niedziela, 23 marca 2014

262.

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze, za słowa, które czytając szczerze się uśmiecham.

Tego uśmiechu, szczerego uśmiechu, nie tego ,, na odwal" 
jest u mnie ostatnio co raz więcej. 

Chyba dorastam. 
Bo to, ze już dawno skończyłam 18 lat nie świadczy o niczym.
Ale to co dzieje się w głowie świadczy wiele.
A najlepsze jest to, że już się tego nie boję.
A przynajmniej nie aż tak bardzo.
Nie boję się realnie myśleć o przyszłości zamiast tylko o niej marzyć.

Życie to proces...

A śniadanie ponownie jesienne, a nawet jesienno- zimowe.
Ale jakie dobre ;D



Dyniowe placki korzenne z twarożkiem, śliwkami, rodzynkami i miodem gryczanym

Przepis:

30g mąki pszennej pełnoziarnistej
30g mąki gryczanej
Pół łyżeczki proszku do pieczenia
Szczypta sody czyszczonej
Pół łyżeczki cynamonu
Łyżeczka przyprawy do piernika
Szczypta pieprzu
Małe jajko
Łyżeczka miodu gryczanego
Łyżeczka oleju z orzechów laskowych
50 ml napoju migdałowego
4 czubate łyżki pure z pieczonej dyni

Twaróg + jogurt, śliwka, rodzynki, miód gryczany

Jajko, mleko, olej, miód, napój migdałowy miksujemy.
Przesiewamy mąki, proszek, sodę, pieprz, przyprawę i cynamon. Miksujemy.
Dodajemy pure dyniowe i mieszamy. Odstawiamy ciasto przykryte na noc do lodówki.
Rano smażymy placki i podajemy z dodatkami.

Pytania?

Pam.

19 komentarzy:

  1. Cieszę się, że coraz więcej uśmiechu gości na Twojej twarzy :)
    A takie śniadanie to można jeść bez względu na porę roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenia nie przeszkadzają w realistycznym podejściu do przyszłości. Ja to w ogóle uważam, że wybieganie do przodu generalnie w niczym nie pomaga. Że przede wszystkim trzeba mieć zarys planów, schemat, projekt życia, ale być zawsze pokornie przygotowanym na wszystko, co może ten plan zmienić albo doszczętnie zrujnować. Co nie przeszkadza mi snuć nawet nierealnych marzeń, dla samej chociażby frajdy przeżywania ich w głowie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla takiego boskie śniadania chyba wyciągnę dynię z czeluści zamrażalki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dyni już nie mam dawno, a zjadłoby się takie grubiutkie jesienne placuszki! :) pięknie wygląda ta wieżyczka :)
    uśmiechu więcej i więcej życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ciepłe... pyszne ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę, że u Ciebie lepiej! :****
    To niesamowite. Mówiłam, że będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo najważniejsze to nie tylko marzyć, ale przede wszystkim spełniać te marzenia, chociaż dążyć do ich spełnienia. Szczęście przecież sami budujemy. Dobrze, że jest lepiej. Ja też to widzę u Ciebie, pamiętając Twoje pierwsze posty, kiedy to ja sama jeszcze zaczynałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiechaj się jak najwięcej kochana, pamiętaj o tym! :)
    Fajne grubaski ci dzisiaj wyszły. Taki połączenie smaków dobre o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. takie śniadanko to o każdej porze roku jest pyszne! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma nic piękniejszego niz szczery uśmiech wywołany wsparciem innych osób, niesamowite uczucie. Trzymam kciuki za plany przyszłościowe, najważniejsze to być zdeterminowanym w dążeniu do wymarzonego celu.
    A szablon taki zielony, wiosenny, przepełniony optymizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Placki wyglądają pysznie ! Lubię czasem taką "jesień" w okresie wiosennym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlatego uwielbiam blogosferę, uwielbiam Wasze śniadania.. komentarze.. przepisy, inspiracje.. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie masz pojęcia jak cieszę się ,że coraz częściej się uśmiechasz! Pamiętaj - uśmiech to najpiękniejsza ozdoba kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż chce się zejść do piwnicy po zapasy dyni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło mi się robi na sercu gdy czytam o takich sukcesach! :*
    Ja też dziś plackuje, mniam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię taki swobodny taniec między smakami każdej z pór roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszędzie ta dynia! Oddaj troszeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dawno nie robiłam plackow na śniadanie :D czas to zmienić. ;>
    Twoje mnie wręcz urzekły!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwilebiam twoje jesienne smaczki w sniadankach <3

    OdpowiedzUsuń