sobota, 1 marca 2014

240.

Nauka w piątek do 22, aby w sobotę móc spokojnie pójść na urodziny do brata. 
Czasem trzeba się poświęcić ;P 

Jak dobrze, że nie dałam się zniechęcić mamie i zdecydowałam się iść na ten kierunek. 
Dzięki temu czytając jako lekturę do poduchy podręczniki akademickie 
nie zasypiam z głową na papierze ;P

I często jeszcze wspominam zeszłoroczne przygotowania do matury...
I tym szerzej uśmiecham się na myśl o tym w jakim miejscu,
 czasie jestem obecnie ;D


Proszę się dziś duużo uśmiechać na dobre powitanie marca :)
Dla jednych to miesiąc, w którym zaczyna się wiosna, 
dla innych jeszcze czas pięknej zimy.

A ja się po prostu cieszę, że zaczyna się nowy miesiąc 
trzymając kciuki za to, żeby najbliższe 31 dni były udane ;]


A tak jeszcze mi wczoraj do głowy przyszło czytając komentarze...
To czy nazywamy jakieś chwile udanymi, 
nie zawsze zależy od tego czy one faktycznie takie były, 
ale od tego jak je interpretujemy.
Dlatego po co na siłę szukać powodu do narzekania?
;)



Cukiniowe muffiny karobowe z czekoladą z serkiem homogenizowanym i truskawkami

Przepis:

40g mąki owsianej
20g mąki pszennej pełnoziarnistej
2/3 łyżeczki proszku do pieczenia
Szczypta sody oczyszczonej
Łyżka karobu
Małe jajko
Łyżka jogurtu naturalnego
Łyżeczka oleju z orzechów laskowych
Łyżeczka miodu klonowego
130g cukinii
Kawałek gorzkiej czekolady

Jogurt, jajko, olej, miód miksujemy.
Przesiewamy mąki, sodę, proszek, karob, miksujemy.
Cukinię ścieramy na grubych oczkach, dodajemy do ciasta (nie odsączając) oraz posiekaną czekoladę. Mieszamy.
Odstawiamy na noc do lodówki.
Rano przekładamy do silikonowych foremek i pieczemy w 180 stopniach ok 20 min i 5 min w 150.
Podajemy z dodatkami.

Pytania?

Pam.

28 komentarzy:

  1. Miłej zabawy na urodzinach, nie opychaj się tam za bardzo xd haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wierzę, że będą udane... szczególnie jeśli tak przywitałas nowy miesiąc ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno to, jak postrzegamy rzeczywistość zależy od naszego nastawienia, ale to takie dorabianie ideologii do życia, nie lubię tego. Każda chwila ma swoje 'wady i zalety', trzeba je zobaczyć w całości, pogodzić się z wadami, ewentualnie spróbować je naprawić, ucieszyć się z zalet i iść dalej.

    Ups, chyba właśnie dorobiłam ideologię. Fak;d

    A wiesz, że zasypiania nad jakąkolwiek książką nigdy nie rozumiałam. Jak można zasnąć w trakcie czytania?! Jak coś jest nudne, to się tego nie czyta, proste. A jak trzeba przeczytać coś nudnego, to ogarnia mnie taki wnerw, że tracę czas na bzdury, że tym bardziej odechciewa mi się spać, bo chcę to jak najprędzej mieć za sobą;d

    Udanej soboty!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanej zabawy urodzinowej życzę i więcej takich pysznych muffinek też ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czym mozna zastąpić karob? Kakao moze byc?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, nie ma co na siłę szukać powodów do narzekania! A marzec na pewno będzie dobry, jeżeli masz takie nastawienie :)
    Twoje dzisiejsze muffiny baardzo mnie kuszą, bo wyglądają na bardzo czekoladowe :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki kierunek studiów wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej mam porosbe. Moglabyś mi napisać na mailu tochę info o twoim kierunku studiów? Czy podlega on pod uniwerek medyczny, jakie masz zajęcia, czy masz trochę czasu wolnego dla siebie, czy tak jak podobno na lekarskich zombie lifestyle. No i co mozesz robic po ukonczeniu studiów. evahopp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje muffinki wyglądają bardzo pysznie i na pewno takie były! :)
    i jeszcze te truskaweczki, ojj cudowne śniadanko! :)
    3mam kciuki żeby ten miesiąc był jeszcze lepszy od tych poprzednich! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy miesiąc może być dobry, trzeba tylko tego chcieć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja czasami zasypiam. Ale to wtedy gdy sobie wymyślę,że w sumie północ to dobra godzina by zacząć naukę,no przecież godzina jak godzina,dam radę. Potem się budzę,gaszę światło,śpię dalej. A rano na wariata szybko kończę :D


    Dobrego smacznego marca

    OdpowiedzUsuń
  12. Muffinki wyglądają pysznie :D Miłej zabawy na urodzinach brata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cukinia, karob i muffiny to najlepsze trio na świecie !
    Miłego dzionka i udanej zabawy na urodzinach :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Nauka? W piątek? Do nocy? Niemożliwe. Jak Ty się zmusiłaś do tego? Ja bym nie zrobiła nic, potem poszłabym na urodziny, w niedzielę odpoczywała, a w poniedziałek rano panikowała. ;)
    Zazdroszczę Ci zadowolenia z kierunku studiów i tej pasji, którą wyczuwam w tym, co piszesz. Chyba szkoda, że ja dałam się Mamie zniechęcić do mojego pierwszego wyboru. A może dobrze? Nie wiem...
    Śniadanie pycha. Ten cholerny karob muszę wreszcie zamówić, no! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nauka w piątek do 2 w nocy, spróbuj mnie pobić :D Baw się dobrze wieczorem !

    OdpowiedzUsuń
  16. to chyba najlepszy prezent, jaki można sobie sprawić- mieć świadomość, że podjęło się dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! I ta późniejsza satysfakcja :)
      Truskawy<3

      Usuń
  17. Ale ciemne są te muffiny, ale jak dla mnie tylko dodaje im to uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muffiny urocze, szkoda że nic nie zostało :)
    Czasem jest trudno, ale powinniśmy być optymistami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mają cudny czeko kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile kcal maja twoje sniadanka około ?:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam bladego pojęcia i nie chcę wiedzieć :P

      Usuń
  21. podobno punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, więc to jak postrzegamy poszczególne chwile pewnie też ;p ale fakt nie ma co szuka powodów do narzekania, lepiej znajdować powody do radości :D truskawek nie chcę, ale muffinkę weź daj ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj narobiłaś mi ochoty na truskawki ;) Uśmiech!

    OdpowiedzUsuń