sobota, 21 grudnia 2013

170.

Coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta! 

Już tylko 3 dni :D

Odkurzyłam wczoraj całe mieszkanie
przystroiłam pokój (tzn. wyjęłam wszystkie świąteczne świeczniki, powiesiłam świecące gwiazdki, aniołki, mikołajki i inne bibeloty),
umyłam nawet lustra i parapety.
A do tego przystroiłam dziesiątki, a raczej setki pierniczków.
Za dużo ich było by liczyć xD
(Zdjęcia niżej :P)

Zostało jeszcze lepienie pierogów, zrobienie pasztecików, upieczenie makowców i sernika i ubranie choinki,
ale to wszystko rozłożone na te kilka dni, tyle radości :D

A no i dziś (kolejne już) ,,ostatnie" zakupy z mamą :P

Wyjątkowo
no wyjątkowo w tym roku to wszystko przeżywam i odczuwam :]

A śniadanko dzisiejsze:







Budyniowa (toffi) owsianka na mleku sojowym z bananem, domową konfiturą z aronii, twarogiem, pralinką Lindt, pierniczek

Już chyba ze 2 tygodnie temu moja mama 
dostała od koleżanki 6 ogromnych słoików konfitury z aronii domowej roboty. 
Coś wspaniałego! 
Aż dziwne, że dopiero teraz po raz pierwszy pojawiła się w śniadaniu ;P

Przepis:

50g płatków owsianych
Czubata łyżka mieszanki otrąb
Łyżeczka siemienia lnianego
Szczypta soli
Szklanka gorącej wody
3/4 szklanki mleka sojowego
Łyżka proszku budyniowego toffi + trochę mleka sojowego

Banan, konfitura z aronii, twaróg, pralinka, pierniczek

Płatki i otręby zalewamy na noc wodą.
Rano zagotowujemy mleko sojowe, dodajemy płatki, siemię, sól.
Gotujemy do zgęstnienia.
Budyń rozprowadzamy w mleku, dodajemy do owsianki, gotujemy chwilę.
Podajemy z dodatkami.

No i zdjęcia popierniczonej kuchni:



Pytania?

Pam.

16 komentarzy:

  1. Ile pierniczków!! A śniadanie takie pozytywnie różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziś mam w planach przystroić okno w mym pokoju lampkami :)
    a lepienia pierogów doczekać się nie mogę! kurcze, sporo tych pierniczków Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mogłaś nie policzyć pierniczków! Ja bym spać nie mogła bez wiedzy, ile zrobiłam ciasteczek;d

    OdpowiedzUsuń
  4. tyyyyle dobroci, tyyyle pierniczków <3 mogłabyś oddać trochę :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się napracowałaś wczoraj. Wstyd się przyznać, ale ja dopiero dziś zaczynam sprzątanie...
    Śniadanie jest przecudowne - takie wypasione, mniam!
    A pierniczki, jak to pierniczki, urocze i na pewno przepyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ile pierniczków! I jak ładnie udekorowane :)
    Lepienie pierogów już za mną, ale zostały mi jeszcze ciasta do upieczenia - coś co po prostu kocham robić, zwłaszcza z mamą :D
    Powodzenia w dalszych przygotowaniach!

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! Otwierasz piekarnię? :D
    Widzę, że przed Tobą jeszcze dużo pracy, tak więc życzę udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Illllleeeeee pierniczków ! :D
    Podziel się hihi ;)
    Fajnie , ja jestem jeszcze w proszku i nic nie ozdobiłam w pokoju biorę się dziś do pracy !

    OdpowiedzUsuń
  9. A u Ciebie tyle pyszności ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszna owsianka, wspaniałe pierniczki :) Powinnaś otworzyć jakiś zakład gastronomiczny :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ilość pierniczków oszałamiająca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieczesz jakies dietetyczne słodkości dla siebie ? Jakie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię na święta nic specjalnego dla siebie.
      Jedynie obiad w drugi dzień Świąt...

      Usuń