środa, 20 sierpnia 2014

408. Gruszkowo- cukiniowy koktajl waniliowo- kokosowy i śliwkowe crumble

Nie ma to jak zmiana planów na ostatnią chwilę. 
Tak więc dzisiejsze wyczekiwane spotkanie musi zaczekać do jutra, ale dziś też szykuje się dzień na wariata. 
Ciekawie, ciekawie ;D 

Miłej środy Wam życzę :* 
Nie dajcie się zwiać tej wichurze ;P

Dzisiejszym śniadaniem mogłabym rozpocząć sezon na owoce jesienne ;D
Miałam obiekcje co do tego koktajlu, a okazało się, że był na prawdę pyszny
Pyszny to mało powiedziane :]
W końcu czy połączenie kokosa, wanilii i gruszki może nie być doskonałe?






Waniliowo- kokosowy mrożony koktajl gruszkowo- cukiniowy z kokosem, kakaowcem i miodem gryczanym
Śliwki pod żytnią kruszonką

Przepis:

Koktajl:

Duża gruszka*
Kawałek cukinii*
100ml mleczka kokosowego (użyłam takiego)
Miarka odżywki białkowej waniliowo- kokosowej + 100 ml zimnej wody
Ziarenka z 1/2 laski wanilii

* łącznie 2- 2 i 1/2 szklanki po pokrojeniu

Gruszkę i cukinię kroimy na małe kawałki, mrozimy przez noc.
Rano umieszczamy w kielichu blendera, dodajemy odżywkę rozrobioną z wodą, mleczko kokosowe, ziarenka wanilii i blendujemy. Podajemy od razu.

Crumble:

3-4 śliwki
30g mąki żytniej
Łyżeczka cukru trzcinowego
Łyżka masła

Z masła, mąki i cukru zagniatamy kruszonkę. Śliwki układamy w lekko natłuszczonej kokilce, posypujemy kruszonką, pieczemy ok. 25 min. w 180 stopniach.


Taki działkowy prezent wczoraj dostałam:


A takie siostrzyczki do domu przez pół miasta niosłam :P


 Będzie się działo ;D


Pytania?

 Letnie Orzeźwienie 2014
Pam.

24 komentarze:

  1. Tak jesiennie już u ciebie, ale wcale mi to nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koktajl wygląda obłędnie, serio! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. koło cukinii brakuje mi tylko pilota od telewizora, if you know what I mean ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, pewnie, chociaż mały efekt by był, bo ona nie tyle jest długa co gruuuba ;D

      Usuń
  4. Koktajl z cukinii ? Nie no on jest genialny !
    A połączenia gruszki z cukinią jeszcze nie robiłam , czas wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kusisz tymi dyniami! Aż muszę zapytać mamy, kiedy będzie nasza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mistrzuuu śniadań, doszłaś do perfekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesienne smaki wkraczają na blogowe 'salony' :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wstaw podobne zdjęcie cukinii za cztery dni i będziesz miała rocznicę tego ;D
    Szczerze, uwielbiam patrzeć na Twoje koktajle :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie puree z tych siostrzyczek już zrobione :D Pam, ty dyniowy maniaku

    OdpowiedzUsuń
  10. Wichurze? Jakiej wichurze, u mnie słońce świeci i ciepło na zewnątrz :) Ale w Białymstoku chyba zawsze na opak.
    A koktajl z cukinią wydaje się fajnym pomysłem, spróbuję! Dyni za to zazdroszczę, chyba sama wybiorę się do sklepu, bo aż nabrałam chęci na zupę-krem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak w Białymstoku ale w Łapach było ciepło i wiało!!!:)

      Usuń
  11. jaka znowu wichura? u mnie co prawda jest chłodno, ale za to świeci piękne słoneczko :)
    śliwki pod kruszonką - bajka!

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, te twoje zdjęcia cukinii i dyni są zabójcze - jeszcze tego słynnego pilota brakuje, hehe :D czekam na twoje pomysły z tymi cudnymi warzywami :) zawsze coś pysznego wymyślisz, tak jak ten genialny koktajl mrożony <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Mistrzowskie śniadanie, a ile pracy musiałaś w nie włożyć i oczywiście serca! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście, śliwki, gruszki...jesień... :( Ale, smaczna jesień :)
    Nie lubię tych ogromnych cukinii, bo zazwyczaj też mają ogromne ziarenka w środku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Połączenie doskonałe, w ogóle całe śniadanie jest doskonałe! (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Założę się, że cierpliwość popłaca i spotkanie będzie naprawdę udane :D
    Koktajl nie mógł się nie udać - z takich składników.. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, ja tu z łóżka już bez owinięcia się w długi sweter nie wychodzę a ty mrożone śniadanie zajadasz :D I to bardzo, ale to bardzo pyszne śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieje ze mialas rownie udany dzien <3! Pysznosci na sniadanie wiec nie mogło byc inaczej <3 ! I ta dynia i cukinia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te Twoje koktajle to dla mnie zawsze wyglądają jak lodowe szejki ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie okazałe warzywa, śniadanko wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmmm, narobiłaś mi ochoty na gruszkę!

    OdpowiedzUsuń