sobota, 3 stycznia 2015

537. Cukiniowa owsianka z malinami, płatkami migdałów, gorzką czekoladą

Wczorajsze zakupy zdecydowanie udane.
Właściwie większość wyposażenia już mam.
Jeszcze lampa, żarówka i pewnie kilka innych drobiazgów, o których sobie przypomnę za jakiś czas.
Przebyłam wczoraj chyba więcej kilometrów niż przez ostatni miesiąc.
Wieczorem oblewając nogi zimną wodą zorientowałam się,
że po przebiegnięciu po raz pierwszy 10km nie byłam tak zmęczona :P
W ogóle nie pamiętam kiedy ostatnio bolały mnie nogi od łażenia i ręce od dźwigania.
Ale to pozytywne zmęczenie.
Dziś rozrywki ciąg dalszy.
Przywiozą mi meble, więc czeka mnie składanie, montowanie i te sprawy :D


Śniadanie proste, sycące, pyszne.
Niezawodna owsianka.







Cukiniowa owsianka z malinami, płatkami migdałów, gorzką czekoladą
Banan, pomelo

Przepis:
55g płatków owsianych
Łyżeczka babki płesznik
3/4 szklanki gorącej wody
3/4 szklanki mleka
Szczypta soli himalajskiej
Kawałek cukinii
Maliny, banan, pomelo
Prażone płatki migdałowe, gorzka czekolada

Płatki zalewamy na noc wodą.
Rano zagotowujemy dolewając mleko, dodajemy sól i babkę.
Gotujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji.
Dodajemy startą na grubych oczkach cukinię.
Podajemy z dodatkami.

Styczniowe Owsianki
Pam.

30 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi twoim śniadaniem, jak dawno nie jadłam cukiniowej owsianki. Chyba ostatni raz to było w wakacji. Ah trzeba sobie przypomnieć jej niezawodny smak :D
    I powodzenia w montowaniu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie jak w wakacje się poczułam dzięki tej owsiance :) Muszę wrócić do cukiniowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cukiniowej owsianki jeszcze nie miałam okazji spróbować, ale teraz będę musiała to zmienić :) Super pomysł i jak bogato udekorowane!
    Dziękuję,że przepis dodałaś do akcji!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to powodzenia! Mam nadzieję, że pochwalisz się swoim nowym mieszkankiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. owsianki zawsze są niezawodne! a ja niestety również jestem w środku remontu i powoli zaczynam odpadać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, ta owsianka nigdy nie zawodzi! :) Owsianka cukiniowa to mój faworyt. A malin zazdroszczę ;) Dawno nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia dzisiaj! Ta pyszna owsianka na pewno dodała Ci sił ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po takim wysiłku i przed takim zadaniem jak dzisiaj owsianka to po prostu było najlepsze rozwiązanie. Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. niezawodna i podana niezawodnie zniewalająco:)
    więc dziś będzie najfajniejszy dzień przeprowadzki (a przynajmniej jeden z tych lepszych), osobiście uwielbiam skręcanie, dobieranie śrubek, wiercenie, młotkowanie... kurcze, pomogłabym ci:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam cukiniową, a tak dawno jej nie jadłam! :) Muszę koniecznie nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, maliny! Moja silna wola jest na wyczerpaniu i jestem naprawdę bliska rozmrożenia ich ;__;
    Pracowity dzień się dla Ciebie zapowiada, powodzenia z montowaniem!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. owsianka nigdy nie zawodzi :)
    powodzenia w dalszych zmaganiach i miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. To takie przyjemne zmęczenie, dające spełnienie :) Powodzenia, Majstrowiczu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Już drugi raz dzisiaj czytamy o cukiniowej owsiance :P Jeszcze nigdy nie próbowałyśmy tego połączenia, bo jakoś nie przekonywało nas do siebie, ale może warto to zmienić :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się z Tobą, że wszystko idzie w najlepszym kierunku i oby tak dalej! :)
    owsianka przecudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ja też! :D za każdym razem jak czytam o Twoich mieszkaniowych hmm perypetiach to mam banana na twarzy :-) fajnie, że wszystko dobrze idzie i jakoś tam się układa, oby tak dalej :) dodatki idealne-moje smaki :D

      Usuń
  16. No to powodzenia przy składaniu/montowaniu, żeby poszło Ci trochę lepiej niż Sąsiadom :DD

    OdpowiedzUsuń
  17. Owsianka idealna na wszystko! A skąd Ty masz te maliny? :O
    Widzę, że przeprowadzka pełną parą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo tak zakupy potrafią człowieka wymęczyć ;) Składanie mebli powiadasz.....to życzę powodzenia, wytrwałości i oby wszystkie śrubki znalazły swoje miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, fajnie się to czyta, takie pozytywne emocje w Tobie siedzą w związku z tą przeprowadzką, tyle spraw na głowie, a tak świetnie Ci to idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna zastawa! ♥ No i pyszne śniadanie, zauroczyły mnie dzisiaj te zdjęcia :) Powodzenia w skręcaniu mebli, żeby wyszło Ci to, co miało wyjść :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Siem dziewczyno nadźwigasz, a potem na starość przepuklina :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha uwielbiam sprawy związane z urządzaniem mieszkania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że tak sprawnie idzie Ci przeprowadzka ! :D A taka owsianka z samego rana...mniam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie się prezentuje, z chęcią taką przyrządzę (tylko płatki zmienię na bezglutenowe :) ).

    OdpowiedzUsuń
  25. dużo dodatków, tak najlepiej!
    a z przeprowadzką mega, to jest taki wspaniały krok, wielki przęłom. mam nadzieje że będzie ci się dobrze mieszkać i nie zapomnij pochawalic się mieszkaniem!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nic tak nie cieszy jak udane zakupy :D

    OdpowiedzUsuń