niedziela, 6 kwietnia 2014

276.

Mknie czas, oj mknie. 
A ja się zaczynam zastanawiać kiedy tę całą moją radość diabli wezmą. 
Kiedy coś pójdzie nie tak, bo cały czas pięknie być nie może.... 
Tylko po jakiego grzyba ja o tym myślę, 
zamiast pozwolić sobie po prostu się cieszyć? 

,,Co jest najśmie­szniej­sze w ludziach:

Zaw­sze myślą na od­wrót: 
spie­szy im się do do­rosłości, a po­tem wzdychają za ut­ra­conym dzieciństwem. 
Tracą zdro­wie by zdo­być pieniądze, po­tem tracą pieniądze by odzys­kać zdro­wie. 
Z troską myślą o przyszłości, za­pomi­nając o chwi­li obec­nej 
i w ten sposób nie przeżywają ani te­raźniej­szości ani przyszłości. 
Żyją jak­by nig­dy nie mieli um­rzeć, a umierają, jak­by nig­dy nie żyli."
Paulo Coelho


Już była najwyższa pora aby zjeść coś wytrawnego na śniadanko ;)
Bo nie tylko słodkie śniadanie może być pyszne!






Tosty francuskie z wędzonym łososiem, fetą, suszonymi pomidorami, pomidorkami, bazylią na szpinaku

Przepis:

3 kromki żytniego czerstwego chleba
Jajko
50ml mleka sojowego
Szczypta soli i pieprzu

Olej kokosowy do smażenia
Feta, wędzony łosoś, pomidorki, pomidory suszone, świeża bazylia, liście szpinaku

Jajko i mleko sojowe bełtamy, wylewamy na talerz,
moczymy kromki po kilka minut z każdej strony.
Smażymy na niewielkiej ilości oleju kokosowego.
Podajemy z dodatkami.


Potrafię uważnie i z zaangażowaniem słuchać i słyszeć ludzi.


Pam.

23 komentarze:

  1. Nie trawię Coelho, ale akurat w tym ma rację.
    Bo coś w tym jest, że jak człowiek ma coś do stracenia, to się martwi, że to straci i nie cieszy się tym. A jak nie ma nic do stracenia, to jest uspokojony na duszy i umyśle, ale nie bardzo zadowolony...

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię wszytskie Twoje śniadania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja także ,,Pałlo " nie lubię ;) tym niemniej ma facet tu akurat rację, choć to trochę z Dalajlamy ,,zgapione" ;)
    a ty zamiast się zastanawiać kiedy się popsuje- żyj sobie tak jak teraz jak najdłużej, bo jak się skupisz na czymś innym niż utrzymywaniu tego, to szybko i niepostrzeżenie to ucieknie
    a tosty dziś też u mnie, choć bez łososia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety mam podobne myśli do Twoich!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyrzucam łososia i biorę, moje ukochane suszone pomidory, szpinak, bazylia, feta - połączenie idealne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mądry cytat. Ciesz się tym co jest, nie patrz na to czy jest za dobrze i, że to może się kiedyś skończyć. Żyj chwilą :)
    U mnie też na wytrawnie. Piona!

    OdpowiedzUsuń
  7. masz rację wytrawne śniadanka nie są wcale gorsze od tych na słodko!
    podoba mi się Twoja wersja tostów francuskich!
    na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wytrawne śniadania chyba nawet stawiam wyżej od słodkich. Coelho, haha <3

    OdpowiedzUsuń
  9. tosty francuskie na wytrawnie to jednak mój faworyt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cytat jak najbardziej prawdziwy, czas się nad sobą zastanowić, choć wiem dobrze, jakie to trudne coś zmienić, kiedy czas tak mknie.
    o tak, dużo bazylii, dużo szpinaku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę ja nigdy nie jadłam tostów francuskich :(
    Ale twoje wersja bardzo oj bardzo mnie kusi : D
    Cudowny cytat <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie myśl tak, może być pięknie cały czas. Przecież mamy kwiecień, niedługo Wielkanoc i majówka! :) A nawet jak się zdarzy jakiś dołek to potem będzie kolejna górka. ;)
    Głęboki cytat. Zapisuję sobie i muszę do serca wziąć.
    A tosty francuskie uwielbiam! I o ile mnie pamięć nie myli, w wersji wytrawnej nie próbowałam jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio podobne połączenie smaków miałam w sałatce, oj pyszna była :D

    OdpowiedzUsuń
  14. to fakt, nie tylko na słodko znaczy pysznie - to śniadanie jest tego dowodem :) zjadłabym je z wielką chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie - zgadzam się! Nie tylko słodkości są pyszne :) Muszę się przyznać, że ja to chyba nawet wolę tosty francuskie na wytrawnie :)
    Bardzo mądry cytat.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam fetę ! Takie śniadanko chętnie bym porwała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ to pysznie wygląda! Tosty francuskie z pomidorem to smak mojego dzieciństwa :) No i moja ukochana feta :D

    Niestety też tak mam. Jak wszystko świetnie się układa, to zaczynam się bać, kiedy ta dobra passa się skończy. Ale da się z tym walczyć i wypierać z głowy te niepokojące myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wytrawne śniadanko w twoim wykonianiu jest mega smczne <3 Nominowałam cie do LBA pytania będą jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo spodobał mi się ten cytat! ;)
    A takie wytrawne tosty to bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten cytat jest dużo dający do myślenia ;)
    A śniadanie na wytrawnie jak najbardziej udane!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wytrawne tosty francuskie - mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja Ci powiem kiedy minie.W sesji! Pozdrawiam. Wybacz.
    Ale musialam bo wlasnie o niej myślę! XD
    Twoje śniadanie to dosłowne ozesz wow! A przesłanie rysunku-genialne!:)

    OdpowiedzUsuń