sobota, 6 grudnia 2014

511. Blogowe Mikołajki i wspólne czekoladowe śniadanie

Jest 6 grudnia!Doczekali Mikołajek?
Doczekali! :D

Zacznę od śniadania dziś.
Fantastycznym przeżyciem jest możliwość po raz drugi 
zjedzenia z Wami wspólnego Mikołajkowego śniadania pod znakiem czekolady, 
tym razem z inicjatywy Basi :D





Cukiniowa owsianka kakaowo- kawowa z pomarańczą, rodzynkami, sezamem z solą i cynamonem, gorzką czekoladą

Czekoladka z kalendarza identyczna jak wczoraj...
Buuu.

Przepis:

50g płatków owsianych
2/3 szklanki gorącej wody
100ml mleka
Łyżeczka babki płesznik 
Łyżka kakao
Łyżeczka kawy Indyjski Bazar Skworcu
Szczypta soli himalajskiej
Kawałek cukinii

Garstka sezamu+ sól himalajska+ cynamon [podprażone]
Garstka rodzynek
Gorzka czekolada

Gorącą wodą zalewamy kakao i kawę.
Płatki i babkę zalewamy jeszcze ciepłą miksturą. Odstawiamy na noc.
Podgrzewamy rano płatki, dodajemy mleko, startą na grubych okach cukinię i sól.
Gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
Podajemy z dodatkami

Wzięcie udziału w blogowych Mikołajkach ponownie było dużym wyzwaniem dla mojej zdolności odraczania gratyfikacji, że tak to ujmę. 
Ręce aż świerzbiły, żeby dorwać się do papieru i móc go z zapałem porwać na strzępy 
(to jeden z najlepszych momentów otwierania prezentów!)
Warto było czekać.
Warto! :D
Do przygotowania prezentu dla mnie Mikołaj posłużył się rękami Basi.
Dziękuję bardzo za wspaniały podarunek Mikołajowi
                                      a Wioli za świetne zorganizowanie świetnej akcji :)




W paczce znalazły się:
- prześliczny kubeczek (kubków nigdy nie za dużo) z zimowym akcentem, 
- kokosowa laska do kawy 
- krem Speculoos
- herbata czarna z wanilią 
(a tak na prawdę z wanilią, rodzynkami, kokosem i goździkami i 
już nie mogę się doczekać, aby ją zaparzyć i wąchać, wąchać, wąchać :D) 
- życzenia

Dziękuję bardzo raz jeszcze :)

Pam.

30 komentarzy:

  1. ja też już nie mogłam doczekać się odpakowania paczki ;) i chyba dlatego tak wcześnie wstałam, żeby sprawdzić co w niej jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. A Pam dostałyśmy te same kubki <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. wszędzie dziś będzie tak czekoladowo że wszyscy będą mieli dreszcze na widok czekolady haha:D
    upominki cudne, ten komplet widzę, że bije rekordy popularności, bo i ja się na niego pokusiłam:> za to krem pierniczkowy.. *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent! Zazdroszczę herbaty, kubka i tego kremu speculoos <3
    Co to właściwie jest ta laska do kawy?:o

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ten krem! <3
    A Twoją miseczkę chętnie bym dziś porwała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudowny świąteczny prezent! Ja też dzisiaj rano niemalże rozerwałam od razu całe pudełko. Jednak prezenty przetrwały xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super prezent! Ten krem, ta czekolada, ta laska kokosowa.. ach te świąteczne smaki i zapachy :)
    Śniadanie bardzo czekoladowe i chociaż cukiniowej owsianki nigdy nie jadłam to chyba przekonałaś mnie, że muszę to nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kremik - zazdroszczę!
    A śniadanie rozpustne jak na mikołajkowy poranek przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widze ze paczka trafiła w Twoje gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jej, przepyszny a zarazem śliczny prezent! ten krem to bym Ci porwała, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten krem *-* A śniadanie pyszniutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie tez kubeczków nigdy dość :D
    a ten kreem *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że mikołaj się spisał z prezentem :D i już się wydało dla kogo Basia robiła krem :D hehe skądś znam ten słoiczek i nakrętkę ;p
    Śniadanie iście świąteczne i zasmaczyste :) Też nie mogłam się doczekać jak rozerwę ten papier i ujrzę zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uffff, kamień z serca - paczka dotarła w całości :D Mam nadzieję, że krem smakuje? :)
    Faktycznie się zgrałyśmy dzisiaj z tym śniadaniem :) Ja też dziękuję, za udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam połączenie gorzkiej czekolady i sezamu *.*
    zazdroszczę prezentów , są świetne, szczególnie kubek i ten kremik :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jak pomarańczowo :) uwielbiam ten kolor i te smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam taką owsiankę a'la cukiniowe brownie :) Pomarańcza i gorzka czekolada to jedno z moich ulubionych połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozazdrościć tego kremu :) Czekoladowe śniadania powinno się robić zdecydowanie częściej :D My też takie dzisiaj miałyśmy z gorzką czekoladą i oczywiście białą z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekoladowa owsianka - strzał w dziesiątkę! :) Nie ma nic lepszego niż czekolada z pomarańczą <3
    No Mikołaj się postarał! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kubków nigdy za wiele, o niee :) I to takich pięknych!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten krem musi być obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze raz baaaaaardzoooo dziękuję za prezent i za życzenia :*
    No ale ciebie mikołaj też hojnie obdarował ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. smakowite mikolajki u Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Taką owsiankę to ja rozumiem.... :)
    Kubków nigdy za wiele, szczególnie takich ładnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezent pierwsza klasa! Pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. tego kremu zazdroszczę najbardziej :D choć i ja zostałam obdarowana cudownym słoiczkiem ze smarowidłem!

    OdpowiedzUsuń