niedziela, 13 lipca 2014

371. Domowy chleb i serek wiejski

Dziękuję za wsparcie, jesteście niesamowite :*

Bliska byłam utonięcia we łzach, ale jak widać nie utonęłam.
To znaczy, że powoli może być już tylko lepiej, inaczej, ale do przodu.
Znów z uśmiechem :)


Na bardziej wyszukane i oryginalne śniadanie nie miałam dziś ochoty.
Co nie zmienia faktu, ze było bardzo dobre ;)






Domowy chleb żytni z ostropestem z camembertem, malinami, pestkami dyni w miodzie gryczanym
Serek wiejski z borówkami, kiwi, syropem cynamonowym, masłem pistacjowym, suszonym kokosem


I taki sobie o piątkowy lunch:

 Serek wiejski z twarogiem, szczypiorkiem, ziołami, jajeczka przepiórcze, fasolka szparagowa z tahini, ogórek małosolny

Pytania?

Pam.

25 komentarzy:

  1. Czasem wystarczy kilka ulubionych składników ,by stworzyć idealne śniadanie. I właśnie tak dziś jest u ciebie <3
    I super że pomimo wydarzeń z ostatnich dni na twojej twarzy znów zagościł uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze camemberta lub brie z maliami :) Fajne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Masło pistacjowe kupne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie.
      Przepis tu : http://malinowyporanek.blogspot.com/2014/07/359.html
      :)

      Usuń
  4. ale bym zjadła takie śniadanko.. i to z domowym chlebem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można się tak obżerać, porcje gigantyczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. That just made my day ;]

      Usuń
    2. Nie, nie. Anonim ma rację. Zmniejszę o połowę. Wtedy będzie ok?

      Usuń
    3. A najlepiej to przetnij talerz na pół piłą tarczową :P
      Choć do poniższego anonima ciut się przychylam. Niezłośliwie oczywiście ;)

      Usuń
  6. uwielbiam połączenie camemberta z owocami lub miodem...albo obu razem :) mi się dzisiejsze śniadanie strasznie podoba, serio :)
    fasolka szparagowa i ogórki małosolne - smak lata <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wstępie uprzedzam - NIE PISZĘ TEGO ZŁOŚLIWIE, ale czy nie uważasz, że jesz trochę za mało na lunch'e/obiady? Być może dojadasz to innymi posiłkami, nie wiem, ale te posiłki moim zdaniem są o wiele zbyt mało kaloryczne...
    Pozdrawiam Cię cieplutko i mocno trzymam za Ciebie kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wstępie dziękuję ;)
      Może faktycznie propozycje, które ostatnio wstawiłam nie są zbyt kaloryczne, ale to propozycje z ostatnich dni, które nad morzem były niesamowicie upalne i nie miałam apetytu na michę kaszy z warzywami w wkładką ryby ;P
      A biorąc pod uwagę, ze jadam jeszcze inne posiłki, to chyba nie byłoby tak źle :)

      Usuń
  8. Porwałabym wszystko w mgnieniu oka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaa, sama nie wiem, co najlepsze, ale te kanapeczki chyba dziś zajmują pierwsze miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam serki wiejskie i twaróg! pychota!

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i musi być lepiej!
    Śniadanie jak zwykle pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajka przepiórcze mają 'to coś' :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twoje dzisiejsze śniadanie :-D sama zrobiłaś ten domowy chlebek ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Głowa do góry. Pamiętaj proszę o sobie również. Domowy chlebek smakuje ze wszystkim, co pod ręką a nawet i bez. Apropo komentarza - dedykuję specjalnie dla Ciebie te ciacha na poprawę humoru. Osobiście nie dostarczę bo trochę za daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak odmowy chlebek to na pewno było pysznie :)
    duużo uśmiechu Ci życzę :**

    OdpowiedzUsuń
  16. Banalne, serio? Nigdzie tego tu nie widzę. Domowy chlebek zdecydowanie nie jest banalny i prosty :P

    OdpowiedzUsuń
  17. a wpierdziel chcesz?
    wiesz jak ja mam blisko od października do Ciebie na wydział?!
    żadnych mi tu bliskich łez i innych takich!
    Baw się dobrze w 3city Bejb!

    OdpowiedzUsuń
  18. Upiecz jeden dla mnie, proszę :)

    PS. Pytałaś, jaką mam patelnię - tutaj zdjęcie: http://www.oleole.pl/foto/8/7242936297/f7b95661978c018d9982a2a8ebc58650/ambition-master-ceramic-28-cm-34269,7242936297_3.jpg

    To jest patelnia Ambition Master Ceramic 28 cm :)

    OdpowiedzUsuń
  19. te kanapeczki to moje ulubione :)
    domowy chleb i ser pleśniowy mmm <3

    OdpowiedzUsuń