czwartek, 19 czerwca 2014

347.

Dziękuję za wszystkie kciuki :)
Przeżyłam. 
Chciałabym napisać ,,nie taki diabeł straszny", ale on był straszny.
Mam jednak nadzieję, że zdam ;P

Gapa jestem niezła.
Czytałam wczoraj wasze wpisy, a tam jakieś długie weekendy
Na co drugim blogu ,,jeszcze tylko dziś i weekend" albo ,,przedłużam sobie weekend
a ja kurka nie łapałam o co chodzi...
I dziś dopiero widząc rano rodziców w domu załapałam, że jest święto xD
A dla mnie nie ma weekendu. Ja zaczynam świętować w poniedziałek po południu. 
Czyli jeszcze tylko 4 i pół dnia ! :D 
Matko, tak ciężko mi się przez tę perspektywę skupić na czymkolwiek... 
Pam! Dasz radę!
:]


Niestety wczorajszy wieczór nie był zbyt wesoły.
Po powrocie czekały na mnie złe wiadomości. 
I pogotowie... 
I znów szpital jest na zmianę z domem :(
Ale chyba umiem sobie z tym lepiej radzić :)

Dawno gofrów nie było.
A ochota na nie ogromna.




 Waniliowe gofry z truskawkami w syropie waniliowym, masłem orzechowym, ricotą, ziarnem kakaowca

Przepis:

30g mąki pszennej pełnoziarnistej
35g mąki owsianej
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
1/3 łyżeczki sody oczyszczonej
Małe jajko ( lub 1/2 dużego)
65 ml mleka
Łyżeczka oleju kokosowego
Ziarenka z 1/2 laski wanilii
Pół łyżeczki ekstraktu waniliowego

Truskawki + syrop waniliowy
Masło orzechowe, ziarno kakaowca, ricotta

Jajko miksujemy z roztopionym olejem, wanilią i częścią mleka.
Przesiewamy mąki, sodę, proszek, miksujemy dolewając resztę mleka.
Przykrywamy i odstawiamy na noc do lodówki.
Rano smażymy gofry. Podajemy z dodatkami.

Pytania?

Pam.

22 komentarze:

  1. ,,obym zdała"- a potem dostanie 5, skubana .__.
    grunt, że Ty sobie z tym radę dajesz lepiej. to NAPRAWDĘ ważne i pamiętaj o tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdasz pewnie z najlepszym wynikiem <3 Udaje Ci się :)
    Ja też się już stęskniłam za goframi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. patrząc na twoje gofry sama znowu mam na nie ochotę! truskawkowy raj :)
    no pewnie, że zdasz! nie masz się o co martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Birdctwo :*
    Dałaś pewno rade! Na pewnooo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczysz, i tak wynik będzie dobry (o ile nie bardzo dobry :P)
    Spokojnie wytrzymasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też nie ma weekendu, za to jest nauka i praca :D ale ... ale i tak jest dobrze! :) niech inni za nas wypoczywają :D a i na nas przyjdzie czas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba być silnym szczególnie w takich momentach, bo załamanie się i pokazanie 'słabości' to najgorsze co możesz teraz zrobić! 3maj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jasne, podczas sesji można całkiem zapomnieć o długim weekendzie ale jeszcze kilka dni i będzie luz, przynajmniej w tej kwestii. Kciuki trzymałam :) Gofry gofry, też się do nich zabieram, miłego dzionka !

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że dasz sobie radę, i to całkiem nieźle ;)
    Mam nową gofrownice, przydaloby się ja w końcu zainaugurowac.

    OdpowiedzUsuń
  10. oj Pam, ty sieroto! haha :*
    to kiepsko, nie lubię wizyt w szpitalu :/ ale twojego gofry bardzo mi się podobają :3

    OdpowiedzUsuń
  11. i tak trzymaj, pamiętaj o sobie :*
    a śniadanie to miałaś mistrzowskie *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana zdasz, ja ci to mówię i tak będzie !
    Ja też dawno gofrów nie jadłam ale odkładam sobie je na sobotę bo wtedy mam zawody :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że z tym szpitalem nie stało się nic poważnego! :(

    OdpowiedzUsuń
  14. też tak za mną "chodzą" gofry ostatnio...chyba w końcu będę musiała się za nie zabrać :) truskawka na masełku godnie spoczywa :D

    po wynikach będziesz już mówić, że nie taki diabeł straszny, na pewno wszystko zdasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze kusisz tym ziarnem kakaowca... Chyba w końcu ulegnę tej pokusie.
    Na pewno poszło Ci dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze kusisz tym ziarnem kakaowca... Chyba w końcu ulegnę tej pokusie.
    Na pewno poszło Ci dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie ze dasz rade <3 ! Takie gofry mi sie marza <3 !

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzymaj się kochana! <3
    Gofry super podane ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gofry rewelacyjnie podane :D Na pewno dasz radę. Widzę, że syrop waniliowy bardzo smakuje :D Niedługo buteleczka dno ujrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wyobraź sobie, że ja z tym weekendem też nie łapałam o co chodzi ;p to, że święto to wiedziałam, ale gdzie tam długi weekend umieścić to nie wiedziałam ;] ale szybko sobie uświadomiłam ten błąd, bo sama z długiego weekendu korzystam :D na pewno za każdym razem będziesz sobie lepiej radzić, ale oby nie było tego 'za każdym razem' i na pewno zdasz :-)

    OdpowiedzUsuń