czwartek, 27 marca 2014

266.

Czwartek czyli w te pędy za skm'ką :P

Dzisiaj proszę o kciuki, 
kolokwium mam zaraz ;]

A po kole, na odstresowanie siłka ;D


Po zrobieniu pierwszego gotowanego serniczka od razu wiedziałam, że zrobię też ten z ricotty. 
Allle uprzedziła mnie Natalia ;]
 
Dzisiaj jako, że rano czasu brak, sprawdził się idealnie :)






Waniliowy, gotowany serniczek z ricotty z truskawkami, pomelo, suszonym kokosem, gorzką czekoladą

Przepis:

250g ricotty
Małe jajko
Czubata łyżka budyniu waniliowego
Ziarenka z 1/2 laski wanilii
Pół łyżeczki ekstraktu waniliowego
Stewia
60ml mleka sojowego

Mrożone truskawki, suszony kokos, gorzka czekolada

Ricottę mieszamy z rozbełtanym jajkiem. Wstawiamy w rondelku na mały gaz.
Budyń, ziarenka wanilii, ekstrakt i stewię mieszamy w mleku sojowym.
Dodajemy do gotującego się serka i gotujemy jeszcze chwilę aż zgęstnieje.
Całość nie zajmuje dłużej niż 7-8 minut.
Przelewamy do naczynka, przykrywamy, odstawiamy na noc do lodówki.
Podajemy z dodatkami.

Ostatni woreczek polskich truskawek :]

Pytania?

Pam.

25 komentarzy:

  1. Ale śliczna miseczka , jaki i pyszna jej zawartość :D
    Kciuki oczywiście z całej siły będę trzymać :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam dzisiaj gotowany serniczek i też nie był on tradycyjny z twarogu. Twój jednak wygląda o wiele apetyczniej od mojego. W końcu masz takie cudowne dodatki! :)
    Kciuki już trzymam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusisz tym gotowanym serniczkiem ;) Są i truskawki, mniaam !<3
    Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie kupiłaś tą cudowną miseczkę? x333 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodka jest! Chyba się tam po taką wybiorę :)

      Usuń
  5. Uwielbiam gotowane serniczki! Najlepsze :D Taki z ricotty musiał być boski, no i pysznie go podałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ to pysznie wygląda... aż ślinka cieknie...

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany widzę jeszcze pomelo! u mnie już nigdzie nie ma ;((((( a jak ostatnio kupilam prawie za 10zł to było takie bez smaku, nie to co 2 miesiace temu ;( a tak je lubie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna miseczka. Stałam nad nią w sklepie ładnych parę minut, ale w końcu rozsądek zwyciężył ("za dużo masz miseczek już!") i wyszłam niepocieszona.
    Pycha, pycha, pycha, chociaż pomelo mnie smakiem nie uwiodło. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w swojej szafce mam mnóstwo miseczek, ale takiej jeszcze nie:D

    OdpowiedzUsuń
  10. czekałam na Twoją wersję tego serniczka i się nie zawiodłam ;) Jak dawno nie było u mnie truskawek z czekoladą...

    OdpowiedzUsuń
  11. Obłędna miseczka! :) No i pyszna jej zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten z ricotty pewnie niezwykle delikatny jest, jak chmurka :) też chętnie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Królewskie śniadanko!
    Uwielbiam ricottę, w serniczku musiała smakować obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. ja też!!!!!!!!!!!!!! tą z LiDla w szczególności, a Ty?

      Usuń
    2. JA zdecydowanie tę z Lidla, szczerze mówiąc tylko tam kupuję, kiedyś kupiłam jakąś wypasioną drogą w Almie i tak się zraziłam, ze z pół roku nie jadłam :P

      Usuń
  15. waniliowy i z ricotty to coś dla mnie! :)
    na pewno był pyszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pyszne śniadanko, ale ja bym zrezygnowała z pomelo, nie lubię tego owocu;)

    OdpowiedzUsuń
  17. poszłam dziś do pewnego sklepu specjalnie po ricottę, tylko nie wiem dlaczego jej nie kupiłam? no przecież była by idealna na powyższy serniczek *-* mnie się zostało już tylko pół woreczka truskawek, mało ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ricotta to chyba mój ulubiony ser, więc domyślam się, że serniczek był pyszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam kciuki <3 Ale cudownie wypelniona miseczka mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Mniam ; ) Nie jadłam jeszcze takiej mieszkanki ; * Przepysznie za pewne ; )
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję Pozdrawiam Serdecznie ; *

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że poszło gładko, koniecznie pochwal się rezultatem ! Śniadanie - kolejny sposób na to zeby pokochac Ricottę <3

    OdpowiedzUsuń