niedziela, 2 lutego 2014

213.

Nie wiem czyja to wina. 
Znaczy się wiem. Moja.
Ale nie wiem dlaczego?
Nie wiem co się stanie najpierw.
Czy szybciej wykończę siebie, czy innych?
Czy mocniej tyranizuję siebie, czy innych?
Czy mam aż tak bardzo niepoukładane w głowie?
Czym takim sama sobie zawiniłam, że momentami pałam do siebie tak ogromną nienawiścią?
Nie do innych, nie do świata, a właśnie do siebie...
I są takie momenty, gdy zastanawiam się na cholerę jak się pojawiłam na tym świecie?
Jaką ja spełniam funkcję poza dręczeniem innych i samej siebie...
Wybaczcie....

Paradoksalne.
Im mniej jesteśmy już w stanie zrobić tym więcej od nas wymagają...

Ale dziś jest nowy dzień. 
Oby lepszy :)

Śniadanie kolejne z serii 'mój tatuś' tym razem kupił mi borówki ;]






Owsiane gofry z borówkami, masłem orzechowym, syropem klonowym

Przepis:

70g mąki owsianej
Pół łyżeczki proszku do pieczenia
Szczypta sody oczyszczonej
Jajko
Łyżeczka ekstraktu waniliowego
70ml mleka sojowego
Łyżeczka oleju kokosowego

Miksujemy jajko, ekstrakt, roztopiony olej, połowę mleka.
Przesiewamy mąkę, sodę, proszek, miksujemy dolewając resztę mleka.
Odstawiamy przykryte ciasto na noc.
Rano pieczemy gofry, podajemy z dodatkami.

Pytania?
Love masło orzechowe edycja III
Pam.

27 komentarzy:

  1. Nie ma to jak gofry o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oby lepszy był ten dzień, pozytywny bardziej ;) przyjemnej niedzieli :*
    i nie myśl o takich rzeczach, każdy jest tu, po to by żyć, jesteś ważna dla najbliższych, żyj dla siebie, ciesz się życiem :)
    dziś już dwa razy gofry mnie pokusiły, teraz znowu, takie smaczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownego masz tatusia! :) Pozdrów!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiej firmy gofrownicy uzywasz? polecasz? :) chcialabym kupic, ale nie wiem wlasciwie jakie oferuja sklepy. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Euro kupiona, firma MPM, polecam :]

      Usuń
    2. Ostatnio widzialam tez w Biedronce gofrownice i się nad nią zastanawiałam czy nie wziąć

      Usuń
  5. Mam nadzieję, że następny tydzień będzie lepszy, bardziej optymistyczny :)
    Podziel się borówkami!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrów tatusia! :)
    borówkii, jak ja dawno ich nie jadłam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Borówki w środku zimy <3
    Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o widzę, dalej gofrujemy - muszę nadrobić kilka zaległości..;D
    Widzę, że Twój tato wie, co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy to dzien , to nowe nadzieje pewnie ze bedzie lepiej :) Pyszne te gofry i z masłem orzechowym plus borówki no nie mogło byc lepiej :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie smakołyki mogą być zdrowe! Super przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten dzień i cały tydzień na pewno będzie lepszy, zobaczysz
    Twój tatuś kupić ci borówki a mój dziadziuś wczoraj kupił mi 0, 5 kg truskawek :D
    Gofry !!!!!! Muszę je jutro koniecznie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. http://25.media.tumblr.com/5c79955e48b89f482fa293ae1a4f6918/tumblr_mzs9i77B4f1qlu8two3_500.gif :)))
    weź tego tatę pożycz, co?

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dobrze, że zaopatrzylam się w 2 opakowania borówek...przynajmniej nie skręca mnie z zazdrości patrząc na te gofry. (;

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej co to za słowa ja się pytam ! Zaraz po uszach ode mnie dostaniesz . Nie pitol takich głupot i uśmiech :D
    Pożycz tatę !

    OdpowiedzUsuń
  15. Czasami niestety też mam takie przemyślenia :(
    Pyszne śniadanko. Gofry musiały być bardzo chrupiące! ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty nie za dobrze masz z tym tatą swoim? ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdego czasem dopadają takie paskudne przemyślenia. Mam nadzieję, że ten nowy dzień okazał się lepszy!
    Ale mi się marzą takie gofry... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tak samo.. Jestem okropna odkąd choruje i chce sie zmienić ale nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  19. Gofry<3 Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoj tata przypomina mi mojego. takie kochane taty! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy Twoje gofry wychodzą chrupiące? Na takie wyglądają, a ja właśnie kupiłam gofrownicę i "flaczki" z moje wychodzą :-/ W czym tkwi sekret?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam na to pytanie na ask'u :)

      Usuń
    2. Aha, bardzo dziękuję:-) Nie zauważyłam tamtej odpowiedzi. Przepraszam za gapowatość :-)

      Usuń