niedziela, 15 czerwca 2014

343.

8 dni i wakacje.
Nadchodzą wielkimi krokami, a razem z tym wzrasta napięcie.
Zeszłoroczne, pomaturalne, najdłuższe.
Wyczekiwane. Plany i oczekiwania taaaakie. Realizacja zerowa.
Najgorsze wakacje. 4 miesiące użerania się samej ze sobą. 
Ja, ja i tylko ja i nienawiść do siebie. Niemoc. Siedzenie, jedzenie, gapienie w zegar, ćwiczenie. 
Nic poza tym. Prawie nic. Motywacja do działania jakiegokolwiek zerowa.
Początek października był dla mnie wybawieniem.  
Jeszcze kilka dni i coś bym sobie chyba zrobiła. 
Albo i tego by mi się nie chciało.

Co będzie w tym roku?
Wierzę w to, że będzie lepiej.
Mam siłę, ochotę, wiarę, więcej pewności siebie i wyższy poziom motywacji.

Nachodzi mnie jednak myśl, że może to wszystko nie zależy jednak ode mnie.
Determinizm jakiś, cokolwiek. 
Że to co będzie i tak już jest z góry przesądzone
Za długo już... Nie wiem czy umiem...

Zobaczymy. 
Póki jeszcze wszytko przede mną nadzieję mam :D
Najpierw przebrnąć przez te 8 dni. Później się zobaczy ;P






Waniliowe naleśniki z waniliową ricottą, gruszką, tahini, ziarnem kakaowca

Przepis:

45g mąki pszennej pełnoziarnistej
Jajko
150ml waniliowego napoju ryżowego
Ziarenka z 1/2 laski wanilii

Ricotta+ syrop waniliowy
Gruszka, tahini, ziarno kakaowca

Jajko, ziarenka wanilii i połowę napoju miksujemy.
Przesiewamy mąkę, miksujemy ponownie dolewając resztę napoju.
Przykrywamy i odstawiamy na noc do lodówki.
Rano smażymy na patelni do naleśników.
Podajemy z dodatkami.

Pytania? 

Pam.

22 komentarze:

  1. Cieszę się, że u Ciebie tak pozytywne nastawienie!
    nie pozwól by te wakacje były jak te poprzednie!
    wanilia, wyczuwam wanilię!
    chcę te naleśniki! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. te wakacje będą lepsze, dużo lepsze! jesteś silniejsza i już wiesz jak postępować! wierzę, że wszystko się uda, wszystkie plany wypalą i te wakacje będą świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wakacje na pewno będą lepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. znowu nabrałam ochotę na naleśniki, od razu gdy zobaczyłam twoje! cudowne są i cudownie nadziane! :)
    no, ja na wakacje jeszcze z dwa tygodnie czekam. jednak jest luźniej, spokojniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. potrafisz, grunt to uwierzyć w siebie :) na pewno te wakacje będą lepsze!

    to jedne z najładniej wyglądających naleśników jakie widziałam, serio :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Za dużo wanilii - zaraz oddawaj ją! ;D
    Też coś czuję, że akurat te wakacje będą jakieś wyjątkowe ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcześniejsze wakacje w ten sam sposób spędziłam, to było coś okropnego.Mam nadzieję, że te wakacje będziemy lepiej wspominać :) Mogę Ci trochę pozazdrościć, że za 8 dni masz wakacje, bo ja wakacje mam dopiero 27 :)
    Wanilia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorsze jest oszukiwanie się, że 'przecież ja to lubię, to mi pasuje'. Czym innym jest zdrowe, racjonalne odżywianie i sport dla przyjemności, a czyś zupełnie innym jedzenie z zegarkiem w ręku, dokładnym wyliczaniem kalorii i B/T/W oraz wielogodzinne katowanie się treningami. jeżeli potrafisz przyznać się przed sobą, że zaszłaś za daleko i pora powiedzieć 'stop'- to już pierwszy krok w stronę sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś mistrzynią pozytywnego myślenia. Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba widzę w tych naleśnikach ziarenka wanilii - cudo!
    mam nadzieję, że te wakacje i dla mnie i dla Ciebie okażą sie lepsze niż poprzednie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W lipcu będę na drugim końcu Polski,ale w sierpniu będę wolna i najprawdopodobniej Gdańska więc zawsze można coś ogarnąć. Jak mi powiesz kawa to nawet do Gdyni można mnie zaciągnąć;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie nawet zwykłe naleśniki wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pewna, że te wakacje zapamiętasz jako jedne z najlepszych! :)
    Zazdroszczę tych naleśników, wyglądają jak najlepszy deser.

    OdpowiedzUsuń
  14. już jakiś krok do tego, żebyś miała w tym roku lepsze wakacje podjęłaś, napisałaś to, a skoro to napisałaś, to myślisz o tym, a skoro myślisz o tym pozytywnie to na pewno tak będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę, nie zmarnuj tych wakacji! Niech tamte pozostaną nauczką.
    Pełnoziarniste zdecydowanie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Naucz mnie smażyć takie cieniutkie piękności! *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Paula jeśli się okaże, że jest marazm, po prostu znajdź jakieś wymagające zaangażowania hobby lub pracę dorywczą, nawet jeśli materialnie nie potrzebujesz. Najlepiej wolontariat bo robienie czegoś dla innych jest najlepszą terapią. Naleśniki zabieram ! Miłego dzionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie Paula :P Reszta odpowiedzi u Ciebie :)

      Usuń
    2. Ojeja ! Ale gafa... Wybacz, ja nie wiem czemu sobie tak jakoś ubzdurałam, skrucha :/

      Usuń
  18. Miejmy nadzieję, że te wakacje będą inne, tak jak sobie zaplanowałaś :)
    No i nabrałam przez ciebie ogromną ochotę na naleśniki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieje ze wakcacje naprawde beda swietne i dobrze wykorystane <3 nalesniki mnie urzekly <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Gruszka z tahini i do tego naleśniiory- bomba ! <3

    OdpowiedzUsuń