wtorek, 2 września 2014

421. Jogurtowy karobowy pudding chia i kawa ananasowa

Rozmowa z tatą, zrzucenie tego co mi na sercu zalega, 
perspektywa 3 dni do wyjazdu, 
a także wczorajszy krótki spacer po galerii z Gosią  (i na nowo przeżywanie swojej matury :P)
skutecznie poprawiły mi humor ;]


Po raz kolejny przekonałam się, że szczera rozmowa z tatą jest lekiem na całe zło.
Że mogę na niego liczyć i nigdy się nie zawiodę.
Pomimo tylu głupstw jakie narobiłam, nie osądza mnie, nie przekreśla. 
Wierzy we mnie bardziej niż ja sama wierzę w siebie. 
Podbudowana świadomością, że nie zasługuję na to co sama sobie robię, 
po raz kolejny dają sobie jeszcze jedną szansę. I będę się starać.



W kwestii wyglądu- mało efektowne, 
w kwestii smaku- bajka :)







Jogurtowy karobowy pudding chia z figą, malinami, muesli MixIt, białą czekoladą, syropem cytrusowym z anyżem
Śliwki

Przepis:

40g nasion chia
2/3 szklanki wody
Kubeczek (180g) jogurtu naturalnego
Łyżka karobu
Stewia

Muesli MixIt
Maliny, figa, syrop cytrusowy z anyżem, biała czekolada

Nasiona chia zalewamy wodą i dokładnie mieszamy. Odstawiamy na kilka godzin.
W jogurcie rozprowadzamy karob  i stewię. Mieszamy chia z jogurtem, dokładnie mieszamy, odstawiamy na noc do lodówki. Rano podajemy z dodatkami.


A spokojne, deszczowe popołudnia można bardzo przyjemnie spędzić 
w towarzystwie dobrej książki i pysznej, aromatycznej kawy.




Bardzo ciekawa byłam kawy ananasowej SKWORCU
Otworzyłam ją już ze dwa tygodnie temu, a mimo tego za każdym razem po zalaniu zachwycam się jej zapachem tak samo jak za pierwszym. 
Przyjemny, delikatny, ananasowy

Jeśli chodzi o smak, oczywiście kłamstwem by było napisanie, że smakuje bardziej ananasowo niż sam ananas :P 
Jednak jest on wyraźnie wyczuwalny i nie ma najmniejszego problemu z określeniem. 
Co najważniejsze smak nie jest chemiczny, sztuczny, zbyt intensywny
Szczerze? Jest idealny :P


Moją mamę zachwyciła ta kawa z dodatkiem śmietanki. 
Ja początkowo wypijałam samą lub z mlekiem, 
niedawno odkryłam najlepszą z możliwych wersji- z mlekiem kokosowym
Genialne połączenie- polecam spróbować :)

Pytania?

Pam.

34 komentarze:

  1. A mnie najbardziej dzisiaj się podoba ten zestaw śniadaniowy składający się z drewnianej miseczki i łyżki. Fajnie to wygląda w połączeniu z jej zawartością :)
    Masz naprawdę wielkie szczęście, że masz takiego tatę, który naprawdę cię wesprze i z tobą szczerze porozmawia. Przynajmniej wiesz, że masz kogoś kto zawsze otworzy dla ciebie swoje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki tata to skarb :)
    Patrzę, czytam...i w smak śniadania nie wątpię ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. To figę się je ze skórką? O_o Hehe, jak mi kiedyś mój M. kupił na spróbowanie, to ją obierałam :P Ale dobrze wiedzieć na przyszłość, że nie trzeba XD

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli dla Ciebie mało efektownie prezentuje się ta miseczka, to ze mną coś jest nie tak, bo mnie zachwyca!! :D
    dobrze móc wiedzieć, że można zaufać w stu procentach tacie. takiego oparcia i podtrzymania na duchu każdy może pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wygląd jest super, a smak na pewno jest niesamowity. Aż zgłodniałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz na prawdę świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W kwestii wyglądu nie mogę również nic zarzucić - skutecznie pobudza moje kubki smakowe :) Cóż, oczyszczające rozmowy potrafią czynić cuda

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to nie efektowna? Zaśliniłam się na dam widok...i ta kostka białej czekolady!

    OdpowiedzUsuń
  9. z kim jedziesz w gory huh? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ci takiego wspaniałego taty .. ;)
    A puddingu chia dawno nie było u mnie i muszę to koniecznie nadrobić ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mnie cieszy poprawa Twojego humoru :) A takiego Taty tylko pozazdrościć, i tak wspaniałego kontaktu.

    Cóż to za mleko kokosowe? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.google.pl/search?q=ecomil+mleko+kokosowe&client=firefox-a&hs=bJo&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=l60FVJHeN4KWat_sghg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=631#facrc=_&imgdii=_&imgrc=2LHSuyL0FGQ9mM%253A%3BRlDdQJxymq-czM%3Bhttp%253A%252F%252Fi91.twenga.com%252Fzywnosc-i-napoje%252Fmleko-kokosowe%252Fmleczko-kokosowe-200ml-ecomil-tp_3550438352485323452f.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.twenga.pl%252Fmleko-kokosowe-bio.html%3B138%3B292

      Usuń
    2. Wiem, wiem link nie zachęca, innego nie znalazłam :P Znalazłam w jakimś sklepie Eko.

      Usuń
  12. Cóż, rozbrajająca może być czasem ta wyrozumiałość rodziców, lecz jednocześnie skłania ona do refleksji i uporu w działaniu.
    Pewnie jeszcze kilka razy usłyszysz ode mnie, że strasznie podoba mi się ta miska ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To śniadanie nie jest efektowne? Chyba sobie żartujesz! Wygląda bardzo apetycznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze zazdroszczę Ci takiego kontaktu z tatą - świetna sprawa. U mnie trochę z tym gorzej, ale już idzie w dobrym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to mleko kokosowe uwielbiam! a wraz z tą kawą musiało być idealnie! :)
    z tatą rozmowy... to nie u mnie, u mnie największym wsparciem jest mama :) ale super, ze tak dobrze dogadujesz się z swoim :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bo to ojciec. Ojcowie bardzo wierzą w swoje córki. Czasami bez podstaw. Czasami za bardzo. Czasami jedynie przez są fakt ze jestesmy ich córkami. Czasami wiedza jak to wyrazić. Czasami nie. Ale za to staruszków kochamy naszych miedzy innymi.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm, nigdy nie próbowałam chia :D
    Mleczko kokosowe to moja druga miłość!

    OdpowiedzUsuń
  18. musisz mieć cudownego tatę, nie wróć masz takiego tatę :) tylko zazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nasion chia jeszcze nie próbowałam i nie wiem czy spróbuję ;p Chyba, że zrobisz mi takie śniadanie :D to z chęcią je zjem :)
    Fajna ta miseczka i łyżeczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. ile ja bym oddała za rozmowę z tatą... też miałam z nim świetny kontakt...
    Dalej Pam walcz dalej ! :*
    a śniadanko przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląd się nie liczy - smak gra główną rolę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ach to chia ! :) Muszę je w końcu kupic, bo te pudding brzmią wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ważne, że smakowało obłędnie! :D
    Szczere rozmowy z rodziną potrafią ogromnie zmotywować! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasami takie rozmowy potrafią zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  25. niewątpliwie wygląda bardzo efektownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widze, ze coraz wiecej spotkan bloggerek - to bardzo fajne, ze osoby znajace sie ze saiata blogow sniadaniowych spotykaja sie w e
    realu.
    Fantastycznie miec oparcie w tak bliskiej osobie.
    Karob, karob! Totalnie zapomniałam :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem wygląda bardzo efektownie! Chyba zachęciłaś mnie do kupna nasion chia :D
    Dobrze jest mieć w kimś oparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. skąd ja znam te rozmowy z Tatą ;) zawsze są one pozytywne!
    ty mówisz, że to nie ma wyglądu? błagam! :D
    oo, mam taką samą miseczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę, że nie tylko mój tata potrafi rozwiać czarne myśli i skutecznie poprawić humor. po raz kolejny człowiek przekonuje się, że rodzina to największy skarb :)
    a mnie się Twoje śniadanie wizualnie bardzo podoba (:

    OdpowiedzUsuń
  30. to naczynko mnie zachwyca <3 !

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje śniadania zawsze są apetyczne, zawsze ;)
    Zazdroszczę kontaktu z tatą.. fajna sprawa, że możesz na niego liczyć i Cię rozumie.
    kawa pina colada? ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń