poniedziałek, 7 lipca 2014

365. Z lodami na śniadanie.

Niesamowite
Niesamowite, że wystarczyło przetrzeć ekran laptopa ściereczką, a zdjęcia 
wyglądają zupełnie inaczej, obraz nie jest mętny i zamazany :P 
Wstyd się przyznać, ale nie czyściłam komputerka od dobrych kilku miesięcy i wciąż napatrzeć się na niego nie mogę, bo jak nowy wygląda ;D 
Taka bzdura a jak cieszy :]



Uwielbiam to uczucie, gdy pędzę do domu co tchu by zdążyć przed burzą, 
dobiegam, zamykam drzwi i rozlega się pierwszy głośny huk. 
A ja czuję jakby natura właśnie mnie sprzyjała. 
Jakbym jakiś pakt z nią zawarła ;D


Śniadanie to czy deser? 
Nie ważne, pyszne było, idealne na upał. 






Karobowa owsianka na zimno z lodami BigMilk, gorzką czekoladą, porzeczkami, konfiturą z płatków róży

Przepis:

50g płatków owsianych
Łyżka mieszanki otrąb
Łyża ostropestu plamistego (rozbitego w moździerzu)
Szklanka gorącej wody
2/3 szklanki mleka
Łyżka karobu

Lody BigMilk, gorzka czekolada, porzeczki, konfitura z płatków róży, listki mięty

Płatki i otręby zalewamy gorącą wodą i odstawiamy do napęcznienia.
Karob mieszamy w mleku i zalewamy owsiankę. Gotujemy na wolnym ogniu do zgęstnienia. Dodajemy ostropest, przelewamy do miseczki i gdy wystygnie wstawiamy na noc przykrytą owsiankę do lodówki.
Rano podajemy z dodatkami.

Pytania?

Pam.

22 komentarze:

  1. Z lodami <3 Ideał na taką pogodę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fantastyczny pomysł z tymi lodami BigMilk i owsianką! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka z lodami ? Idealna na upalny poranek <3
    Nie jesteś sama z nieczyszczeniem wiecznym komputera bo ja do tej grupy też się niestety zaliczam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahahhaha rozwaliła mnie pierwsza część wpisu z tą ściereczką :D:D
    Uwielbiam lody z ciepłą owsianką <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Osz kurczę, porzeczki - i to białe :D
    Aż dziw, że mój komputer dyszy przy takim stopniu nieoczyszczenia ...

    OdpowiedzUsuń
  6. hahaha, takie drobnostki, a tak życie zmieniają XD
    ale te lody cudnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  7. Smaczny pomysł na owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem niepoprawna z tym czyszczeniem komputera ;) I mam na ten temat własną teorię. Laptopa trzeba czyścić kiedy jest wyłączony, bo inaczej naklika się mnóstwo rzeczy, które potem niekoniecznie wiadomo jak wyłączyć :P Ale jak tu się zmobilizować i wyłączyć komputer, kiedy akurat sobie siedzimy, przeglądamy strony, blogi, czytamy itd.? Dlatego u mnie zawsze się to tak odwleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. z lodami? o jeej, idealnie na dziś! :)
    w sumie też mam bigmilka, więc chyba się na taką skuszę i zrobię! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie na coś takiego mam wielką ochotę *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Łooo, fajnie wygląda! :D hahah

    OdpowiedzUsuń
  12. To się nazywa dobry początek dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stwierdzam, że mój komputer nie był czyszczony od jakichś 3 lat. Sprawdzę czy te cuda o których mówisz faktycznie działają (czyt. ściereczka i odrobina chęci).
    Kiedy zobaczyłam to zdjęcie zastanawiałam się czy to jakaś gigantyczna mozarella, a może inny perfekcyjnie pokrojony ser. A tu proszę - big milk :D

    OdpowiedzUsuń
  14. BigMilk w owsiance no proszę :D Fajnie :)

    Jajko robię następująco :D Do garnka wlewam wodę i gotuję ją. Kiedy zacznie wrzeć (bąbelki zaczną szaleć) to delikatnie kładę jajko i nastawiam czas na 5 min. Po 5 minutach wyłączam gaz, wyciągam jajo i płuczę je pod zimną wodą. Obieram i się delektuję :P To na tyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się mi też pękają. Na to nie ma reguły :) Twój sposób też jest dobry - ja jednak proponuję gotować je 2 min. max 2,5 min. Wiesz tu się liczy każda sekunda :) potem siup pod zimną wodę :)

      Usuń
    2. Wiesz, wszystko zależy też od wielkości jajka ;)

      Usuń
  15. no mi niestety natura nie sprzyja ;/ Jak ma padać, to właśnie w tej chwili kiedy jestem daleko od domu ;) z porzeczkami i lodem, czego chcieć więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejciu to snaidanie idelanie <3!

    OdpowiedzUsuń
  17. Big Milk'ów nie lubię ale reszta wygląda bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny pomysł z tym big milkiem :D zanim przeczytałam, to intensywnie się zastanawiałam co to za białe kosteczki na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmmm... cud, miód i poezja ! Przyswajam śniadania wyłącznie na słodko, więc po mojemu Śniadanie jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń