środa, 1 stycznia 2014

181.

Nie możesz wymagać od siebie niemożliwego.
Nie możesz karcić siebie za każdy błąd.
Nie możesz przestawać wierzyć w siebie.
Nie możesz karać siebie za cudze błędy.
Nie możesz ciągle gdzieś pędzić, gonić za ideałem.
Nie możesz się poddać i leżeć bezradnie.

To co możesz?

Możesz WSZYSTKO.

Tak. I ja też mogę.

Bo to, że nie spisuję postanowień noworocznych w punkcikach na karteluszku, nie oznacza, że nie mam marzeń, planów, nadziei, celów i wyzwań.
Jedne są możliwe do spełnienia szybciej, inne w późniejszym terminie.
Jedne ważniejsze inne mniej.
Nie wiem co będzie za miesiąc, za pół roku czy za rok. 
Ale pewne jest to, że jeśli ja się nie zabiorę za aktywne spełnianie własnych marzeń, 
to nikt za mnie tego nie zrobi.

Jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku :*


A pierwsze tegoroczne śniadanko musi być wypasione, nie? :)



Płatki jaglane na mleku sojowym ze śliwkami, migdałami, miodem z pyłkiem, gorzką Toblerone, cynamonem

Przepis:

Pół szklanki płatków jaglanych
Łyżka mieszanki otrąb
Łyżeczka siemienia
2/3 szklanki wody
2/3 szklanki mleka sojowego
Szczypta soli

śliwki, migdały, miód z pyłkiem, gorzka Toblerone, kora cynamonu

Płatki i otręby zalewamy na noc wodą.
Rano zagotowujemy szklankę mleka sojowego, wrzucamy płatki, siemię i gotujemy do zgęstnienia.
Kroimy śliwki i wrzucamy do garnuszka. Mieszamy.
Przelewamy do miseczki, podajemy z dodatkami.

A Sylwestra spędziłam z rodzinką i znajomą mamy.
Było pyszne jedzenie wytrawne i słodkie, smaczne drinki, dużo śmiechu, rozmowy i muzyka. 
Bardzo miły koniec ubiegłego i początek Tego Roku :D

Pytania?


Pam.

13 komentarzy:

  1. mmmm lubię ten miodek! Pychotka! :)
    Cieszę się, że miałaś miły wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądrze napisane, mądrze powiedziane. Ja sama też swego czasu powtarzałam to sobie do znudzenia... w sumie - robię to bez przerwy.

    Udanego noworocznego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O dotrwałaś:)ja zdziwiona o 5 się zbudziłam ha ha nic nie słyszałam:)ah ta nalewka miodowa:)Monika Szlązak

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku! I spełnienia marzeń :)
    dobrze, że sylwester udany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz całkowitą rację... Wcale nie trzeba spisywac postanowień by mieć jakieś marzenia... Można je przecież nosić w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy ma jakieś marzenia i plany tak sądzę. bo jakby człowiek ich nie miał, to by go chyba nie było :)
    cieszę się, że dobrze Ci sylwester minął!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wierzę, że możemy wszystko - trzeba tylko chcieć i dążyć do swoich celów przez calutkie życie :)
    Cieszę się, że Sylwester udany!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne śniadanie ;) Ja wczoraj jadłam płatki jaglane ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Było wypasione ;]
    Mądre słowa. To od nas w dużej mierze zależy jak potoczy się nasze życie i można wiele osiągnąć, jeśli się do tego uparcie dąży. :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pycha , pycha , pycha ! Idealnie rozpoczęty poranek w nowym roku :)
    To będzie dobry rok zobaczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie to powiedziałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z twoimi słowami. Moim największym kłopotem jest to, że mam tendencję do budowania poczucia własnej wartości na podstawie zdania innych osób na mój temat. A tak nie powinno być- pewność siebie powinna wypływać z naszego wnętrza. Żadne cyferki, oceny, przebiegnięte kilometry, podniesione kilogramy, pieniądze i inne jednostki, nie są wyrocznią tego, jakim człowiekiem się jest. To serducho ma tutaj decydujący głos, reszta to dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne śniadanko! Cudowne połączenie smaków, idealne na dobrze rozpoczęty rok :d Pozdrawiam i życzę wszystkiego cudownego! A także zapraszam do siebie bo dopiero zaczynam blogować. Takie moje postanowienie na 2014 by korzystać z przepisów które są zamieszczane w śniadankowej blogosferze :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń