poniedziałek, 16 czerwca 2014

344.

Macie rację. 
Tylko się utwierdziłam w przekonaniu, że wakacje będą udane
To zależy w większości ode mnie i tego jak zorganizuję czas. 
A pomimo sytuacji rodzinnej, która nie sprzyja planowaniu nie wiadomo czego, 
postaram się wykorzystać te miesiące i tak najlepiej jak tylko będę umiała i mogła :D


A teraz jeszcze tylko 7 dni. Tylko 7 dni. 7. 7. 7.7.


Pomimo, że akcja Natalii już się skończyła, 
mi poniedziałkowe koktajle/ koktajlowe poniedziałki 
dopiero zaczęły wchodzić w krew ;P




Koktajl szpinak- banan. 
Tosty francuskie z chleba drwalskiego z konfiturą z czarnej porzeczki

Koktajl:

2 duże garście świeżego szpinaku
Banan
Ok. 150g jogurtu naturalnego
70 ml mleka
Stewia
Cynamon do podania

Szpinak myjemy.
Blendujemy szpinak z mlekiem.
Dodajemy jogurt i banana, ewentualnie słodzidło i blendujemy ponownie.
Podajemy najlepiej schłodzone przez noc w lodówce.


Pytania?

Pam.

20 komentarzy:

  1. tosty francuskie.. chyba można nazwać je już klasyką, a ja nadal ich nie spróbowałam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiejsze śniadanie wygląda minimalistycznie, ale zapewne po spróbowaniu multum smaków w buzi można było poczuć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to śniadanko wykwintne :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne sniadanko^^ bedziesz jechac do zakopanego? Polecam w ostatnim tygodniu sierpnia tam jechac-wtedy sa wystepy folkloru z roznych krajow (polecam warto) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chociaż do moich wakacji jeszcze taaaaaaaaak daleko to też sobie dzisiaj pomyślałam, że jak już się ich doczekam to będą niezapomniane :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu zjesc takie tosty ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. banan-szpinak chyba już wszyscy znają, a ja wciąż go nie próbowałam! :<
    7 dni! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wczoraj koktajl na dziś przygotowałam, ale, ponieważ wyczytałam u Natalii, że koniec akcji, wypiłam go wieczorem. ;) Pysznie u Ciebie.
    I masz rację, co do wakacji - będą udane, też sobie tak mówię. Nie marnujmy czasu, znajdźmy sobie zajęcie i korzystajmy z lata. Już niedługo! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak ja mogłam takiego połączenia nie spróbować, głupia jestem jak nie wiem.
    dokladnie, jakie beda te wakacje, to tylko od nas zalezy i od naszego nastawienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak te tosty smacznie wyglądają :D Ostatnio przekonałam się do koktajli :D Są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. proponuję ,,listę rzeczy które muszę zrobić w wakacje"- może i podchodzi to pod planowanie i ,,wymagania", ale to naprawdę fajnie podchodzić do kartki i móc wybierać którą PRZYJEMNOŚĆ dziś sobie zafunduję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! taka lista jest zdecydowanie przyjemniejsza niż planowanie każdego dnia, też się chyba o taką pokuszę :D

      Usuń
  12. pomysł powyżej bardzo mi się spodobał!
    wiesz co, chyba jeszcze wrócę do tych koktajlowych poniedziałków nieraz...;)
    i dzieki za supermotywujący komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepszy chlebek drwalki i to jeszcze w takiej formie i w TYM towarzystwie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Pycha! Narobiłaś mi ochoty na takie zwykłe tosty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba jutro wyżłopię do śniadania takiego zielonego potworka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Banan to zaprawdę dobry przyjaciel szpinaku ;)
    Napisz sobie kilka pozycji "have to do" :]

    OdpowiedzUsuń
  17. dokladnie to zalezy od ciebie <3 ! Co do sniadania to obłęd <3 !

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja lubię twoje francuskie śniadania <3
    Zrób dokładnie tak jak Iwus zaproponował to na prawdę pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są te zielone i bardzo pożywne :) jadam / pijam na kolacje często, polecam banan, rukola i kawałek awokado z sokiem pomarańczowym, booooski :)

    OdpowiedzUsuń