środa, 4 grudnia 2013

154.

Dziękuję bardzo za wczorajsze kciuki :)
Myślę, że poszło mi w miarę dobrze, 
ale jak jest faktycznie to się okaże za jakiś czas :P

Dziś trochę luźniejszy dzień, chociaż na uczelni do 18.15. 
Wychodzę z budynku a tam ciemności i zimno. 
Co tam, i tak kocham grudzień :P


A poranek wolny jak zawsze w środę. 
Uwielbiam ten brak pośpiechu.
Bieg, śniadanie, spacer, herbata i dopiero zajęcia:)

Jak długo ja zwlekałam ze zrobieniem scones?
Oj nie wiem jak długo, ale na pewno za długo...







Owsiane scones cynamonowe z twarożkiem, awokado + tahini i ziarnem kakaowca/ gorzką czekoladą/ prażonym słonecznikiem i miodem/ masłem orzechowym i pomelo i cynamonem

Przepis:

65-70g mąki owsianej
Łyżka masła
Szczypta soli
Łyżeczka proszku do pieczenia
Łyżeczka cukru trzcinowego
Łyżeczka cynamonu
Łyżka jogurtu naturalnego
Łyżka mleka ryżowego

Twaróg+jogurt do rozrobienia, kawałek pomelo, awokado, gorzka czekolada, tahini, ziarno kakaowca, słonecznik, miód, masło orzechowe, kora cynamonu

Mąkę, proszek, sól, cynamon, cukier przesiewamy.
Dodajemy łyżkę masła i mieszamy dokładnie łyżką ucierając masło (trochę jak na kruszonkę).
Dodajemy jogurt i mleko, mieszamy łyżką, a następnie ugniatamy dłońmi oprószonymi mąką.
Ja odstawiłam na noc do lodówki.
Formujemy 2 okrągłe bułeczki. Pieczemy 15 min w 200 stopniach.
Podajemy z dodatkami.

Pytania?

 
Pam.

7 komentarzy:

  1. no, jeśli Pamela twierdzi, że poszło ,,nie najgorzej" to z pewnością poszło świetnie ;)
    pomelo? eh, 2 dni temu całe poszło na raz.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne dodatki! Takie owsiane musiały być pycha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Scones to idealna propozycja nie tylko na śniadanie :D Twoje są rewelacyjne ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie jadłam .. muszą zebrać dupę w kroki i je upiec :D
    Mam nadzieję że kciuki pomogły , cały czas trzymałam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega fajna rzecz, te sconesy! Wczoraj zrobiłam i wyszły świetnie <3 Zdecydowanie przepis do powtórki

    OdpowiedzUsuń