piątek, 27 grudnia 2013

176.

Dziękuję Wam kochane bardzo za ciepłe słowa i zrozumienie :*

Nie chcę dokładnie opisywać co się stało w środę, ale wczorajszy dzień 
na szczęście był o niebo lepszy i minął bardzo przyjemnie. 
Co prawda tylko z rodzicami i po południu ze 2 godzinki z bratem i jego żoną, 
ale w tak miły i ciepły sposób, że nie pamiętam kiedy było tak ostatnio.

Do napisania mojej pracy zaliczeniowej na jeden z przedmiotów musiałam zebrać informacje od rodziców o moim wczesnym dzieciństwie, już przy tym było pełno śmiechu, 
później wspólny obiad, popołudnie w większym gronie, 
a później wieczorne wspólne oglądanie najbardziej wzruszającego filmu jaki kiedykolwiek widziałam. 
Nawet moje zwierzaki aktywnie brały we wszystkim udział (tzn. psiak i szczurek :P).

Zdecydowanie więcej takich spokojnych, po prostu miłych dni poproszę :)
Nie tylko w Święta...

A dziś śniadanko jakiego już  mi brakowało :]



Owsianka na soku pomarańczowym z jogurtem naturalnym, pomarańczą, mieszanką orzechów, gorzką czekoladą, pierniczkiem

Przepis:

6 łyżek płatków owsianych
Czubata łyżka mieszanki otrąb
Łyżeczka siemienia lnianego
Szklanka wody
2/3 szklanki soku pomarańczowego
Mały kubeczek jogurtu naturalnego
Mała pomarańcz

Gorzka czekolada, mieszanka orzechów, pierniczek

Płatki i otręby zalewamy na noc wodą. Rano zagotowujemy, dolewamy sok, siemię lniane i gotujemy do zgęstnienia.
Przelewamy do miseczki i gdy lekko przestygnie dodajemy jogurt i dodatki.

Nie lubię za bardzo pomarańczy, ale miałam dziwną ochotę na te aromaty i wyjątkowo mi smakowało :P

Pytania?

Pam.

14 komentarzy:

  1. Cieszę się, że już jest w porządku :)
    A owsianka z takimi dodatkami musiała być pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczęście, że już jest lepiej :) Święta to czas kiedy trzeba się śmiać i cieszyć !
    Uwielbiam twoje miseczki, są naładowane pysznościami po brzegi, jeden wielki mix łakoci :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się cieszę, że już u Ciebie w porządku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ,,Mój przyjaciel Hachiko" :]

      Usuń
    2. Widziałam ten film... Beczałam jak małe dziecko.
      Pyszne śniadanie. Same moje smaki :)

      Usuń
  5. Cieszę się, że jest już oki :) Widzisz? Każdy czasem miewa gorsze dni, ale nie wolno się załamywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzisz, mówiłyśmy, że będzie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  7. no i całe szczęście, że jest dobrze!
    a śniadanie iście królewskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadanie wypasione, cudowne!
    Ja póki co pożeram resztki... :)
    Mam nadzieję, że już będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same pyszności !
    Te orzechy *.*
    Cieszę się że wczorajszy dzień był udany ! Mam nadzieję że każdy kolejny będzie taki sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja za to uwielbiam pomarańczka :D
    Cieszę się, że wczorajszy dzień minął w spokojnej i miłej atmosferze. Życzę Ci jeszcze wielu takich chwil! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie rodzinne opowieści z przeszłości dalekiej! :-))

    OdpowiedzUsuń
  12. pamiętaj, że zawsze wychodzi słońce ;)

    OdpowiedzUsuń