środa, 5 marca 2014

244.

Patrzyłam tak na numer wczorajszego śniadania i zastanawiałam się 
jaki numer powinno mieć dzisiejsze ;P
Było 243 to co teraz? 
234? 245? Czy 235? 
Jakoś te dwie czwórki po dwójce mi nie pasują xD 
Chwilowe odmóżdżenie efektem permanentnego zmęczenia...

Bo ciągle więcej od siebie wymagam.
Bo ciągle pędzę.
Bo biegam.
Bo niedojadam.
Bo nie dosypiam.
Bo po co?
Bo inni mają gorzej.
Bo ja przecież dam radę.
Bo ja mogę brać na siebie obowiązki innych.
By innym było lżej.
Bo moje zdrowie i życie jest mniej warte?
Bo chyba się ciut znów zapędziłam...





Cytrynowe gofry owsiane z ricottą, bananem, truskawkami, miodem rzepakowym, wiórkami kokosowymi

Przepis:

45g mąki owsianej
25g mąki pszennej pełnoziarnistej
Pół łyżeczki proszku do pieczenia
Szczypta sody oczyszczonej
Małe jajko
Łyżeczka oleju kokosowego
Łyżeczka miodu rzepakowego
Sok z połowy cytryny
Napój ryżowy (by razem z sokiem było 70ml.)

Ricotta, kawałek banana, truskawki, miód rzepakowy, wiórki kokosowe, skórka z 1/2 cytryny

Jajko, roztopiony olej kokosowy, miód, sok z cytryny i napój ryżowy miksujemy.
Przesiewamy mąki, proszek, sodę, ponownie miksujemy.
Odstawiamy przykryte ciasto na noc do lodówki.
Rano pieczemy gofry i podajemy z dodatkami.

Pytania?

Pam.

15 komentarzy:

  1. A mi się ta cyferka podoba :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pampampam weź tak przestań samą siebie gonić, bo sensu to nie ma. mało kto tak zapiernicza, kogo ty chcesz wyprzedzić, co? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze myśl o sobie! powinnaś być najważniejsza- dla siebie, dla innych... świat byłby cudowny, jakby każdy był tą ,, najważniejszą osobą '' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym migusiem! Wygląda niezwykle smakowicie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się za bardzo zapędziłam. Aż po nocach nie śpię ze stresu. Trudno, stawiam definitywnie na zdrowie.. od dzisiaj.
    A gofry... cudne! Został dla mnie jeden? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwolnij! Czasem dobrze to zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chcesz prześcignąć sama siebie, czy co?
    gofry owsiane - do zrobienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana szczęście innych nie może iść kosztem twojego zdrowia!
    Te gofry tak ślicznie wyglądają że od razu chciałabym je zjeść*.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaaaaaj Dziewczyno!!!!!
    Wróć z powrotem, gdzie byłaś, plis.
    Idziesz w złą stronę, uwierz mi, że nie chcesz tam iść!

    OdpowiedzUsuń
  10. gooferki! :)
    pięknie podane! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejne śniadanie z cytrynową nutą, chyba znowu coś z jej udziałem wymyślę, a te gofry bardzo apetycznie się zapowiadają :)
    zwolnij, skoro się rozpędziłaś, chyba nie chcesz spowodować wypadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszniutkie , tak ładnie wugladaja i napewno tez tak smakowało <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie Twoje zdrowie i Twoje życie są najważniejsze! Więc zwolnij i nie wymagaj zbyt dużo od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, hej, hej! Zwolnij! Kogo chcesz prześcignąć? Komu chcesz dorównać? Już dokonałaś tyle dobrego. Nie skupiaj się teraz na tym, żeby być lepsza od innych, sprawniejsza. Skup się na wyciszeniu, własnym zdrowiu i samopoczuciu. Zasługujesz na to :)

    OdpowiedzUsuń