czwartek, 7 sierpnia 2014

396. Naleśniki z dynią, najlepszy syrop i coś jeszcze

Wielu rzeczy nie zrobiłam i już pewnie nie zrobię, choć powinnam.
Wiele rzeczy robię, choć pewnie nie powinnam.
Wszystko w okół jest tak zmienne, a ja nie ledwo nadążam
Staram się. 
Na prawdę się staram i powinnam zacząć bardziej doceniać siebie i kroki stawiane naprzód. 
Niezbyt zrozumiałe? Ja też niewiele rozumiem. 
Ale z miejsca w którym jestem patrzę w przyszłość i się uśmiecham. 
Mimo, że zawiłe, to pozytywne wydaje mi się to całe życie.



Dostałam wczoraj paczkę od Anielskich Przysmaków.
W sklepie niedawno pojawiła się nowość- syrop cytrusowy z anyżem.
Sama nazwa pobudza wyobraźnię, no i... ślinianki. 
Bardzo się ucieszyłam, że mogę posmakować go jako jedna z pierwszych :)
Szczerze? 
Od teraz nie mam już wątpliwości, który syrop jest najlepszy.
Zmiótł z podium resztę równie przepysznych.
Trochę jak sok z cytrusów, trochę jak cukierki słodki syrop, ale oczywiście z kwaśną nutą ,a  do tego pozostający na języku delikatnie cierpki/szczypiący anyż

Skład:
cukier, naturalny sok z cytryny, naturalny sok z limonki, naturalny sok z pomarańczy, anyż

Czy to może nie smakować? 
 
Ja jestem zakochana, chcecie się przekonać, czy Wam też zasmakuje?
Zapraszam na zakupy TU, specjalna promocja trwa :)






Arachidowe naleśniki z dynią z morelami, pyłkiem, masłem orzechowym, rodzynkami, syropem cytrusowym z anyżem

Przepis:

35g mąki pszennej razowej
15g mąki arachidowej
Jajko
150ml płynu (mleko i woda)
Szczypta soli

Pure z pieczonej dyni +troszkę masła
Rodzynki, masło orzechowe, morele, syrop cytrusowy z anyżem

Jajko ubijamy z połową płynu.
Przesiewamy mąkę i sól, ubijamy dolewając resztę płynu do odpowiedniej konsystencji.
Przykrywamy, odstawiamy na noc do lodówki. 
Smażymy rano na patelni naleśnikowej.
Pure z dyni odgrzewamy an maśle i nadziewamy nim naleśniki.
Podajemy z dodatkami.



Nawiązałam nową współpracę ze sklepem Skworcu.
Wczoraj doszła do mnie ciężka paczka z produktami. Wszystkie profesjonalnie zapakowane, by absolutnie żadna z torebek nie uległa uszkodzeniu. Moim zdaniem to ogromny plus.

Nie znałam zawartości paczki i zaskoczona byłam bardzo pozytywnie.


Kasza jaglana
Kasza kuskus pełnoziarnisty
Amarantus
Rodzynki zielone
Rodzynki
Miechunka
Morele suszone bez siarki
Groch łuskany
Skrobia kukurydziana
Orzechy laskowe mielone
Kawa rozpuszczalna Malinowy sorbet
Kawa rozpuszczalna Ananasowa
Kawa Indyjski Bazar 
Przyprawa Cafe De Paris
Przyprawa Węgierska
Przyprawa Pięć Smaków


Większość produktów znajdziecie w pomysłach na śniadania, ale ostatnio korzystając z wakacji i wolnego czasu wstawiam również pomysły i przepisy na inne posiłki (tzn. na obiady ;P), do których na pewno wykorzystam zarówno kasze jak i przyprawy. 
Oczywiście spodziewajcie się też (niestety tylko obrazkowo- słownego) opisu smaków, głównie kaw.
Szkoda, że smaku nie da się przekazać przez internet ;)



Pytania?

Pam.

30 komentarzy:

  1. Mąkę arachidową mam w szafce od dobrych 3 miesięcy a nie robiłam jeszcze z niej naleśników ...no cóż trzeba wypróbować i to jak najszybciej ;D
    I widzę że dyniowy szał także i u ciebie ;D
    Gratuluję takiej pysznej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak nie można! Podziel się dynią!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paczka :) A naleśniki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mąki archaidowej nigdy nie miałam, ale gdzieś już chyba ją widziałam.. W każdym razie, następnym razem kupię! ;)
    A paczka ze Skworcu obfituje w smakołyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna cudna mąka, którą muszę zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naaaaaleśniki tak rano? Łoatulu że też Ci się chciało! :D
    Zazdraszczam chęci. Ja zjadłam jabłko,wypiłam kawę. I dopiero myślę co chcę zjeść na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci zazdroszczę tych wszystkich paczek! :)
    a naleśniki jak zawsze genialnie podane! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez dobre 7 minut nie moglam oderwać oczu od tych naleśników, są fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna zawartość paczki! I śniadanie też piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle genialnych współprac nawiązujesz i takimi pysznościami się raczysz. Czy może być coś lepszego? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja dawno naleśników nie robiłam, matko! Twoje podwojnie dobre, bo z maki arachidowej, którą uwielbiam.. i jeszcze dyniowe! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Naleśniki tak apetycznie podane.. <3 a paczki ze Skworcu zazdroszczę ogromnie, porządna firma!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paczka!
    A naleśniki wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o nie, tylko nie anyż! pamiętam żelki haribo, takie czarne ślimaczki właśnie o smaku anyżowym. były okropne!
    jednak zawartość paczuszki bardzo mi się podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnie zdanie o tym, że jednak życie pomimo wielu doświadczeń wydaje Ci się pozytywne, cieszy mnie najbardziej :)
    aż nie wiem co by tu napisać na temat śniadania... chyba tylko tyle, że znów mnie zachwyca :)
    no i gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbankrutuję przez Ciebie, co chwila jakieś nowe cuda :) zielone rodzynki?:D

    czekam na więcej przepisów obiadowych :D bo ze śniadaniaowych to w kółko jem naleśniki budyniowe i gofry owsiane, tak mi posmakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarujesz tymi naleśnikami, wspaniałe są!! Zawsze dorzucasz do nich tyle pysznych dodatków :-)
    I świetne produkty ze współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaraziłam Cię naleśnikowaniem ? :D A puree z dyniu uwielbiam, a w formie nadzienia do naleśników najbardziej mi smakuje !
    Super produkty, z których wyczarujesz coś pysznego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ajjjjjjjjjj ile pysznych rzeczy tu dzisiaj u Ciebie :D
    gratuluję współpracy! taka paczka - niespodzianka chyba najlepsza jest :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostałam ten syrop od Moniki w sobotę i od razu spróbowałam - świetny, potwierdzam :)
    Do takiego śniadania idealny.

    OdpowiedzUsuń
  21. nie no, tak mi narobiłaś ochoty na naleśniki, że chyba idę zaraz je robić :D
    świetne produkty, już nie mogę się doczekać inspiracji z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje naleśniki podobają mi się najbardziej z całej śniadaniowej blogosfery :D
    Gratki za współpracę! Skworcu to genialna firma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na prawdę miło to słyszeć :)

      Usuń
  23. A ja zakochalam sie w twoim sniadaniu po prostu <3!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten żółty kolor wszędzie *.* Dyniowa miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Od dzisiaj jestem fanką Twoich naleśników :-) powinnam ich kiedyś spróbować <3 cieszę się, że tak pozytywnie patrzysz w przyszłość :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. wygląda pysznie! :) <3

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie to wszystko napisałaś. Jestem tak zmęczona, że padam ale dziób mi się uśmiechnął :) Śniadanko jedno z moich ulubionych i piękne zdjęcia. Dobranoc :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Życie jest skomplikowane i takie musi być. jednocześnie warto nad nim mysleć, bo to skarb, który trzeba doceniać, skarb, którego często nie rozumiemy. ja uwielbiam czytać twoje przemyślenia, i to najlepszy moment twoich wpisów dla mnie - no, obok zdjęć jedzenia ;D Pycha!
    http://laucagliata.blogspot.com/ polecam, fantastyczne autorskie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  29. pyszna propozycja, idealna na porządne śniadanie! :)
    Ja też współpracuję ze SKWORCU i jestem naprawdę zadowolona!
    Produkty są świetne! Sklep internetowy jest bardzo bogato wyposażony, jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam!
    :)

    OdpowiedzUsuń