niedziela, 24 listopada 2013

144.

Ale miło spędziłam wczorajszy dzień :)
Świetnie, że otworzyli jedną z największych galerii w kraju 10 minut od mojego domu :P
Kupiłam to po co poszłam: szalik, czapę i rękawiczki 
oraz jeszcze jedną rzecz, którą wkrótce również się pochwalę ^^, 

Oczywiście bez sobotniej nauki się nie obeszło, 
ale co tam, proporcja zachowana :]

A dziś niedzielne przemieszczanie się z jednego fotela do drugiego, z drugiego na kanapę 
z kocem, notatkami z psychologii (pozdro dla Freuda :*) i obowiązkowo kubkiem termicznym ;)

Wczoraj Klaudia przypomniała mi jak dawno nie jadłam pieczywa. 
Ale jak pieczywko to nie zwykłe, a tosty, 
a jak tosty to koniecznie francuskie ;]

Słodkie, smaczne, pobiegowo- przednaukowe :






Kakaowe tosty francuskie z chleba drwalskiego z bananem, kaki, czeko'lą orzechową oraz twarożek grani z babcinymi wiśniami w syropie, surowym ziarnem kakaowca, nerkowcami

Przepis:

3 grubsze kromki czerstwego chleba drwalskiego
Jajko
50ml mleka
Łyżka gorzkiego kakao
Kilka łyżek wrzątku
Szczypta soli
Masło

Kakao rozprowadzamy we wrzątku i zostawiamy na chwilę do przestygnięcia.
Jajko bełtamy z mlekiem i solą.
Dolewamy kakao i mieszamy.
Kromki chleba maczamy w masie po kilka minut z dwu stron.
Smażymy na niewielkiej ilości rozgrzanego masła.
Podajemy z dodatkami.

 Pytanko do Was
Jak już wspominałam jutro mam urodziny.
Chciałam sobie z tej okazji zaserwować jakieś super- hiper- wypasione śniadanie,
niestety zajęcia na rano pozwolą mi jedynie na super- hiper- wypasioną owsiankę.

Czy jest ktoś chętny do zjedzenia ze mną jutro wspólnej owsianki ?
(niestety tylko wirtualnie, ale zawsze raźniej jeść jak wiesz, że ktoś gdzieś je razem z tobą :] )

Pytania?


Pam.

14 komentarzy:

  1. A co to za czko'la orzechowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firmy Anielskie Przysmaki, pisałam o niej w jednym z poprzednich wpisów wraz z podlinkowaniem :)

      Usuń
  2. chwal się chwal, co tam nakupiłaś! :)
    ha, jak masz urodziny to pofatyguję się i wpadnę z samego rana i zrobię Ci.. nie wiem, tort z naleśników (?)! w sumie i tak rano nie idę do szkoły, a będę w Gdyni... C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, fajnie by było, w końcu tort we własne urodziny od 4 lat, tylko ten brak czasu... :(

      Usuń
  3. Ja chcę! :)
    Pisz maila, to się zgadamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę , ja chcę ! :D Bardzoooo , proszę !
    Cudne dodatki jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam jutro imieniny :) Więc z chęcią zjadłabym wspólną owsiankę, jeżeli masz jeszcze miejsca wolne, bo widzę, że się dużo osób zgłosiło :DD
    Kakaowe tosty, hmm wyglądają bardzo smacznie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro urodziny, jejku, jak Ci fajnie !
    Ja chcę, ja chcę !!! Napisz maila, to jakoś się zgadamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przemieszczanie się niedzielne - dobrze to ujęłaś!:))
    Chętnie zjem z Tobą owsiankę, ale nie jestem fanem wielu dodatków, więc jak na urodzinowe śniadanie byłoby za skromnie, ale połączę się z Tobą telepatycznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspólne owsiankowanie? Jestem na tak! :D
    Pochwal się tym tajemniczym zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. głupio przyznać, ale nie mam Twojego numeru D: tylko od Sanmy dostałam
    a Twoja propozycja jest najkochańsza na świecie, serio! dziękuję bardzo mocno!

    OdpowiedzUsuń