czwartek, 17 lipca 2014

375. Dyniowa owsianka z ostropestem, mango i maliny

Chyba muszę pierwszy raz w życiu usiąść i spisać listę rzeczy do zrobienia. 
Do zrobienia ze sobą z własnym życiem. 
Listę rzeczy do zmiany w sobie i do zaakceptowania. 
Może to pomoże skupić się na tym co ważne i wymaga wdrożenia w życie w końcu.
Praktykował takie coś ktoś z Was kiedyś? 
Ja nie, ale czasem jestem bezsilna wobec swojej bezsilności i może 
konkretny plan pomógłby coś zmienić. 

Ale nawet i bez tego dni płyną przyjemniej niż myślałam :D


Już od dawna znane jest mi połączenie mango i malin- polecam każdemu, kto jeszcze nie próbował. Te owoce są dla siebie stworzone :)
A o tym, że połączenie malin i dyni jest doskonałe pisałam już dawno temu.
Dyniowa owsianka na ciepło jest niesamowita, ale na zimno nie jest ani odrobinę gorsza.
A do tego miód gryczany, który z malinami i dynią tworzy trio perfekcyjne.
Wspaniałe śniadanie.





Dyniowa owsianka jogurtowa z mango, malinami, gorzką czekoladą, miodem gryczanym, żurawiną, sezamem

Przepis:

50g płatków owsianych
Czubata łyżka mieszanki otrąb
Łyżka ostropestu plamistego
3 łychy pure z pieczonej dyni
Szczypta soli
Kubeczek jogurtu naturalnego
Szklanka wrzątku

Mango, maliny, gorzka czekolada, miód gryczany, suszona żurawina, prażony sezam, listki mięty

Płatki i otręby zalewamy wrzątkiem, gdy napęcznieją dodajemy pure.
Podgrzewamy na wolnym ogniu aż zgęstnieje z dodatkiem soli.
Gdy wystygnie dodajemy jogurt, mieszamy, przykrywamy i odstawiamy na noc do lodówki.
Rano dodajemy ostropest, mieszamy, przekładamy do miseczki i podajemy z dodatkami.

Pytania?

Pam.

22 komentarze:

  1. Znów zachwycasz tą dynią. Muszę jej poszukać u mnie w mieście :)
    A mango i maliny to połączenie mi nieznane. Czas chyba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jogurtowe owsianki, jedne z lepszych!

    OdpowiedzUsuń
  3. łał! dlaczego pokazujesz tu takie pyszności, kiedy to ja cierpię na pustkę w lodówce?!:)
    pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się przekonać do dyni, ale twoje śniadanie jest takie apetyczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd masz dynię? *tęskni* Dynia to jedyny powód dla którego chciałabym żeby była już jesień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Gdyni jest wszystko ca najlepsze ;D Na jednym z wielu bazarków sprzedają :]

      Usuń
    2. I w Gdańsku też!:D

      Usuń
  6. U mnie też i owsianka, i jogurtowa :) Ale dyni - znowu zazdroszczę..
    A pomysł ze spisaniem listy brzmi całkiem sensownie. Spróbuj i przekonaj się, czy zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakże tu kolorowo! :)
    Warto spróbować z tą listą, ale ja np. zauważyłam, że jak robię niekiedy takie jawne postanowienia to potem jakoś tak wylatują mi z głowy i się ich nie trzymam... Mam nadzieję, że te, które złożyłam na blogu ostatnio jednak wyryją mi się w pamięci :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz Pam mozna tworzyć listy,zapełniać kartki papieru.blogi,facebooki,instagramy swoimi postanowieniami. Mozna drukować kalendarze,kupowac,odznaczać,ale najczesciej to nic nie daje. Bo trzeba zamiast 50postanowien mieć jedno,góra 2czy 3 i to takie realne do spełnienia. Niewymagające za duzo bo poczatki są zawsze trudne. Zapisać je,wydrukować okienko kalendarza i odznaczać. Dać sobie na to 3tygodnie czy miesiąc. I powoli powoli do celu. Ot by przerostu form nad rzeczywistą treścią nie bylo ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba muszę zamieszkać w tej twoje cudownej Gdyni bo u was dynia jest chyba przez cały z tego co widzę na twoim blogu ;D
    Takie listy są bardzo fajne , bo przynajmniej masz jakiś cel , którego chcesz się trzymać i do niego dążyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dynia i malina. Brzmi tak cuuudownie ! Twoje śniadanka są magiczne. Zawsze takie kolorowe świeże i apetyczne. I te twoje połączenia smakowe. Poezja !
    Świetny pomysł z tą listą. Bardzo ważne jest aby obrać jakiś cel i starać się do niego dążyć. Powodzenia ;* !

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę szału dyniowego ciąg dalszy.
    Trio idealne, chętnie bym zjadła taka owsianka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super podana w siwetnym naczynku i te smaki w jednym miejscu jest cudownie pysznie pieknie i kolorowo <3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie dorwałaś tą miseczkę??? jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, w ubiegłym roku w Zakopanym :)

      Usuń
  14. ta czekolada stanowi kropkę nad "i" ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Owsianka, najlepsza na śniadanie!
    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie listy rzeczy do zrobienia, celów, plusów, minusów wydają się z pozoru banalne ale pełnią ważną rolę. W pełni się z Tobą zgadzam. Mango i maliny to bardzo zgraną parę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm... robisz mi smaka już z samego rana! Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajną masz miseczkę owsiankową :)

    OdpowiedzUsuń