacje :)

Pytania:

1. Najmilsze Świąteczne wspomnienie to...
2. Wiesz już kim chcesz być w przyszłości? Kim? (zawodowo)
3. Masz do wyboru skok na bungee i skok ze spadochronem, co wybierasz?
4. Zaliczyłaś jakąś kulinarną wtopę? Jaką?
5. Ulubiona czekolada to...
6. Masz już plany na Sylwestra?
7. Dużą uwagę przywiązujesz do tego co jesz, czy jest to zdrowe, ekologiczne, zbilansowane itd.?
8. Co widzisz jak słyszysz słowo ,,starość"?
9. Jaką cechę najbardziej cenisz w innych ludziach?
10. Jest jakiś zapach, który wprawia cię w doskonały nastrój? Jaki?
11. Uśmiechnij się i postaraj się zachować uśmiech jak najdłużej to możliwe! :D


Nominuję:


Pytania?


Pam.

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację.. Na pewno odpowiem;:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić chałwę! Pycha śniadanie. A u mnie dziś kasza jaglana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam zdjęcia, ja i tak chcę te placki! :D
    Na 13.30? Nie za dobrze masz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiam taka wieżyczkę ! :D
    Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, dopiero odpowiedziałam na jeden Twój tag, już serwujesz kolejny :D Ok!

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo jaglane, u mnie też dzisiaj tylko z kaszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ty głos odzyskujesz, ja.. tracę ;)
    powolne poranki są przeprzyjemne- dziś miałam okazję takiego doświadczyć
    dziękówka za LB. aż mi głupio, bo nie odpowiedziałam jeszcze na poprzedniego :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz dziękuję za nominację! :)
    A ta wieżyczka placuszków wygląda obłędnie i jakie cudowne dodatki :3

    OdpowiedzUsuń
  9. te placuszki wyglądają świetnie :> a smakowały na pewno jeszcze lepiej niż wyglądały :) pistacje kocham, więc z czekoladą i tymi placuszkami na pewno super smakowały :)

    OdpowiedzUsuń