wtorek, 21 stycznia 2014

201.

W najbliższym czasie zapowiada się wiele wolnych poranków. 
Zajęcia zaczynam później, a w sesji egzaminów też nie mam skoro świt.

Tak więc mogę spokojnie pokombinować coś na śniadanka, pobiegać, douczyć się czegoś.

Lubię nie musieć się spieszyć, ale paradoksalnie i tak wciąż to robię. 
Wciąż gdzieś pędzę, nie mam czasu na: 
krótką rozmowę z kimś, na obejrzenie się wokół, 
bo ,, po co marnować czas na głupoty". 
Nienawidzę w sobie tej cechy. 
Wiem, że pęd to cecha charakterystyczna naszych czasów, większości ludzi, 
ale i tak kłuje mnie to osobiście.

Wiele lat temu byłam z rodzicami w galerii, jedliśmy sobie nasze kurczaki w KFC, 
gdy nagle wszystko ustało. 
Ogromna grupa ludzi różnej płci, w różnym wieku 
zwołała akcję Flash Mob i w pewnym momencie życie ustało. 
Ludzie zastygli na kilka minut w różnych pozycjach. 
Niektórych niewygodnych, śmiesznych. 
Uczucie było przedziwne, zwłaszcza ten bum, gdy akcja się skończyła.

Moi rodzice jak i wielu innych ludzi komentowali, 
że jakaś głupota, że co oni chcą pokazać, nudzi im się, 
a mną to ogromnie wstrząsnęło. 

Przekaz tak banalny: ludzie zwolnijcie!


A wracając do śniadania :P
Dynia cd.- wczoraj dopiekłam kolejną partię pure :D






Migdałowe placki dyniowe z gorzką czekoladą podane z jogurtem naturalnym, mandarynkami z puszki, cynamonem, płatkami migdałowymi prażonymi w miodzie nektarowo- spadziowym

Przepis:

50g mąki pszennej pełnoziarnostej
Łyżka mąki migdałowej
Pół łyżeczki proszku do pieczenia
Szczypta sody oczyszczonej
Małe jajko
Łyżeczka stopionego masła
Łyżka jogurtu naturalnego
3 czubate łychy pure z pieczonej dyni
Kilka kropli aromatu migdałowego

Posiekane migdały i gorzka czekolada (z kawałkami pomarańczy)

Jogurt naturalny, mandarynki z puszki, kora cynamonu, płatki migdałowe, miód nektarowo-spadziowy

Jajko, jogurt, dynię, masło, aromat, miksujemy.
Przesiewamy mąkę, proszek, sodę, miksujemy.
Odstawiamy przykryte, najlepiej na całą noc.
Dodajemy posiekane migdały i czekoladę.
Smażymy na rozgrzanej patelni z obu stron pod przykryciem.
Podajemy z dodatkami.

Zostałam nominowana przez Fate.
Dziękuję :*


1. Jakie książki/filmy lubisz najbardziej?
Filmy przeróżne, zależy od humoru, 
a książki: kryminały, wojenno-historyczne, polityczne.
2. Czego najchętniej się uczysz?
W szkole najchętniej uczyłam się biologii i robiłam zadania z matmy, a na studiach wszystko lubię (no poza logiką i socjologią :P)

3. W jakim kraju chciałabyś pracować?
Jeśli będzie to możliwe, pozwoli mi na utrzymanie i godne życie to w Polsce.
4. Czym jest dla ciebie aktywność fizyczna?
Sposobem na zrelaksowanie, pewnego rodzaju ucieczkę.
5. Doskonały utwór na dziś to...
 ,,Boli mnie głowa i nie mogę spać...", a tak serio to nie mam :P
6. W życiu kieruję się..
staram postępować tak, żeby nie musieć tego żałować. 
Nie zawsze wychodzi...
7. Spodnie czy sukienka?
Uwielbiam sukienki, jednak najczęściej chodzę w spodniach.
8. Słowo, które często powtarzam to..
"to zależy"
9. Gdzie czujesz się najbezpieczniej?
W domu :)
10. Dogadujesz się z rodzicami? Z mamą czy tatą lepiej?
Zdecydowanie lepiej z tatą, ale z mamą ostatnio też nie najgorzej.
11. Nie mogę doczekać się..
Końca sesji! (a jeszcze się nawet nie zaczęła)


A teraz proszę o mocne kciuki!
Jak przeżyję dzisiejszy dzień to jestem Miszcz.
2 subiektywnie najtrudniejsze kolokwia pod rząd, którymi wszyscy się stresują co tylko napędza atmosferę zdenerwowania.

Miłego dnia :*


Pam.

21 komentarzy:

  1. Będę trzymać za Ciebie kciuki ;D A co to tego flash mobu to uczucie to musiało być i niezwykłe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. i za to właśnie lubię flashmoby- do większości nie dotrą, ale znajdzie się grupka osób, która zrozumie o co chodzi. poza tym to kupa fajnej zabawy :) a wniosek bardzo mądry. teraz tylko go wprowadzić w zycie!
    lubię piosenkę z 5. odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Śpiewam ją z mamą, ilekroć leci w radio :D

      Usuń
  3. Nie widzę tego pędu dookoła. Wydaje mi się, że to taki frazes powtarzany od lat, a tak naprawdę nikt tak nie żyje na serio. Jeśli ktoś dużo pracuje, to po prostu pracuje bo lubi, albo pracuje bo chce zarobić na coś. Jeśli ktoś ma dużo zajęć, to może po prostu lubi być zajęty, ma wiele hobby, wiele zainteresowań i nie chce rezygnować z żadnego z nich. To nie oznacza, że nie dba o innych, że ma gdzieś swoich bliskich, że liczy się tylko kasa i przyjemność, chociaż i takich ludzi nie brakuje. Tak więc... uważam, że to frazes z tym szybkim życiem. Żyjemy normalnie. Tylko każdy żyje inaczej i czasami trudno się dopasować nawet w najbliższym otoczeniu, ale to nie znaczy wg mnie, że jest jakiś problem.

    Tak sobie myślę, o!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle agatka za przeproszeniem, pierniczy od rzeczy..

      Usuń
  4. trzymam mocno kciuki! powodzenia, będzie dobrze :)
    wszyscy kusicie tymi dyniami!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie super :) jaka wiezyczka pysznosić <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wierzę że dobrze ci dzisiaj pójdzie a potem będziesz miała chwilę odpoczynku od nauki i trochę się zrelaksujesz po egzaminach :*
    Muszę w końcu kupić tą mąkę migdałową ,ale w moim sklepie bio będzie dopiero pod koniec miesiąca , więc muszę z niecierpliwością na nią czekać
    U ciebie zawsze takie równiutki u grubiutkie pancakes że aż ślinka cieknie na ich widok a co dopiero na smak .... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3mam za Cb kciuki! :)
    a te placuszkiii <3
    zapraszam do mnie :)
    http://waniliaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet jak nie przeżyjesz to jesteś Miszcz :D :*
    Trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam mocno, trzymam!!
    Placki wyszły Ci superrówniutkie i jeszcze z dynią!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odpowiedzi :)
    Mam nadzieję, że kolokwia zaliczone :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety czasami trzeba przystopować :)
    Też dzisiaj miałam placuszki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, fajna akcja, chciałabym czegoś takiego doświadczyć. :)
    Warto czasem zwolnić tempo, a nawet zatrzymać się na chwilę. Kombinuj z tymi śniadaniami, jak tylko masz czas, bo zawsze jakieś pyszności Ci wychodzą!
    Ja też niedługo mam taką serię kolokwiów...

    OdpowiedzUsuń
  13. to chyba najfajniejsze śniadanko z tej dyni <3
    co do przesłania - szkoda, że tak mało ludzi o tym myśli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brałam kiedyś udział w podobnym flashmobie- uczucie niesamowite, potwierdzam :)
    Dynia jest wspaniała! Uwielbiam warzywa, które smakują cudownie zarówno na słodko, jak i wytrawnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czasem gdy robi się zbyt wiele rzeczy na raz albo za dużo mamy do zrobienie, to pewnie dobrze wiesz, ale nie da się zwolnić. trzeba gonić, niestety. i jak 'Miszczu' przeżyłaś dzisiejszy dzień? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. TRZYMAM KCIUKI! <3 Dasz radę! Pyszne pancakes. I podoba mi się przekaz: ludzie zwolnijcie, promuję to samo hasło. Wszyscy są zabiegani a przecież czas i tak szybko płynie. Trzeba zatrzymywać chwilę :)) Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym wziąć udział w takim Flashmobie, genialna sprawa. I to zdziwienie ludzi naokoło :D
    A dynią bym nie pogardziła.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje pancakes, w każdej wersji :)

    OdpowiedzUsuń