sobota, 18 stycznia 2014

198.

Miałam wczoraj wieczorem zaliczenie internetowe z logiki. 
Od 17 do 20 gotowały nam się mózgi.
Zadania z kosmosu, materiał nie przerobiony.
Zadania wielokrotnego wyboru i nieczytelny sposób kodowania odpowiedzi.
Wujek Google nie chciał pomóc, nie umiał.
1000 razy bardziej wolę pisać koło na uczelni niż w jakiś patologiczny internetowy sposób.

Jak wysłałam odpowiedzi, to aż mi łzy ze zdenerwowania leciały 
i stanu podgorączkowego dostałam.... xD


A teraz pora na naukę na przyszłotygodniowy maraton.
1 zaliczenie, 2 kolokwia i pierwszy egzamin z sesji...
Kroczek po kroczku dam radę, nie?
A może nie? No jak to nie?


Dobre śniadanko na dobry start, oczywiście z dynią. 
Jak sezon na dynię był w rozkwicie, to nie miałam jeszcze gofrownicy czego bardzo żałowałam widząc gofry Maria'n
To teraz sobie odbiłam ;D

No i tatuś kupił mi truskawki :]
Owszem chińskie czy tam hiszpańskie mutanty, 
ale jednak smakowały wakacjami...




Żytnie gofry dyniowe z jogurtem naturalnym, truskawkami, czekoladą gorzką

Najbardziej chrupiące gofry jakie jadłam w życiu :)

Przepis:

45g mąki żytniej
20g mąki pszennej pełnoziarnistej
Małe jajko
85g jogurtu naturalnego
80g pure z pieczonej dyni
Szczypta soli
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/3 łyżeczki sody oczyszczonej
Łyżeczka oleju z orzechów laskowych

Jogurt naturalny, truskawki, czekolada gorzka

Jogurt, jajko, dynię, olej i miód miksujemy.
Przesiewamy mąki, proszek, sodę, sól, miksujemy.
Odstawiamy do lodówki najlepiej na całą noc.
Rano pieczemy gofry, podajemy z dodatkami.

Dziś pytanka od Natalie :)

1. Moje ulubione zwierze to ... 
Moja sunia, szczurzynka i ptaszki- te moje, 
a poza tym to kocham wszystkie zwierzęta i najchętniej żyłabym wśród wszystkich możliwych ;]

2. Pastelowe róż czy może ostra czerwień ?
Zdecydowanie ostra czerwień.

3. Jeżeli masło orzechowe to z ...
palucha :P
A tak to ze wszystkim :P
Dynią, jabłkiem, awokado, serem żółtym, gruszką, brokułem...

4.Paznokcie maluję na ...
najczęściej czerwono, bordowo, ale obecnie mam turkusowy :P

5.Jakie 3 słowa opisują dziś Twój nastrój ?
zadowolona, spokojna, zmobilizowana (nie wiem czy to cecha nastroju)

6.Śpisz z misiem ?
Żywym Golden Retrieverem, liczy się ;D

7.Szpinak na słodko czy na wytrawnie ?
Na wytrawnie, 
ale ostatnie moje ciasto bananowo- szpinakowe mnie zachwyciło, 
więc i na słodko nie pogardzę :)

8.Śniadania w towarzystwie czy w samotności ?
Lubię weekendowe wspólne śniadania z rodzicami, 
ale przyzwyczaiłam się do towarzystwa psa i radia w ciągu tygodnia 
i tak też bardzo lubię :]

9.Jaką słodycz zagraniczną strasznie chcesz spróbować ?
O wielu pewnie nawet nie słyszałam, ale ma taki niecny plan wypróbowania masła orzechowego z każdego zakamarka świata :P

10.Lubisz Zimę ?
Dopóki nie utrudnia komunikacji, to uwielbiam.

11.Ulubiony sklep odzieżowy ?
Nie mam jednego konkretnego, nie przepadam za łażeniem po sklepach i zakupami, więc jak czegoś potrzebuję to rzucam okiem i albo mi się podoba i biorę, albo wychodzę ;P


Pam.

16 komentarzy:

  1. truskawki! czy mogę już zacząć Ci ich zazdrościć?! :D ...

    OdpowiedzUsuń
  2. takie internetowe zdawanie o tyle jest wygodne, że transport na miejsce jest opuszczony :) tym niemniej mam cichą nadzieję, że stres już opadł i wszystko w normie (?)
    NIKT nie wmówi mi, że zimowe truskawki smakują jak letnie, nikt! (albo niech nikt tego nie robi, bo zazdrosna się robię :P)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja póki co wykorzystuję swoje, polskie, babcine zapasy z zamrażarki (no bo co innego robić jak się ma wszystkiego po kilka kilogramów?) jeśli chodzi o truskawki i tym podobne owoce :D Niemniej jednak gofry pysznie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że dasz radę. Bez stresu, z uśmiechem i do przodu!
    U mnie też dzisiaj gofrowania.. Zazdroszczę truskawek, też z chęcią wróciłabym do tych smaków lata.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też śpię z moim zwierzakiem :) Najlepsza 'maskotka' ever!

    OdpowiedzUsuń
  6. My się chyba telepatycznie umawiam na wspólne sniadania - i aj dziś gofrowałam ;)
    Też muszę nadrabiać gofrowe zaległosci ;D Pysznie z tymi truskawkami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Truskawki , porywam twoje sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne gofry! Pam trzymaj się :c Nie daj się emocjom, będzie dobrze! Jesteś bardzo pracowitą osobą i na pewno dasz sobie ze wszystkim radę ;* Nominowałam Cię do LBA! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że mam tylko jeden egzamin podczas sesji;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki, na pewno sobie poradzisz ;)
    A już po takim pysznym śniadanku, to zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Internetowe koło? Co za pomysł...
    Widzę, że następny tydzień podobny do mojego. Zaciskamy zęby i przemy naprzód, będzie dobrze! :)
    Gofry jak zawsze pysznie wyglądają i jak zawsze zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  12. zapomniałam już dawno o gofrach, a te wyglądają tak cudownie... i chińskich mutantów też, mimo, że nich natury i smaku w nich krocie, troszkę zazdroszczę! ;)
    http://aga-biega.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze raz powiem że zazdroszczę tej dyni
    Te gofry są na mojej liście do zrobienia i pokuszę się o wyciągnięcie mojej dyni z zamrażalki i takie goferki sobie wyczaruje
    Jak dobrze że jestem jeszcze w liceum , bo na razie nie zniosłabym takiego stresu na uczelni.
    Za 2 lata też niestety będę to przeżywac
    Będę trzymać za ciebie kciuki żeby dobrze poszły ci wszystkie egzaminy :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie dobrze - jak to Ty nie dasz rady ja się pytam ?! :D
    Dziękuję za odpowiedzi :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj zjadłoby sie takich gofrów, szkoda ze nie mam gofrownicy :/

    OdpowiedzUsuń