wtorek, 31 grudnia 2013

180.

No to mamy Sylwestra.
Dzień, który ani lubię, ani nie lubię.
Ot kolejny dzień życia.
Byłam na chyba 3 domówkach Sylwestrowych i przyznam, że nie kręci mnie huczne świętowanie zmiany daty.
Zmienia się rok. 
Owszem jest to poniekąd symbol rozpoczynania czegoś nowego, jakaś nowa karta w życiu itd., ale tak na prawdę za tydzień ten Nowy Rok już nie będzie Nowym Rokiem, nawet nie będziemy myśleć o nim w tych kategoriach. 
Będzie płynął po prostu kolejny dzień za dniem i tyle.

Jak byłam mała to wypisywałam na ładnej papeterii moje życzenia, marzenia, postanowienia.
Bywało ich z 30, 40, 50...
Chowałam kopertę pod poduszkę i spałam na niej cały rok.
Pod koniec roku rozpakowywałam i odhaczałam co się spełniło. 

Ale z tego już wyrosłam.
Od lat nie robię podsumowań, postanowień. 
Lepiej po prostu żyć, aktualizować się, rozwijać, spełniać, 
ale bez względu na to jaką mamy datę.



Mimo wszystko życzę Wam Kochane aby 
każdy dzień roku 2014 był wspaniałym, niezapomnianym dniem,
a tym, które witają Nowy Rok gdziekolwiek indziej iż przed Polsatem życzę udanej zabawy :*


W ubiegłym roku z zapaleniem oskrzeli poszłam spać już po 22, 
po czym przebudziłam się na fajerwerki i klapnęłam dalej na poduszkę.
W tym roku przynajmniej nie mam zapalenia oskrzeli ;P



A w ostatni tegoroczny poranek 
po ostatnim tegorocznym bieganiu 
ostatnie tegoroczne śniadanko:






Gryczane muffiny kawowe z ziarnem kakaowca i gorzką czekoladą podane z serkiem homo., kaki, mandarynką i kremem kawowo-czekoladowym

Przepis:

60g mąki gryczanej
Pół łyżeczki sody oczyszczonej
Pół łyżeczki proszku do pieczenia
Szczypta soli
Jajko
Pełna łyżeczka miodu gryczanego
Łyżeczka oleju z orzechów laskowych
Łyżka kawy rozpuszczalnej + łyżka wody
4 łyżki mleka sojowego
Gorzka czekolada
Garstka ziaren kakaowca

Serek homo, kaki, mandarynka, krem czekoladowy

Kawę rozpuszczamy w wodzie.
Jajko, miód, olej, kawę i łyżkę mleka miksujemy.
Przesiewamy suche składniki i ponownie miksujemy dolewając resztę mleka.
Odstawiamy ciasto najlepiej na całą noc.
Rano dodajemy posiekaną czekoladę i ziarno kakaowca, mieszamy.
Pieczemy w foremkach do muffinek przez 25 min w 180 stopniach.
Podajemy z dodatkami.

Pytania?

Pam.

24 komentarze:

  1. Kochana, już nie mogę się doczekać mojej bieżni :D hihih śniadanko wypas, co do sylwestra- wieczór jak każdy inny (choc nie do końca ale to zaraz ci napisze na meila). A od jutra tylko trzeba pilnować się aby pisać datę 2014r... ALE w sumie mnie tej sylwester/zmiana daty pokusiła o głębsze reefleksje i chyba dobrze na tym wyszłam. buźiaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pyszności , Szczęśliwego Nowego Roku :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. No dzisiaj to chyba za dobre masz to śniadanko ;)
    Tobie też, kochana, wszystkiego dobrego i nie tylko na ten rok, ale w ogóle :*
    I miłego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej muffinki:)oddawaj.Wszystkiego co najpiękniejsze.Rozwijaj bloga jest jednym z najlepszych do którego staram się ostatnio wchodzić codziennie.Masz głowę pełną pomysłów tylko je trzeba pokazać.Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj lepiej żebym już teraz nie oddawała... Ale chętnie zrobię nowe :D

      Dziękuję bardzo ;D

      Usuń
  5. Takie śniadanie to idealne zakończenie roku 2013 :)
    Również życzę wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku, uśmiechu i optymizmu! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku, Pamela:-). Życzę Ci, aby przyniósł same pozytywne emocje, dobre efekty terapii, wiele radości z Twojego bloga, z biegania, które daje siłę na każdy dzień i zadowolenia z kierunku studiów, który wybrałaś. Oby okazał się on spełnieniem Twoich marzeń o tym co chciałbyś robić w przyszłości i aby nie nastręczał Ci żadnych trudności ani podczas kolejnych sesji ani między nimi :-)
    Życzę Ci również abyś nauczyła się doceniać siebie i cieszyć z każdej przeżytej chwili. Bądź po prostu szczęśliwa, Moja Droga :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. no, takie śniadanie godne ostatniego dnia roku! choć też nie przywiązuję doń większej wagi :)
    z tym zapaleniem oskrzeli- nie chwal dnia przed zachodem słońca! >:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmiana daty. W zasadzie to tylko to, ale i tak wydaje się, że wraz z kolejnym rokiem coś się zmienia...
    Pyszności u Ciebie! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień jak każdy inny, a spotkanie ze znajomymi czy z bliską osobą nie muszę nazywać imprezą Sylwestrową, aż tak obłudna nie będę:))

    Życzę Ci spełnienia na każdym polu, przede wszystkim osobistym i dużo zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za żyzenia i wzajemnie :) Mam nadzieję ze w tym roku na Twojej twarzy pojawi się więcej uśmiechów ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z postanowieniami zawsze zwlekałam na ostatnią chwilę, teraz wiem,że co ma być to będzie,ale mam pewne plany :) Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku,więcej szczęścia i mniej trosk ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym zakończyć rok takim śniadaniem :)
    Wszystkiego co najwspanialsze w 2014 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kusisz ostatnio tymi wypiekami, juz sama nie wiem który smaczniejszy :P
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok aby byl jeszcze lepsze od tego mijającego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc sama nie umiałabym powiedzieć co smakowało najlepiej :P

      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  14. zachwyciłaś mnie tymi muffinami i narobiłaś mi na nie apetytu! :) upiekę na pewno :)

    szczęścia, kochana! nie ze względu na Nowy Rok, ale tak po prostu :) nie ze względu na konkretną datę w kalendarzu, tylko ze względu na to, że po prostu na szczęście, jak każdy, zasługujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne te muffiny !
    Ja fanką Sylwestra też nie jestem , świętuję bo taki zwyczaj ;)
    Kochana spełnienia marzeń i szczęśliwej ''14'' :*

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie wyrosłam i nadal spisuję sobie postanowienia. Może nie zrealizuję ich w ciągu nowego roku, ale to zawsze jakaś motywacja :)
    Dziękuję za życzenia! Ja osobiście życzę Ci po prostu spełnienia ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc to dla mnie też zwykły dzień :) Mimo wszystko ten rytuał z postanowieniami był uroczy :D Ten krem prezentuje się pysznie! I piękne masz paznokcie, zazdroszczę :) Życzę szczęśliwego 2014. Żeby Ci się spełniły marzenia i cele. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Smakowite śniadanko :)
    Tobie również życzę wszystkiego naj w Nowym Roku-sukcesów, zdrowia, dużo radości i szczerego uśmiechu na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Musiały być smakowite.
    Też nie robię postanowień, ani jakoś nie świętuję tego.. nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. powiem tyle- moje kubki smakowe własnie oszalały na sam widok <3
    kochana wiesz czego ja Ci życzę z całego serducha! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tam spędziłam sylwka na graniu w scrabble xd i było bosko

    OdpowiedzUsuń